Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום לראשונה ראיתי יאריס T סופר צארג'ר


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישי, בסדר, אני מבין אותך. עדיין לא מסכים, אבל מילא :)

 

הרעיון של הקיט על היאריס מוצא חן בעיני. בימים שקליאו ספורט עולה 160K+, ואין שום דבר ספורטיבי בפחות מלבד היאריס (וה206XS), אני חושב שזה אחלה פתרון.

 

הקיט סופרצ'ארג'ר הוא קיט של טויוטה? אני זוכר שדובר על זה בכתבה בynet, ונאמר שם שהקיט כולל בולמים, גלגלים, וכו'.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

140 כ"ס על גוף קטנטן שכזה יכול להזכיר פיז'ו ספורטיביות של שנות ה-90,לא?!

כנראה שזה השיפור הכי טוב שאפשר לעשות ליאריס ספורט, מה גם שהיא עוברת טסט בקלות,הא?!

יש גם קיט טורבו, על כמה כ"ס הוא מעמיד אותה?

אני אומר שיהיה רווחי להתחיל להיות יבואן רשמי של קיטים כאלו בארץ,הרי יש הרבה יאריסים פה,

וגם עדיין ממשיכים למכור.

יאללה מי בא לפתוח עסק? 8)

 

יאללה תפתח עסק.... אני יהיה הלקוח :D

יאללה.

 

אשראי צ'ק או מזומן?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה יאירס עם 140 כ"ס....

גם אני רוצה :twisted:

 

מאיפה אני מזמין קיט כזה וכמה יעלה לי הכל....?

 

כדי לשפר את היאריס לרמה כזו יש לך 2 אופציות :

1) קיט טורבו שעולה 1300-1800 ליש"ט.

2) קיט של סופרצ'ארג'ר שעולה 2200-2500 ליש"ט.

תוסיף לעלויות האלה את המיסים, שינוי ל16", החלפת בולמים\קפיצים, עבודה, ביטול אחריות... :D

שיהיה במזל :)

 

לא חייב להביא בולמים / קפיצים / ג'אנטים או בלמים.

האוטו יכול לעמוד בכוח "האימתני " של 140 כוחות סוסגם בלי כל התוספות הללו

ואז העלויות יהיו נמוכות יחסית.

 

התחלנו? :wink:

מתי נהגת ביאריס פעם אחרונה?

היאריס לא עומדת במומנט המסכן שיש לה כרגע בסיבובים חדים...

היאריס טורבו מגיע עם ג'אנט 16" לא סתם, הרכב דורש עוד אחיזה, פחות רול-בר, ויותר "שטח מגע" עם הכביש.

אם מתישהו יצא לך לנהוג בTS רגילה אז היית צריך לשים לב ללחימת ההגה המטורפת שיש בה, תתאר לעצמך מה יקרה עם קיט טורבו...

 

לאיש-הטויוטה... אני אומר שהלוואי והיה לי את הכסף להתעסק בזה :D

 

 

אם אתה אומר אני לא אתוכח , לך יש את הרכב ואתה מכיר אותו מצויין.

אבל נראה לי מוזר / תמוהה שהיאריס לא עומדת במה שיש לה כבר עכשיו

סה"כ עוד 35 כוחות סוס זוהי תוספת לא קריטית לחלק מן המכוניות.

אבל אתה יודע טוב יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישי, בסדר, אני מבין אותך. עדיין לא מסכים, אבל מילא :)

 

הרעיון של הקיט על היאריס מוצא חן בעיני. בימים שקליאו ספורט עולה 160K+, ואין שום דבר ספורטיבי בפחות מלבד היאריס (וה206XS), אני חושב שזה אחלה פתרון.

 

הקיט סופרצ'ארג'ר הוא קיט של טויוטה? אני זוכר שדובר על זה בכתבה בynet, ונאמר שם שהקיט כולל בולמים, גלגלים, וכו'.

 

הי רועי

הקיט הוא של TRD, TTE, TEIN... כל אחת מהסדנאות של טויוטה מחזיקה קיט כזה...

(וגם לHKS יש קיט טורבו לTS... בזזזזזזזזז :lol:)

הקיט לא כולל את "כל המסביב" אלא רק את הסופרצ'ארג'ר וההתאמות הרלוונטיות למנוע עצמו.

בכל מקרה, זה באמת פתרון אידיאלי.

 

קצת תמונות

http://www.tdi-plc.com/toyota_yaris.html

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אומר אני לא אתוכח , לך יש את הרכב ואתה מכיר אותו מצויין.

אבל נראה לי מוזר / תמוהה שהיאריס לא עומדת במה שיש לה כבר עכשיו

סה"כ עוד 35 כוחות סוס זוהי תוספת לא קריטית לחלק מן המכוניות.

אבל אתה יודע טוב יותר.

 

לא דרך נכונה להתסכל על זה - עדיף שתסתכל בתור עוד 33% מאשר עוד 35 כ"ס.

זה כמו STI עם 344 כ"ס... או ה307 שני ליטר שלי עם 178 כ"ס! :lol:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישי, בסדר, אני מבין אותך. עדיין לא מסכים, אבל מילא :)

 

.

 

למה אתה לא מסכים?

ישי צודק.

אתה יודע שאחרי נסיעה הטורבו ממשיך להסתובב מס' שניות?

(בגלל זה נשארים בסרק בערך דקה לפני כיבוי האוטו - כדי שיגיע שימון לטורבו שעדיין מסתובב וכדי להאט את המהירות סיבוב שלו לפני כיבוי משום שברגע זה לא יגיע יותר שימון לטורבו.)

ותסכים איתי שבסרק אין גדישה.

 

דוגמה נוספת:

כאשר לוחצים, מעלים את הסל"ד - הטורבו נכנס לפעולה.

מה קורה לדעתך שעוזבים את הגז?

הטורבו ממשיך לגדוש? הרי הוא מסתובב...

אז ככה: הוא ממשיך להסתובב מאד מהר (יכול להגיע ל18,000 סל"ד!) אבל יש בעייה - המצערת סגורה. לאן כל הלחץ יגיע? חזרה לטורבו. ואז הוא כנראה ישבר. לכן יש שסתום פריקה. הוא נפתח ואז יש 2 אפשרויות:

מערכת פתוחה - (אפטשי! :twisted: ) הלחץ נפרק החוצה.

מערכת סגורה - (שקטה) הלחץ מוחזר מהשסתום ע"י צינור אל צנרת היניקה לנקודה שלפני הטורבו.

 

עכשיו אני מאמין שהבנת הכל.

 

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישי, בסדר, אני מבין אותך. עדיין לא מסכים, אבל מילא :)

 

.

 

למה אתה לא מסכים?

ישי צודק.

אתה יודע שאחרי נסיעה הטורבו ממשיך להסתובב מס' שניות?

(בגלל זה נשארים בסרק בערך דקה לפני כיבוי האוטו - כדי שיגיע שימון לטורבו שעדיין מסתובב וכדי להאט את המהירות סיבוב שלו לפני כיבוי משום שברגע זה לא יגיע יותר שימון לטורבו.)

ותסכים איתי שבסרק אין גדישה.

 

דוגמה נוספת:

כאשר לוחצים, מעלים את הסל"ד - הטורבו נכנס לפעולה.

מה קורה לדעתך שעוזבים את הגז?

הטורבו ממשיך לגדוש? הרי הוא מסתובב...

אז ככה: הוא ממשיך להסתובב מאד מהר (יכול להגיע ל18,000 סל"ד!) אבל יש בעייה - המצערת סגורה. לאן כל הלחץ יגיע? חזרה לטורבו. ואז הוא כנראה ישבר. לכן יש שסתום פריקה. הוא נפתח ואז יש 2 אפשרויות:

מערכת פתוחה - (אפטשי! :twisted: ) הלחץ נפרק החוצה.

מערכת סגורה - (שקטה) הלחץ מוחזר מהשסתום ע"י צינור אל צנרת היניקה לנקודה שלפני הטורבו.

 

עכשיו אני מאמין שהבנת הכל.

 

יובל.

 

זה החלק הטריוויאלי, העניין הוא שאף אחד לא יודע כמה לחץ הטורבו מייצר במנוע בסתם שיוט. להגיד שהמנוע נמצא תחת גדישה - מה זה גדישה? לחץ טורבו מלא? חצי? כמה? - פחות מ5 אחוז, זה פשוט לא נשמע לי סביר.

בכל מנוע מוגדש, ברגע שעברת את שיא המומנט אתה מייצר גדישה מלאה בטורבו. הגדישה מווסתת על ידי המערכת, אבל תא הבעירה עדיין מקבל את הלחץ הגבוה.

בכל פעם שאתה לוחץ על הגז יש לחץ בטורבו, וגם - כפי שציינת - כשאתה לא לוחץ על הגז כלל. כך שהטורבו "גודש" כל הזמן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נמצא במגדישה חלק גדול מהזמן, לא רק 5%.

אולי לא כל הזמן במקסימום גדישה, אבל זה לא משנה, אפילו 0.1 זה גדישה.

 

ויובל.

טורבו של בנזין שגודש הרבה (באר פלוס) מגיע גם ל-150-180 אלף סל"ד.

ב-18K הוא אפילו לא אומר בוקר טוב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א, היאריס הזהובה עם הסופרצ'ארג'ר נועלת ג'אנטים רגילים כמו של כל יאריס ספורט.

נו?

 

נו?!

 

אז כנראה שאין צורך בשינוי מידת הגלגל.

:idea:

נו באמת...

זה שהוא לא שינה לא אומר שאין צורך, זה אומר שהוא לא רואה צורך בכך...

רק כדי שתדע, הסדנאות של טויוטה (TTE למשל) ממליצות בחום על הגדלת הג'אנט אפילו במקרה של הנמכה בגלל שינויים כאלה ואחרים...

בכל אופן, זה שהבחור הנחמד החליט להשאר עם ה15" לא אומר כלום, אבל לא סתם מוכרים את הTSטורבו עם ג'אנט גדול יותר ובולמים שונים, לא?

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, הטויוטה שאני מדבר עליה שופרה ע"י קיט של TTE.

מודבקת על הדשבורד, משמאל להגה, דיסקית קטנה בה רשום את השם של הסדנא.

 

שוב,יכול להיות שזה קיט של TTE.

אבל יש להם רק קיט טורבו (ולא סופרצ'ארג'ר) עפ"י האתר שלהם...

בלי קשר, הקיט לא כולל ג'אנטים בכל מקרה...

אתה מוזמן להכנס לאתר של TTE ולהוריד למשל את הPDF של קיט הבולמים\קפיצים... תקרא שאפילו בשינוי כזה "מזערי" הם ממליצים להגדיל את קוטר הג'אנט.

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט בטוח שהיה כתוב שם TTE, אבל לא סגור.

 

עכשיו אני מעיין באתר שלהם, והם מבטיחים שיפור של 1.1 שניות בהאצה למאה קמ"ש,

מהירות סופית של 201 קמ"ש במקום 190, ו-140 כ"ס במקום 103 במקור.

בהחלט שיפור משמעותי.

 

יש גם קיט ליאריס 1.3 :lol:

שיעמיד אותה על 112 כ"ס במקום 82 במקור. :D

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...