Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

קניתי פיג'ו 206 (1400) - 2001, לפני 10 ימים, ונסעתי עליה בערך 400 ק"מ, הכל תפקד כמו שצריך, ושעון החום רוב הזמן (תמיד בכבישים בינעירוניים) הראה על 60-70 מעלות (שזה מתחת לרבע בשעון החום), עד שלפני יומיים שעון החום קפץ לקו האדום העליון והמנוע התחמם, עצרתי את הרכב, ואחרי 10 דקות התנעתי אותו שוב כאשר שעון החום שוב מתחת לרבע, והמשכתי בנסיעה כאילו אין כלום. אתמול בבדיקה התברר שאין לו בכלל טרמוסטט (מה שאומר שאסור לו להתחמם-כך לפחות הבנתי מהמוסך), ושאולי יש לו בעיה של ראש מנוע (בתקווה שלא :cry:), שמתי לו טרמוסטט חדש, וישר נסעתי 40 ק"מ לבדיקה והכל היה תקין - שעון החום היה בסביבות החצי, ושום התחממות במנוע, מה יכולה להיות הבעיה? והאם יש מצב שהיא נפתרה? או שלא?

 

תודה,

פורסם
שלום לכולם,

 

קניתי פיג'ו 206 (1400) - 2001, לפני 10 ימים, ונסעתי עליה בערך 400 ק"מ, הכל תפקד כמו שצריך, ושעון החום רוב הזמן (תמיד בכבישים בינעירוניים) הראה על 60-70 מעלות (שזה מתחת לרבע בשעון החום), עד שלפני יומיים שעון החום קפץ לקו האדום העליון והמנוע התחמם, עצרתי את הרכב, ואחרי 10 דקות התנעתי אותו שוב כאשר שעון החום שוב מתחת לרבע, והמשכתי בנסיעה כאילו אין כלום. אתמול בבדיקה התברר שאין לו בכלל טרמוסטט (מה שאומר שאסור לו להתחמם-כך לפחות הבנתי מהמוסך), ושאולי יש לו בעיה של ראש מנוע (בתקווה שלא :cry:), שמתי לו טרמוסטט חדש, וישר נסעתי 40 ק"מ לבדיקה והכל היה תקין - שעון החום היה בסביבות החצי, ושום התחממות במנוע, מה יכולה להיות הבעיה? והאם יש מצב שהיא נפתרה? או שלא?

 

תודה,

 

המנוע בהחלטו יכול להתחמם למצבים מסוכנים גם בלי טרמוסטט, טרמוסטט מאפשר למנוע להתחמם ולהגיע לטמפרוטורת עבודה נכונה מהר יותר על ידי זה שהוא מונע מהמים לזרום לרדיאטור ולהתקרר. אם יש בעייה ברדיאטור או במאורר, המנוע יתחמם גם בלי טרמוסטט.

 

בדקת אחרי ההתחממות האם חסרים מים ?

 

יכול להיות שיש בעייה במאורר או בממסר שמאפשר לו לפעול.

 

פקק פגום של הרדיאטור יכול גם לגרום להתחממות, תבדוק גם אותו.

 

ההתחממות לקו האדום יכולה בפני עצמה לגרום לך עכשיו לבעיות שלא היו לפני, מצינורות שנפרצו עקב הלחץ שנוצר ועד פריצת אטם ראש מנוע.

תעקוב טוב אחרי ההתנהגות של הרכב בזמן הקרוב, תבדוק מים ושמן לפני כל נסיעה, תחזיק ברכב מים ירוקים למצבר ובקבוק של שמן מתאים למנוע למקרה שתתקע, ואל תתן לו להתחמם ולהתקרב לקו הזה.

×
×
  • תוכן חדש...