Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לקנות רכב חדש (2010) בקטגורייה משפחתי בתקציב של 120 אלף שקל פחות או יותר

 

מעדיף גרסת סטיישן בעיקרון אבל לא חובה

לא יודע מה לבחור כי אין כל כך ביקורות אמינות על הרכבים והכל נראה מאד לא אותנטי...

 

התלבטות בין הפוקוס, לקרוז אולי פיאט מולטיפלה...I30 ..אבל כל רכב בקטגוריה יכול להתאים

צריך גם מוסך ביהוד...למשל רנו יורד מהפרק (למרות שנראה שיש להם מכוניות טובות מאד)

 

צריך רכב גדול יחסית...במחיר המצויין ואף יותר

עם צריכת דלק הגיונית (12 ומעלה)

 

אם למישהו יש רכב שעונה על הקטגוריות והוא מרוצה ממנו ויכול להמליץ אני אשמח.

 

עידן

פורסם

יש לך 3 רכבים בגרסת הסטיישן,פורד פוקוס יונדאי I30 CW וקיה סיד סטיישן,שלושת הרכבים מצויינים כשלסיד יתרון בדמות מחיר זול יותר מהשאר ו-7 שנות אחריות.

פורסם

המולטיפלה לא תכנס לא בתקציב וספק אם היא עדין מיובאת.

בסטיישנים יש גם את הסקודה אוקטביה קומבי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

למעשה האוקטביה "הרגילה" בעלת תא מטען גדול יותר מכל הסטיישנים.....

 

הקיה סיד סטיישן מומלצת מאד,אני חושב שתא המטען שלה מעט גדול יותר משל אחותה התאומה-I30, יונדאי נהנית אומנם מפופולריות רבה יותר אך רוב ה-I30 סטיישן הן מליסינג ויש להניח שהדבר יגרור כלפי מטה את המחירון ובכך זה מתקזז מול הסיד...

 

הפוקוס סטיישן איכותית אך בעלת תא מטען קטן יחסית וגם ביצועיה מעט חלשים,פופולרית מדי בליסינג...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תודה על העזרה.

עוד שאלה בעניין,

ראיתי עכשיו שיש שירות של רנו שהם אוספים את הרכב ומתקנים אותו אם יש בעיה,

 

אם כך מה דעתכם על הרנו מגאן פלואנס בהשוואה לאחרות?

 

והאם למישהו יש ניסיון עם השירות הזה.

 

תודה

עידן

פורסם

עזוב את הפלואנס, עגלה, איכות ירודה, היגוי ירוד, אוטו נוראי. באמת. גם למי שלא חולה הגה אין סיבה לבחור בפלואנס.

 

הקיה אופציה טובה.

 

עוד אופציה - אם אתה לא חייב סטיישן - פיאט בראבו. מכונית מצוינת, מרווחת, יפה ונוחה, ואם זה מעניין אותך - גם חביבה מאוד לנהיגה. לגבי מוסך ביהוד, אשתי מטפלת בפיאט פנדה שלה ב"הילוך שישי" ביהוד (מוסך מורשה של פיאט), ומרוצה - הם הגונים ונותנים שרות טוב (כולל לאסוף את הרכב מהבית לטיפולים ולטסט, כלול במחיר הטיפול) ואני מניח שאותו מוסך יטפל גם בבראבו באותו אופן.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

הפלואנס עגלה אבל עגלה נוחה. הפלואנס היא הרכב המתאים לנסיעות מנהלתיות בזכות המרווח והנוחות. הקאיה והיונדאי מאוד לא נוחות ולכנן אני אישית הייתי פוסל אותן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה על התשובות,

 

בקשר לבראבו,

איך הגרסה עם הגיר האוטומטי? פשוט עד היום התנסתי רק עם גיר ידני אצל פיאט.

ולא יהיה קשה למכור אותה כעבור כמה שנים?

 

 

והיה לי פוקוס 2002 והגיר האוטומטי היה זוועה.

×
×
  • תוכן חדש...