Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש ברשותי הונדה אקורד 2006 מנוע .2.0L

ישנם שני בעיות,

1 בעת שילוב הילוך R D ישנה מעין דפיקה כזו כאילו האוטו זז ורק אז הוא נכנס להילוך

2. בנסיעה עצמה ינה גם בעייה עם החלת ההילוכים 1 ל2 ל 3 מרגישים ממש גם מעין מכה כזו

וגם כשבאים להאטאני ינסה להסביר

למשל בפקק פתאום מתחלים נסוע מהר ואז מאיטים ושוב מאיצים אז הירידה שלו מ הילוך 3 ל 2 או 2 ל1

ישנה שוב פעם את אותה דפיקה.

ממה זה נובע מ תושבת מנוע לבד או תושבת גיר או תושבת גיר +מנוע.

עכשיו ישנים 2 דברים שאני יבהיר ,אני יודע שלהחנות את הרכב בעלייה\ירידה עם P בלבד דופק את הגיר (ידוע לי שעשו כך)

וגם בנסיעה עם N שילבו D האם זה בסדר (למרות שנשמע רעש כזה )

 

מה ההשלכות ואיפה אני עומד

 

הרכב עשה 47K

 

תודה מראש

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

אחרי 47K התחילו צרות ברכב כל כך טוב...

לא ממש נראה ששמרו על הרכב

בכל מקרה לענייננו הייתה לי את אותה בעיה של מכה בהעברת הילוך ל D או R החלפתי תושבת מנוע,לא היה צורך להחליף תושבת גיר.

לגבי התקלה השנייה אין לי מושג,קשה לי להאמין שתושבת גיר שנת 2006 בהונדה יכול להדפק כל כך מהר,גיר בוודאי שכן אם משלבים לDבמהלך נסיעה "בשביל הכיף",אין שום סיבה לשלב מ N ל D

×
×
  • תוכן חדש...