Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב "קבריולט"

שמשמעותו, גג נפתח (כל הגג)

2 מושבים קדמיים.

2 דלתות. וזהו :)

דוגמאות:

bmw z3 (משומש תואם תקציב)

bmw z4

מאזדה x6

רובר MGVVC (משומש תואם תקציב)

 

יש לכם עוד המלצות לדגמים בסגנון,

או בכלל, מה עדיף, בBWM Z3 או הרובר MGVVC ?

ואם אתם מכירים עוד דגמים בסגנון, זה יעזור לי מאוד. תודה.

פורסם

אם אתה לא מחפש רכב ספורטיבי, ובעיקר מעוניין ברכב קבריולט בשביל ''פוזה'', קח בחשבון גם פיג'ו 206CC.

אתה תקבל רכב בשנתון גבוה יותר, עם עלויות אחזקה שפויות יותר.

פורסם

MX5 זה בידיוק מה שהתכוונתי וכמו שאתה רואה זה לא ממש לתקציב,

השנתונים הישנים (95 למשל) קודם כל, מכוערים להפליא, וגם יד 12. וגם רוצים עליהם 30 אלף.

עבור שנתון נורמאלי (98) זה עוד נראה סביר אבל גם יד 12. ורוצים 60.

עבור 2003 , ששם זה פשוט מדהים, רוצים 75, ככה שזה מעל התקציב.

 

ולבחור השני, זה לא בשביל הפוזה זה בשביל היופי.

אגב, הפג'ו נראה מעולה :) יש עוד הצעות?

פורסם

לא הבנתי, יש לך 60K ואתה רוצה לקנות Z4? :lol: (גם אני רוצה!)

חפש לך 206CC, עליות אחזקה שפויות, גג קשיח וכל הפוזה שבעולם (אם אתה ספר נשים :wink:)

פורסם
לא הבנתי, יש לך 60K ואתה רוצה לקנות Z4? :lol: (גם אני רוצה!)

חפש לך 206CC, עליות אחזקה שפויות, גג קשיח וכל הפוזה שבעולם (אם אתה ספר נשים :wink:)

 

נתתי דוגמאות למכוניות מסוג קבריולט אם לא הבנת :) מה שבתקציב כתבתי.

 

 

אגב, הCC זה 5 מקומות?

 

ו SRACK,

כנראה שאתה באמת מדבר דיבורי סרק, מה אני אעשה עם סמארט?

הדגם היחיד הנורמאלי זה רודסטר קבריולט וזה עולה 100 אלף..

פורסם

אתה תיסע בה.

אתה ביקשת קבריולט

אמרת 2 דלתות

2 מושבים.

 

ואני מדבר דיבורי סרק?

אתה הדיוט. שעוזרים לך בשאלה ששאלת, אתה חושב שבגלל שאתה חולם שיש לך 40 אלף שקל, אתה מלך, וכולם חייבים לך.

 

אני חושב שאתה יכול לקנות גם מיני מיינור קבריולט.

אני עניתי לדרישות שלך. ולקחתי הנחה שאתה רוצה מראה.

זה רכב חסכוני. ומשתלם. ואת זה אני יודע כי יש לי אחת.

 

אני מציע שתחזור לאבא, תבקש ממנו הלוואה. אולי תוכל לקנות Z4.

 

מצד שני, מה אני מבין. אני נוהג בפיאט אוטו 92 מנוע 982סמ"ק. גם לה יש 2 דלתות ו2 מושבים.

דפוק.

פורסם
נתתי דוגמאות למכוניות מסוג קבריולט אם לא הבנת :) מה שבתקציב כתבתי.

 

 

אגב, הCC זה 5 מקומות?

 

ו SRACK,

כנראה שאתה באמת מדבר דיבורי סרק, מה אני אעשה עם סמארט?

הדגם היחיד הנורמאלי זה רודסטר קבריולט וזה עולה 100 אלף..

 

ל206 יש גם מושב מאחור (קטנצ'יק, מספיק בקושי לקניות בסופר)

אגב, אל תזלזל בSRACK.

הוא הציע לך רכב שעונה לדרישות שלך במדויק רק שהוא לא הבין את הראש שלך ואתה סתם תוקף.

פורסם

תחכה, תחסוך, תקנה MX-5.

 

אם לא, עלויות מצטברות של Z3 או רובר יעלו לך יותר, יותר מהר ממה שאתה מתאר לעצמך. (בדגש על Z3)

×
×
  • תוכן חדש...