Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

לאחר שהרכב שודרג למאזדה 3 החדשה

רציתי לפני שאני מתקין את כל המערכת ברכב לשדרג את המגבר של ה4 ערוצים שכרגע מה שיש לי

הוא מגבר פשוט של 1500W וי 15 כולם מכירים פשוט מאוד אבל יחסית נותן את העבודה

מה ה רמה של רוקפורד במגברים היא טובה?

ויש לי לקנות עוד זוג רמקולים לדלתות מאחור השאלה מה עדיף כל האוטו קומפוננט או עדיף קדימה קומפוננט ואחורה רגילים

יש לי לבנתיים זוג 'ומפוננט של מורל טמפו

 

כמובן שמסביב יש עוד

הוא להיות מורכב על הרכב

מונו בלוק 2000W רודיאו דרייב

כבל 1.6

דאבל דין של JVC הדגם החדש

וסאב של אלמני 2000W 900 RMS

 

ומעבר להכל אתה ממליצים להוסיף עוד משהו על מנת לשפר את איכות השמיעה

 

תודה לכל העוזרים

מתן.

פורסם

אז ככה תקציב יש

כמובן לא להשקיע 10 אלף שקל על מגבר

אני צריך דברים טובים

אני כבר משיג את זה במחירים טובים

אני מחפש שמות ודברים ממולצים

פורסם

בלי תקציב אני יכול לפרת לך רמקול שמתחיל מ600 ש"ח ונגמר ב6000 ש"ח צריך לדעת מה גבול.

שמות אשפר לזרות 10 דפים וזה לא יעזור לך, חייב שיהיה הגדרה מה אתה רוצה להתקין מה תקציב.

זה אותו דבר שאני אגיד לך אני מחפש רכב טוב, מה הבנתה? כלום כי אין הגדרה מה זה בשבילך רכב טוב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...