Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי תן להם את הסקסו כי אני לא חושב שתצליח למכור אותה ביותר מ 5K, ולגבי הבדיקה אם תאמת אותה והיא באמת אמינה אז העיסקה ממש טובה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
130 ק"מ ביום, אני הייתי נוטה לבדוק רכבי סולר , לאור מחירי הבנזין שנראה שרק יעלו זו האופציה הנבונה יותר.

 

בנוגע לרכב הספציפי, וודא שהוחלף טיימינג ברכב , סיפור לא זול במאגאן.

 

אז איזה רכב הייתי ממליץ כרגע יש לי סיטרואן סקסו שצורכת 1/20 ידנית שנת 2001 אבל פשוט לא אמינה. בכל יום יכולה להתפגר.

בחרתי חברת ליסינג בגלל אפשרויות המימון, אני ממש מתלבט שמעתי ביקורות על המגאן לכאן ולכאן, אני מכיר מספר אנשים שנוהגים על מגאן 2005-2008 ומאד מאד ממליצים עליה.

לגבי רכבים אחרים מליסינג אצטרך למתוח את התקציב ואין לי אפשרות לכך. לא רוצה גטס (נסיון רע עליה) ואין הרבה רכבים בעלויות הללו, מה עלות טיימינג במורשה במגאן?

תודה שוב לכולם

פורסם

טוב אז אני מצרף את הבדיקה החדשה,

בכלל לא נורא, כמו שחששתי, + הם התחייבו לתקן את כל הליקויים.

מה דעתכם על הבדיקה?

1. מנוע 2. מערכת קירור 3 מערכת דלק 4. מערכת הצתה תקינים.

5. מערכת פליטה- תקין.

6. סרן קדמי ומערכת היגוי- חופדש במסרק הגה (קל), משיכה בהגה, לתקן כיון זוית היגוי.

7.קפיצים- תקין.

8. שלדת מרכב- ליקויים בעלי משמעות נמוכה- תיקונים כליים בגוף, תיקוני פח וצבע מסביב, הוחלפו חלקי פח/מרכב.

9. מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים)- רפידות שחוקות מאחור.

10. צמיגים-תקין.

11. מערכת תאורה כולל מצבר- תקין.

12. העברת כוח- תקין.

13. מחוונים- לתקן בקרה בלוח מכוונים ( נורית כריות אוויר דלקה).

14. הערות כלליות - לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, אין אחריות לגיר אוטומטי.

 

מה דעתכם?

פורסם

נורת כ"א דולקת. אם הרכב עבר תאונה שפתחה כרית אוויר האם החליפו מחשב כ"א וכריות וקדם מותחנים?

 

מאוד חשוד העניין של כרית האוויר, אני מהמר שהרכב עבר תאונה ולא תיקנו כי המחיר של מ"ע כריות אוויר יקר מאוד, אני לא חושב לדעתי שהם מבטחים את כל המכוניות שלהם במקיף... - זו דעתי האישית. רכב עם תאונה ופתיחת כריות לא כדאי לקנות , השוק מוצף ברכבים

פורסם

מה שנראה רציני בבדיקה שעשית - סידור בלמים אחוריים + טיפול בכרית אויר (צריך להתחבר עם סורק ולראות מה הבעיה).

כ"כ - תיקון חופש במסרק הגה. בקש שיתקנו, ויגבו בניירת מתאימה !

סה"כ - הרכב נראה באמת בסדר.

alfa 156 2.5.

פורסם

השאלה האם יש כפתור ניטרול של כריות אוויר לתינוק ברכב,

במידה וכן איך ניתן לבדוק את זה? ומה עלות הבדיקה?

פורסם

תיזהר מהאוטו הזה לבן משפחה יש (היו) שניים כאלה בבית 06,07

שניהם הוחלפו בדיוק ב 100 K הנהגים שנהגו עליהם מהדור הישן בוא נגיד לא מאלה שעוברים את ה 80!

והגיר לא שרד 100 K, לא לדבר על עוד כל מיני תקלות אחרות, תשים לב לפני שאתה קונה

אני אישית מאוד אוהב את הרכב אבל צריך לדעת שלכל זול יש מחיר

פורסם
השאלה האם יש כפתור ניטרול של כריות אוויר לתינוק ברכב,

במידה וכן איך ניתן לבדוק את זה? ומה עלות הבדיקה?

 

פתח את דלת הנוסע ותראה מתג בגשבורד בדופן שמוסתרת ע"י הדלת. זה מתג כרית האויר.

 

אם זה לא פותר את הבעייה אז צריך לבדוק במורשה מה קורה עם זה כי זה יכול להיות סיפור יקר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחלה תודה רבה,

דיברתי אתם והם מבטיחים לבדוק את העניין ובמידה שאכן ימצא ליקוי תוחלף לי המערכת. בכל מקרה אני אנסה את הקטע של הדלת.

תודה רבה לכל העוזרים.

אני מבטיח להמשיך לעדכן (את מי שזה מעניין אותו) בתהליכים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל תדוה לכל מי שעזר לי בייעוץ לפני רכישה,

יש לציין שרכשתי את הרכב ואני היום על בסיס יומי חוזר לאוויס בשביל להכניס אותו למוסך (דברים שהועלו בבדיקה ולא נפתרים)

בפתח דברי אני רוצה להגיד שלאוויס אין לי ולו תלונה אחת השירות שלהם מעולה הם עושים בדיוק את המצופה,

כזכור נורת כריות האוויר דלקה הם לקחו את הרכב לבדיקה והחלפיו חלק שפתר את הבעיה(לפחות ל24 שעות), אך כעבור יום נדלקה שוב הנורה חזרתי אליהם והם לקחו אותו למוסך שטיפל ברכב לראשונה והוא סידר שוב את התקלה, יצאתי משם מאושר אך אחרי מאתיים מטר נדלקה נורת הESP והABS ואחרי קילומטר הופיעה הודעה של צ'ק גירבוקס.

אני מעלה את הסיפור לא חלילה כדי להכפיש את אוויס (שהם מאד קואפרטיבים ועוזרים)אלא כדי לשאול:

1. האם אני יכול לנהוג 15 קילומטר עד לאוויס עם ההודעה של צ'ק גירבוקס?

2. האם אני יכול לבקש מהם להחליף מוסמך למוסך מורשה מגאן מאחר ואני מרגיש שהמוסכניק הזה רק הורס לי את האוטו ולא משפר?

 

מה דעתכם?

אנא עיזרו לי כי זה מאד מתסכל להפסיד ככל כך הרבה שעות עבודה על דברים שאמורים להיות מסודרים לפני הקנייה (כן אני יודע שזאת גם אשמתי).

תודה מראש

פורסם

בנוגע לתיבה - תבדוק מה כתוב בספר הרכב. לא כי אני מאמין שהתיבה תיהרס - פשוט שלא יוכלו להפיל את זה עליך.

בכל מקרה יש לך ככל הנראה גרר חינם בביטוח, מה אכפת לך להפעיל את זה לראש שקט?

 

אויס עובדים עם המון מוסכים, חלקם מורשי יבואן וחלקם לא. אתה יכול לבקש שיעבירו אותך לטיפול במוסך מורשה יבואן - אני יודע שאצלנו שעבדתי בזמנו בחברת ליסינג, היו שולחים המון רכבים שלא נפתרה הבעיה שלהם במוסך כללי למוסך מורשה יבואן.

פורסם
קודם כל תדוה לכל מי שעזר לי בייעוץ לפני רכישה,

יש לציין שרכשתי את הרכב ואני היום על בסיס יומי חוזר לאוויס בשביל להכניס אותו למוסך (דברים שהועלו בבדיקה ולא נפתרים)

בפתח דברי אני רוצה להגיד שלאוויס אין לי ולו תלונה אחת השירות שלהם מעולה הם עושים בדיוק את המצופה,

כזכור נורת כריות האוויר דלקה הם לקחו את הרכב לבדיקה והחלפיו חלק שפתר את הבעיה(לפחות ל24 שעות), אך כעבור יום נדלקה שוב הנורה חזרתי אליהם והם לקחו אותו למוסך שטיפל ברכב לראשונה והוא סידר שוב את התקלה, יצאתי משם מאושר אך אחרי מאתיים מטר נדלקה נורת הESP והABS ואחרי קילומטר הופיעה הודעה של צ'ק גירבוקס.

אני מעלה את הסיפור לא חלילה כדי להכפיש את אוויס (שהם מאד קואפרטיבים ועוזרים)אלא כדי לשאול:

1. האם אני יכול לנהוג 15 קילומטר עד לאוויס עם ההודעה של צ'ק גירבוקס?

2. האם אני יכול לבקש מהם להחליף מוסמך למוסך מורשה מגאן מאחר ואני מרגיש שהמוסכניק הזה רק הורס לי את האוטו ולא משפר?

 

מה דעתכם?

אנא עיזרו לי כי זה מאד מתסכל להפסיד ככל כך הרבה שעות עבודה על דברים שאמורים להיות מסודרים לפני הקנייה (כן אני יודע שזאת גם אשמתי).

תודה מראש

 

בוקר טוב,

אשמח לסייע לך בנושא,

תוכל בבקשה לשלוח לי את הפרטים שלך ומס' הרכב למייל - [email protected]

 

אשמח לעזור,

יום טוב,

גיל מאוויס


×
×
  • תוכן חדש...