Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון שמתי לב לרעש מוזר מהגיר בלנטיס שלנו.

כמו איזה יללה של כלב שדורכים עליו רק הרבה יותר חלש :D

רעש ממש קצר ששומעים כשהתיבה מחליפה הילוך. רק בזמן ההעברה זה קורה.

 

למישהו יש מושג ממה זה יכול להיות?

 

עריכה:

נתונים שאולי יכולים לעזור:

לנטיס 1.6 שנת 2000.

106K ק"מ עם גיר מקורי.

חוץ מהטיפולים התקופתיים הגיר לא עבר שום תיקון.

רוב הזמן הגיר על "הולד" לפי ההילוך הרצוי.

פורסם

תבדוק שלא חסר נזול גיר. ( האם הוחלף פעם :?: )

 

ובכל מקרה זה לא נדיר שמנוע / גיר מרעישים קצת בגיל מתקדם...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תופעה ידועה בלאנטיס.....במעבר בין ראשון לשני יש חריקה קטנה.

 

פעם הבאה חיפוש :wink:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אוקיי תודה.

את האמת לא שמתי לב אם זה רק מראשון לשני, אבל אני אעשה חיפוש עכשיו בכל זאת.

 

ושמן גיר אני חושב שהוחלף, הרכב עבר את כל הטיפולים בזמן. אני מתאר לעצמי שהחלפת שמן גיר היתה אמורה להיות כבר באחד הטיפולים. אני אבדוק את זה יותר מאוחר שהאוטו יהיה פה.

פורסם

עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום על חריקה מהגיר בלנטיס. ניסיתי הרבה צירופים ועדיין לא מצאתי משהו שמתקשר אליי.

 

ועוד בעיה שנזכרתי עכשיו:

כשהמנוע קר, לוקח להילוך הרבה זמן לעבור. לדוגמא מראשון לשני זה הולך ככה -

 

מרפים קצת מהדוושה כדי להעלות הילוך.

ההילוך הראשון נותן הרגשה שהוא השתחרר, אבל הטורים עדיין גבוהים (כאילו התיבה על ניוטרל בינתיים, לחיצה על הגז רק מעלה טורים ולא מניבה שום תאוצה)

וההילוך השני נכנס רק אחרי משהו כמו 2 שניות.

 

כאילו יש 2 שניות ריקות בין ההעברה שבה הגיר נמצא על ניוטרל.

זה קורה רק שהמנוע קר.

פורסם

יש לך בעיה בגיר - זה מה שברור (במיוחד אחרי הודעתך הקודמת)

 

אני הייתי מבקר במכון לגירים אוטומטיים, במקום להמשיך לשאול שאלות.

 

ביקור בשני מכונים יוכל לתת לך תמונה טובה על מהות התקלה, ומה ניתן לעשות ע"מ לפתור אותה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש לך בעיה בגיר - זה מה שברור (במיוחד אחרי הודעתך הקודמת)

 

אני הייתי מבקר במכון לגירים אוטומטיים, במקום להמשיך לשאול שאלות.

 

ביקור בשני מכונים יוכל לתת לך תמונה טובה על מהות התקלה, ומה ניתן לעשות ע"מ לפתור אותה.

זה שיש לי בעיה בגיר אני בטוח.

פשוט אני רוצה להבין יותר בנושא בטכני, כי בסופו של דבר אבא שלי יקח את האוטו למוסך ואני לא ממש אדע מה הבעיה. הוא סה"כ ישאל מה הבעיה ולא יתעמק יותר.

מה גם שלרוב בעלי המוסכים לא נראה לי שיהיה זמן וסבלנות להסברים טכניים.

פורסם
זה שיש לי בעיה בגיר אני בטוח.

פשוט אני רוצה להבין יותר בנושא בטכני, כי בסופו של דבר אבא שלי יקח את האוטו למוסך ואני לא ממש אדע מה הבעיה. הוא סה"כ ישאל מה הבעיה ולא יתעמק יותר.

מה גם שלרוב בעלי המוסכים לא נראה לי שיהיה זמן וסבלנות להסברים טכניים.

 

בגלל זה אמרתי לך שתלך למכון לגירים אוטומטיים ולא למוסך.

 

במוסך פשוט יגידו שצריך לשפץ את הגיר וישלחו אותו לשיפוץ ללא ברורים נוספים ובעלות גבוהה.

 

לעומת זה, במכון לגירים אוטומטיים המתמחה במכלול הזה יכול להיות שיהיו תשובות ממוקדות יותר, שלא יחייבו שיפוץ כללי של הגיר וממילא יהיו זולות יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בגלל זה אמרתי לך שתלך למכון לגירים אוטומטיים ולא למוסך.

 

במוסך פשוט יגידו שצריך לשפץ את הגיר וישלחו אותו לשיפוץ ללא ברורים נוספים ובעלות גבוהה.

 

לעומת זה, במכון לגירים אוטומטיים המתמחה במכלול הזה יכול להיות שיהיו תשובות ממוקדות יותר, שלא יחייבו שיפוץ כללי של הגיר וממילא יהיו זולות יותר.

גיר אוטו' עורכים לו שיפוץ כללי, מחליפים דסקיות, סרטי בילום, מצמדים וכו'.

בגיר אוטו' אין חוסכין בשיפוץ, מאחר ובמידה ולא תחליף היום, במהרה התקלות יחזרו בשצף קצף.

 

בהקשר לבעיה, ככל הנראה המצמד הקד' בגיר שחוק והוא זה שגורם להחלקה בהח' ההילוך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...