Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום לראשונה ראיתי יאריס T סופר צארג'ר


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב, נתקלתי בזה בשיטוט בפורומים של TOC

http://www.activatech.co.uk/pictures/Activa%20Yaris_03.JPG

 

מנוע 1.8 של סליקה מספק 180 כ"ס מושתל בתוך יאריס.

 

מזה המוט שמחוזק משני צידי המנוע ?

הוא מחזיק את המנוע ?

 

לא. הוא מקשיח את השילדה ומונע משני בתי הבולמים לזוז בעומסים גבוהים בסיבובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אגב, נתקלתי בזה בשיטוט בפורומים של TOC

http://www.activatech.co.uk/pictures/Activa%20Yaris_03.JPG

 

מנוע 1.8 של סליקה מספק 180 כ"ס מושתל בתוך יאריס.

 

מזה המוט שמחוזק משני צידי המנוע ?

הוא מחזיק את המנוע ?

 

זה מוט מייצב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים שיש לי להוסיף על הדברים:

 

דבר ראשון - הבחור הנחמד רק התקין את הצארג'ר לפני שבוע והוא עדיין בהרצה, אני מניח שכאשר הוא יתחיל להשתמש ברכב באופן חזק, הוא יחליף גם את הגאנטים - מידת גלגלים.

 

דבר שני - האחריות אמורה להשמר כיוון שחלק מהקיטים הם של חתיבת טויוטה, מה שכן, לפי דעתי האחריות תשמר רק אם תתקין את הקיט במוסך מורשה של טויוטה.

 

דבר שלישי - היאריס ובסיס הגלגלים הקצרצר שלה, 140 + סוסים וצמיגים רחבים וגדולים יותר יכולה להיות פיצוץ. בלי צמיגים רחבים וגדולים יותר היא תפרפר כל הדרך עד 100 קמ"ש ורק שם הקיט יהיה יעיל.

 

ודבר אחרון - אם הרכב היה שלי ולא רכב ליסינג, הייתי עושה את השיפורים הנ"ל.

תחשבו - 130K ויש לך טויוטה סופר ספורטיבית במחיר תחרותי מאוד וה130 כולל את הרכב, הקיט ושינויים נדרשים כמו גאנטים צמיגים ובולמים...

 

הלוואי עלי

 

לילה

 

ניב

 

איפה בצעו את ההקנה של הסופר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
ג'אנט 15 מספיק גם ל 200 כ"ס....

 

עוד באמצע שנות ה 80 יצא רכב עם 140 כ"ס על פלוס מינוס אותו בסיס גלגלים , עם ג'אנט 15 וזה היה שילוב לא רע בכלל

 

 

רוחב הצמיג יותר משמעותי מאשר גודל הג'אנט...

 

אני לא אתפלא שהגודל נובע מהחלטת היצרן להבדיל בין 2 הדגמים ולתת לטורבו מראה יותר "רע"....

 

בפורמולה 1 הגאנט התיקניים הם 13" :shock: וזה 800 כפרי סבא (טוב אבל לצמיג יש דופן כמו חומת ברלין)

 

עריכה = שיוו אני לא יודע איך ביכלל היגעתי לאשכול העתיק הזה :shock: לא זה אני זה מישו שם לי אותו בכיס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...