Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהיום מעלים מהירות מותרת ל-110


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש סיבה כלשהי שאתה באופן חריג תמיד חושב על צריכת הדלק ?

תראה במה הוא נוהג, עם אוטו כזה צריך שירות אסמסים שיודיע לך על כל שינוי בעלות חבית נפט.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

זוהי הודעתו המסודרת של דובר משרד התחבורה.

 

משרד התחבורה תיאם עם משטרת ישראל כי אכיפת המהירות בכבישים תהיה החל מחריגה של 10% מהמהירות המותרת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הזיוף הוא תמיד למעלה,ז"א המד תמיד יראה מהירות נסיעה גבוהה מהמהירות האמיתית.קל מאוד לבדוק את זה ע"י הפעלת GPS שם תוכל לראות את המהירות כמעט ללא טווח סטיה,וכך תדע בכמה מזייף מד האוץ שלך ברכב. בדר"כ זה באיזור ה5-10%.

 

תודה. אבל לבדוק אני לא יכול כי GPS היחיד שיש לי זה ה-NAVIGATOR בפלאפון. לא נראה לי שאפשר לראות בו מהירות נסיעה.

פורסם

בסיוויק שלי הזיוף הוא כ4-5 קמ"ש בלבד במהירויות מעל 90 קמ"ש, מדובר על סיוויק 5 דל' 09'

מכאן נובעת השאלה: האם מדי מהירות דיגיטליים כמו בסיוויק או בC4 יהיו מדוייקים יותר מהאנלוגיים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה כול כך לא משמעותי, מיש היה רגיל לנהוג 120 ימשיך ככה, ומי שרגיל לנהוג 90 ימשיך ככה. הכול עניין של צורת נהיגה והרגלים.

אני בדרך כלל לא עובר את ה100, אני נהנה מהנהיגה ומהדרך, אז לאן יש לי למהר?

(יש פעמים חריגות ש.. אתם יודעים).

אבל מה שטוב זה שאם מישהו ממהר ונוסע 140, ויתפס הוא יעבור את המהירות המתורת ב30 קמ"ש ולא ב40, עוד קלף למיקוח.

שבת שלום וסעו בזהירות!

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
בסיוויק שלי הזיוף הוא כ4-5 קמ"ש בלבד במהירויות מעל 90 קמ"ש, מדובר על סיוויק 5 דל' 09'

מכאן נובעת השאלה: האם מדי מהירות דיגיטליים כמו בסיוויק או בC4 יהיו מדוייקים יותר מהאנלוגיים?

גם אצלי, בפלואנס 2010, הסטייה היא בסביבות 5 קמ"ש, במד מהירות אנלוגי.

"ai motoare capul doare"

פורסם

לא תהיה לזה כל השפעה רוב הזמן, סבא'לה ימשיך לנסוע 80 "ליתר בטחון" ומי שנוהג לפי תנאי הדרך, מצב רכבו ומצב ערנותו וניסיונו בכביש, ימשיך לעשות כן. מה שכן, חלקנו נהיה קצת פחות עבריינים ואולי גם סבאל'ה ימתן מעט את נטייתו לבלום בלימת חרום בכל פעם שיבחין בניידת לצד הכביש (למרות שהוא על 80...)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

יש לנו רק סבא'לה ואלה ששמים פס על הגבלת מהירות בכבישים? :roll:

מה עם אלה שנוסעים כחוק? בישבילם (וגם בשבילי) זה 20 קמ"ש תוספת.

פורסם

בחוק היבש זה רק 10 קמש תוספת. ה10% הנוספים זה טווח טעות. (לדעתי, למען ביצוע עקיפה וכו' בראש שקט בלי לדאוג לדו"ח מהירות על החצי דקה הזאת שלוקח לעבור מישהו)

אפרופו אותו סבאל'ה, יצא לך פעם לפגוש מישהו שזוחל סביב ה80 בכביש החוף? זה ממש מפגע.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חדשות טובות. זה אומר שמעכשיו נצרוך יותר דלק בכבישים וביחד עם עליית מחירי הדלק, מישהו הולך לקבל יותר מיסים.

 

2 שאלות:

 

1. האם זה אתה עם הפריוס ? (נשאל בציניות כמובן,אתה נוהג במכונית שבכל פעם שאתה נותן קיק דאון 2 שייח'ים סעודים מרימים כוסית לחיים).

 

2.אם היו מורידים את המהירות המותרת ב-20 קמ"ש היית מתרעם על כך (כמו כולנו), אז מה הקטע להתרעם על כך שסוף סוף מתחילים להעלות את המהירויות כמו באירופה ? (עדיין לא,אבל הכיוון חיובי).

 

לא בא לך לנהוג על 110 ?

 

אף אחד לא יעצור אותך אם תיסע בימני על 80 קמ"ש,רק תקפיד להשאר שם.

 

אני חושב שזה צעד באמת מבורך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לדעתי אם בכל נסיעה חושבים ומסתכלים על מד הדלק באוטו אז עדיף כבר לנסוע בתחבורה ציבורית. העלאת המהירות המותרת זהו אחד הצעדים שנותנים בי תיקווה שאולי מתישהו יהיה טוב במדינה הזאת...

×
×
  • תוכן חדש...