Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה 2008 מהשכרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל לקנות רכב שאמור לשרת בעיקר את האישה עם שתי הילדות, כרגע יש סיריון 2008 שפשוט צפופה מדי וחוסר תא המטען די מפריע.

אני מתלבט בין הבנאליות פוקוס ולנסר בעיקר בגלל נוחות בטיחות ומחיר (סביב ה- 60K-70K) מדובר על קניה מליסינג.

 

לפי מה שהבנתי AVIS ואופרייט ליס מטפלים רק במוסכים מורשים ויש היסטוריית טיפולים (יש עוד?)

 

כמו כן AVIS מציעים מימון של 40K שזה משהו שכנראה נשתמש בו...

 

ראיתי בAVIS גם ג'טה שנראית יותר מרווחת וקצת פחות בנאלית מהקודמות שנת 2008 אבל מהשכרה מה שאומר שהרכב בטווח המחיר שלי, השאלה היא האם יש טעם בכלל לחשוב על רכב מהשכרה?? או שזה חד משמעי פשוט לא להתקרב?

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב כ- 3 שנים ולקחתי בחשבון באזור ה- 30K ירידת ערך סה"כ ב-3 שנים האלו, כך שבין אם ערך הג'טה עוד 3 שנים יהיה באזור ה- 35K לבין פוקוס או לנסר שיהיו שוות 35K זה היינו הך בשבילי.

 

אשמח גם לשמוע אם יש רכב בטוח (וחייב תא מטען גדול יחסית) שנכנס לטווח המחירים והוא מ-2007-2008 (הבעיה היחידה שליסינג זה רק 2008 עכשיו), וצריך שיהיה מאובזר יחסית (מה שאומר לא קורולה, ואישתי לא רוצה צרפתיות).

 

תודה מראש.

פורסם
מונדיאו 2007 זה בתקציב שלך ויש לא מעט בחברות הליסינג במצב די טוב.

 

שכחתי לכתוב שבגדול אני מעוניין ברכב קבוצה 2 גג 3 עקב עלויות תחזוקה (טסט, ביטוח וכו')

פורסם

מכיר את אוויס, הם אמינים ומטפלים ברכב במוסכים מורשים.

לגבי השכרה או ליסינג – עדיף לקנות ליסינג, זה ברור, אבל אם יש לך רכב שיצא טוב בבדיקה (ואל תתפשר – קח לבדיקה שלך) – זה לא משנה אם הוא מליסינג או השכרה. ההנחה שתקבל עכשיו תהיה גבוהה יותר, במונחים נומינליים, מההנחה שיבקשו ממך כשתמכור

למי שהמליץ על מונדיאו, זה קבוצה 4, אז זה לא מתאים

הג'טה רכב גרמני טוב :wink:, אני הייתי הולך עליו

"דרוש חבר מוסכניק...":lol:

פורסם

אני מקבל רכב עבודה מחברת אויס ואני מאוד מרוצה מהשירות.

אני יכול להמליץ גם על אלבר, עברתי שם כדי לחפש מחליפה למשפחתית שלנו. השירות טוב וגם יש מבחר. ג'טה מהשכרה נמכרת שם ממש במחירי רצפה.

בדוק גם באוטו סנטר.

 

בהצלחה וחנוכה שמח.

פורסם
שלום לכולם,

 

אני שוקל לקנות רכב שאמור לשרת בעיקר את האישה עם שתי הילדות, כרגע יש סיריון 2008 שפשוט צפופה מדי וחוסר תא המטען די מפריע.

אני מתלבט בין הבנאליות פוקוס ולנסר בעיקר בגלל נוחות בטיחות ומחיר (סביב ה- 60K-70K) מדובר על קניה מליסינג.

 

לפי מה שהבנתי AVIS ואופרייט ליס מטפלים רק במוסכים מורשים ויש היסטוריית טיפולים (יש עוד?)

 

כמו כן AVIS מציעים מימון של 40K שזה משהו שכנראה נשתמש בו...

 

ראיתי בAVIS גם ג'טה שנראית יותר מרווחת וקצת פחות בנאלית מהקודמות שנת 2008 אבל מהשכרה מה שאומר שהרכב בטווח המחיר שלי, השאלה היא האם יש טעם בכלל לחשוב על רכב מהשכרה?? או שזה חד משמעי פשוט לא להתקרב?

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב כ- 3 שנים ולקחתי בחשבון באזור ה- 30K ירידת ערך סה"כ ב-3 שנים האלו, כך שבין אם ערך הג'טה עוד 3 שנים יהיה באזור ה- 35K לבין פוקוס או לנסר שיהיו שוות 35K זה היינו הך בשבילי.

 

אשמח גם לשמוע אם יש רכב בטוח (וחייב תא מטען גדול יחסית) שנכנס לטווח המחירים והוא מ-2007-2008 (הבעיה היחידה שליסינג זה רק 2008 עכשיו), וצריך שיהיה מאובזר יחסית (מה שאומר לא קורולה, ואישתי לא רוצה צרפתיות).

 

תודה מראש.

 

 

yanir99 שלום

 

 

פורד פוקוס, מיצובישי לנסר, שברולט , יונדאי אקסנט וכן קאיה ריו או סרטו יכולים לתת פתרון טוב לגודל תא מטען, תקציב סביר וסחירות.

רכב מהשכרה מאופיין בק"מ יותר נמוך מרכב שהיה בליסינג (נכון, עבר יותר נהגים, אבל יכול להיות שהרבה נהגים טובים לעומת נהג גרוע אחד בליסינג עדיף:wink: ) ומעבר לכך, חשוב לדעת שרכב מהשכרה עובר בדיקה של איש מקצוע שלנו בכל פעם שחוזר מהשכרה או לפני שמושכר בשנית. זה אמנם לא בדיקת מוסך אבל "ההשגחה" עליו יותר שוטפת.

אצלנו כמובן יש היסטוריית טיפולים, טיפולים במוסכים מורשים וכן בדיקת קנייה חיצונית, אך עם זאת אנחנו תמיד ממליצים בשביל השקט הנפשי לקחת גם לבדיקה

בנוסף, תוכל לעשות טרייד אין גם עכשיו עם הסיריון וגם בעתיד.

 

 

אני מזמינה אותך לשלוח לי פרטי התקשרות (טלפון או אי מייל) במסר פרטי ונציג של החברה ישמח לחזור אליך בהקדם ולתאם איתך פגישת ייעוץ בסניף המכירות הקרוב לביתך

 

 

 

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות

 

 

מיטל מאלדן

×
×
  • תוכן חדש...