Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ירון

 

אין המשל דומה כלל לנמשל.

 

המכס ראשית מקבל את החומר שלך

רק אם הוא חושב שמה שהבאת בפניו אינו נכון הוא מעריך את שוויו. והכל בהתאם לחוק. הרואה עצמו נפגע , יש ועדת ערר ולאחריה יש בית משפט. המכס לא פועל בווקום גם אם נפתח שרשור מעניין על זלטין הרשע.

כי אם כך הרי המכס לא היה צריך להשתמש במחירון קראוס או דומיו ובדרגת מצב הרכב . יש חשבונית כזה ראה וקדש.

וכולנו יודעים כמה קל להביא חשבונית לא אמיתית.

 

האם יש לך סטטיטיסטיקה המוכיחה את טענתך.

 

התקנות של 2006 מבוססות על האמנות שחתמה ישראל .

ואני אעביר אותך רגע ליבוא מסחרי שדומה מאוד מבחינת הכללים בקשר להערכת מחיר. ושם ברוב המקרים מתקבלים מסמכי היבואן ולא מבוצעת הערכה.

למה כי כאן מדובר בספקים /חברות מסחריות שקצת יותר קשה לקבל מהם חשבונית מפוברקת.

 

ולגבי מיסוי מקרקעין מאות משפטים נוהלו עם אנשים ששלטונות המס לא קיבלו את השויי המוצהר.

 

העברתי את הקורה אליך. ראבאק הייתה כבדה והפריעה לי לכתוב את תגובתי

 

ישה ,

תודה שהחזרת את הקורה , אבל האם ידוע לך על מקרה אחד שבו לא הוזמן שמאי רכב ליבוא רכב אספנות אשמח לדעת שיש יוצא דופן אחד שבו מקבלים את החשבונית של הלקוח. בכדי לאשר את ההנחות שלך.

 

המצב כרגע הוא שעבור כל רכב אספנות שמגיע באופן אוטומטי לא מקבלים את השומה שלו

וכאילו כולם גנבים בני גנבים

 

אני מעלה כאן קול קורא לכל מי שיבא רכב אספנות לאחרונה , האם יש מקרה שבו לא נקרא שמאי זה או אחר

אני די בטוח שאף אחד לא יקום.

 

משפטים וויכוחים במקרקעין בוודאי שיש לא אמרתי שמקבלים את כל השומות ,

אבל את הרוב הגדול מקבלים בניגוד גמור למקרה של יבוא רכבי אספנות

ועל זה אני מתרעם , אם לא הבנת עד עכשיו.

 

לא על התקנות אלא על אופן ישומן על ידי השלטונות

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בהנחה שלא קם ואכן כך המצב

 

איפוא מועדון ה-5 ??

 

האם הוא פועל בנדון??

 

האם נשמע קולו בציבור או רק לחברי המועדון "הסגור"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בהנחה שלא קם ואכן כך המצב

 

איפוא מועדון ה-5 ??

 

האם הוא פועל בנדון??

 

האם נשמע קולו בציבור או רק לחברי המועדון "הסגור"

 

הנושא נטחן עד דק בשרשור הבא :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304000&highlight=%D7%A9%D7%95%D7%A7+%D7%94%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA+%D7%9E%D7%AA

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ירון

 

הרי לפי תגובתי ברור לך שקראתי את רובו של השרשור על זלטין "הרשע" יש בו היום רק 429 הודעות. והוא אכן נטחן עד דק.

 

לא זכור לי כי ראיתי תגובה מסודרת של המועדון . אשמח אם תפנה אותי להודעה/ות המדוייקת/ות, כדי להחכים ואולי אף להתנצל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בהודעה פרטית קיבלתי שמועדון ה 5 מודיע שהוא פועל בנושא

 

בשרשור הארוך ההוא הודעה 96 והודעה 334.

 

אז ראשית הריני מתנצל בפני העושים במלאכה.

 

ושנית מבחן התוצאה הוא שיקבע אם נראה ברכה בעמלם , או יש לנקוט גם פעילות אחרת , משפטית למשל.

 

כרגיל רק חברי המועדון מדווחים על פעילות ראשיהם וחבל.

 

אבל זה דיון שונה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בהודעה פרטית קיבלתי שמועדון ה 5 מודיע שהוא פועל בנושא

 

בשרשור הארוך ההוא הודעה 96 והודעה 334.

 

אז ראשית הריני מתנצל בפני העושים במלאכה.

 

ושנית מבחן התוצאה הוא שיקבע אם נראה ברכה בעמלם , או יש לנקוט גם פעילות אחרת , משפטית למשל.

 

כרגיל רק חברי המועדון מדווחים על פעילות ראשיהם וחבל.

 

אבל זה דיון שונה .

 

אתה מוזמן להצטרף למועדון ולהיות חלק מהעשייה.

פורסם

מתעלק לטובת שאלה..

במידה ונרכש רכב מסויים בחו"ל במצב נוכחי מסויים ועלותו נניח הייתה כ-700 דולר (רכישת הרכב).

הרכב נשאר נניח בארה"ב למספר שנים ובזמן זה עובר שיפוץ לרמת היסוד , להביא את הרכב ממש למצב של כמה שויתק קרוב לחדש, ומיובא לארץ לאחר X שנים כאשר ניתן להכניסו כרכב אספנות לארץ.

 

ברגע שהרכב יגיע למכס, מה שקורה זה שיזמינו שמאי, שעריך שווי לרכב ועל פי זה בשילוב הסכום הרכישה ועלויות ההבאה יגבה המכס להכניסו ?

 

מה שיכול ליקר משמעותית את הסכום ?

אכן ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
מתעלק לטובת שאלה..

במידה ונרכש רכב מסויים בחו"ל במצב נוכחי מסויים ועלותו נניח הייתה כ-700 דולר (רכישת הרכב).

הרכב נשאר נניח בארה"ב למספר שנים ובזמן זה עובר שיפוץ לרמת היסוד , להביא את הרכב ממש למצב של כמה שויתק קרוב לחדש, ומיובא לארץ לאחר X שנים כאשר ניתן להכניסו כרכב אספנות לארץ.

 

ברגע שהרכב יגיע למכס, מה שקורה זה שיזמינו שמאי, שעריך שווי לרכב ועל פי זה בשילוב הסכום הרכישה ועלויות ההבאה יגבה המכס להכניסו ?

 

מה שיכול ליקר משמעותית את הסכום ?

אכן ?

 

במידה ואתה משפץ את הרכב בחו"ל ותביא חשבונית על 1000 $ לרכב ששווה 30K$ אף אחד לא יסתכל על החשבונית , וזה כבר לדעתי לפחות גובל בנסיון הונאה. היות שהרכב בחול לא עלה 1K אלא גם את עלות השיפוץ שגם עליו אתה אמור לשלם.

 

במקרה כזה אתה אמור להציג את שתי החשבוניות לדעתי (אחת על הרכישה השניה על השיפוץ)

במצב הנוכחי הרי מזמינים שמאי , ואכן הוא יקבע ערך כלשהוא שלפיו יקבע גובה המכס

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
במידה ואתה משפץ את הרכב בחו"ל ותביא חשבונית על 1000 $ לרכב ששווה 30K$ אף אחד לא יסתכל על החשבונית , וזה כבר לדעתי לפחות גובל בנסיון הונאה. היות שהרכב בחול לא עלה 1K אלא גם את עלות השיפוץ שגם עליו אתה אמור לשלם.

 

במקרה כזה אתה אמור להציג את שתי החשבוניות לדעתי (אחת על הרכישה השניה על השיפוץ)

במצב הנוכחי הרי מזמינים שמאי , ואכן הוא יקבע ערך כלשהוא שלפיו יקבע גובה המכס

 

ירון

 

היא הנותנת מדוע אולי המכס מתעלק. האמן לי בתוך עמם הם יושבים. ולא מן הנמנע כי "האף תספה צדיק עם רשע" חל גם חל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
היא הנותנת מדוע אולי המכס מתעלק. האמן לי בתוך עמם הם יושבים. ולא מן הנמנע כי "האף תספה צדיק עם רשע" חל גם חל

 

 

הבעיה עם המיסים בארץ לדעתי היא פשוטה. העונש אינו מרתיע מספיק ויש אווירה שצריך לרמות את הפריץ.

לדעתי צריך לעבור לשיטה האמריקאית בנושא הזה,

 

שם אתה ממש לא רוצה להתעסק עם ה IRS (מס ההכנסה האמריקאי) על דברים קטנים אתה יכול לקבל עד 20 שנה בפנים שלא לדבר על הקנסות הלא פרופורציונלים.

 

ראה לדוגמא את מקרה קובי אלכסנדר שנאלץ לברוח עד לאיזה מדינונת בדרום אפריקה ולשפוך שם הרבה כסף על עברה פשוטה יחסית אחרת היה צפוי ל 20 שנה בפנים. עברה דומה בישראל הייתה מסתיימת מן הסתם בכופר , אז מאמינים לכולם ואף אחד לא מנסה להתעסק עם מס הכנסה

 

אבל, רצונות לחוד ומציאות לחוד

 

ירון.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ירון

אין לי אלא להסכים עימך בנושא זה.

 

את אל קפונה ואחרים מס הכנסה חיסל. פה רק עכשיו יצאו חוקים שיעשו חלק מהעבודה.

 

וחוץ מזה 2000 שנים בגלות חינכו אותנו כי יש לרמות את השלטון הזר וקשה להשריש את התכונה הזו מהגנים שלנו.

 

בארה"ב תופסת השיטה אתה זכאי עד שלא יוכח ההיפך. והיה כי יוכח, רמת הענישה בשמים.

 

אצלנו כמעט הפוך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...