Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אז אחרי שחיפשתי מלא איזה סאב יד שניה קטן לרכב הבאתי משכן שלי איזה סאב ואני לא יודע איך הוא. בערב אני מתכוון לחבר אותו למגבר אבל בנתיים אם תוכלו לעזור לי כי לא מצאתי עליו שום פרטים

תמונות : http://img801.imageshack.us/i/dscf1246.jpg/

http://img444.imageshack.us/i/dscf1247l.jpg/

רשום עליו 300 וואט FL או AL זה לא ברור והחברה היא LOGIC

נ.ב אני מתכוון להגביר אותו עם פולס האודיו 4400 בגישור (מוצה כ250) רשום על הסאב 300 ואט זה RMS או עוצמה מקסימלית ?

וסתם עוד שאלה כמה הייתם מוכנים לקנות סאב כזה יד שניה?

פורסם

עידכון חיברתי הכל והסאב ממש לא איכותי הבאסים שיוצאים מתוך הממברנה הקטנה שלו בדיוק כמו זוג הרמקולים שיש לי מאחורה 6*9 ואפילו "מרעיד" פחות.

יש פה למישו קצת מידע על הסאב הנ"ל ?.

פורסם

מהתמונות שהעלית אני מצליח לזהות לבד תעשייתי אפור וגב תיבה מצופה פורניר בצבע שחור :?

 

והתמונה שבה רואים את החלק הקדמי של הסאב, הממברנה - אנלי לא מצליח לזהות משם מה הסמל ומה כתוב

 

תוציא את הסאב החוצה מהתיבה - תצלם אותו בלי הגריל ותצלם גם את המדבקה על המגנט שלו - אולי אז יהיה סיכוי של 0.2385 אחוז שנצליח לזהות מאיזה מפעל שכוח אל בדרום בייג'ין הוא יצא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם ככה לא שומעים אותו טוב והחזרתי אותו לשכן, הרכבתי אותו כי מה היה לי כבר להפסיד? בודקים מגבר יש רק עושים גישור וזהו.

ולזה שמעלי זה החברה logic soundlab ורשום עליו AL עוצמה 300WAT זה כל המידע תאמין לי גם אני לא מצאתי עליו

פורסם

בוקר טוב עומרי

המידע החדש שנתת בהחלט מספיק להצדיק את ההחלטה שלך שבה החזרת את העב"מ לשכן :-)

סתם לסבר את האוזן אודיו לוג"יק זה מוצר מדבקה מהרמות הנמוכות ביותר

המותג יוצר בעיקר לשיווק אגרסיבי באמצעות מחיר נמוך ללא שום קשר לביצועיו או אי בימועיו בתחום הסאונד לרכב בשיווקי ה-FLEE MARKETS בארה"ב

ואיכשהוא (לא אנקוב בשמות) הגיע גם אלינו על ידי דילרים נצלני הזדמנות שגם אצלהם הקשר בין מוצר שהם מוכרים לסאונד שהוא מייצר הוא מקרי בלבד

דרור

×
×
  • תוכן חדש...