Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 107 - התרשמות ראשונית - המשך יבוא


drunkg
שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מד הדלק ממש לא מדוייק.

לי מסרו את הרכב עם 4/6 קווים, מילאתי מיכל מלא וזה מילא 20 ליטר כאשר ברכב יש מיכל של 35 ליטר, אז אל תמהר עם הבאסה מצריכת הדלק.

 

הדרך היחידה הנכונה למדוד את הצריכה היא למלא מיכל מלא, לאפס את מונה הקילומטרים, ואחרי נסועה מסויימת למלא שוב ורק אז לחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לכולם.

 

מחר אני טס לכמה שבועות אז החלטתי לעשות סיכום ביניים של שישה ימים של שימוש ברכב.

 

אני מזכיר לכולם שזה המכונית הראשונה שלי, יש לי רישון כמעט 3 שנים, ואין לי הרבה ניסיון ברכבים שונים אז למרות שאתם יכולים לסמוך עלי שכל מה שאני אומר זה אמת מבחינתי, אל תסיקו מסקנות לגבי מה שאני כותב מבלי להתייחס לקורות חיים הדלות שלי בעולם הרכב.

 

מראה

בדברים כאלה תמונה שווה 1000 מילים אז אני רק אציין שהרכב הזה פשוט מסובב ראשים. אולי זה גם בגלל שזה דגם חדש בארץ אבל הרבה אנשים אומרים לי שהרכב הזה פשוט נראה מגניב מיוחד וחמוד. הצבע הכחול נראה מעולה עם הרכב הזה. לצערי תמונות לא תופסות את הזוהר והברק המיוחד שרואים רק בעיניים. מבפנים כמו שהזכירו, רואים פח בצבע הרכב, שלדעתי מוסיף המון. בכלל כל הבפנים נראה צעיר ומיוחד. חייבים לציין שהפח מתחמם מאוד מבפנים אחרי שהרכב עומד הרבה זמן בשמש.

 

מזגן מערכת השמע וריפודים

המזגן פשוט מקפיא - יופי של מזגן

אני מתקן טעות שלי - יש רק שני רמקולים באיכות סטנדרטית (סטנדרט - מה שבא בד"כ עם רכבים כמו גטס, סיריון, מזדה 2 וכו').

הריפוד מרגיש רגיל - כמו גטס חדשה, מיקרה וסיריון.

הפלסטיק מבפנים נראה זול ולא איכותי יחסית למכוניות אחרות.

 

רעש

רעש המנוע ממש לא רע כמו שחשבתי. הייתי אומר שהרעש אפילו נמוך. כנראה שזה בגלל שהמנוע קטן.

רעש הכביש לעומת זאת, לפעמים פשוט מחריש אוזניים - זה קורה בכבישים חדשים שנסללו לא מזמן.

 

ביצועים

הרכב הזה התמודד מעולה עם כל משימה שהבאתי לו - שיוטים במהירות 110, עליות תלולות (כמובן עם הורדת הילוך) מהירות מקסימלית שנהגתי בו היא 140 כאשר הרכב הרגיש בסדר גמור במהירות הזאת והיד הייתה עוד נתוייה (בכביש 431 בדרך לירושלים).

בקטע הכי תלול בכביש 443 בדרך לירושלים נסעתי על 90 עם הילוך רביעי (הייתי לבד ברכב). הרכב מגיע ל 4000 סל"ד במהירות 90 קמ"ש והילוך שלישי אז זאת גם אופצייה אם צריך.

עקב האכילס מבחינתי הוא הזינוק בעלייה. עד לפעם הראשונה שנהגתי ברכב הזה כל רכב ידני שנהגתי בו (פורד קונקט, גולף ואוקטביה 2000 סמ"ק) היה מזנק בעלייה ללא בעייה בעזיבה קלה של המצמד, וזה לא משנה עד כמה הכביש היה תלול. ברכב הזה צריך בהחלט כישורים כדי לזנק בעליות התלולות. היה לי חדש לבצע מהלך של: עזיבה קלה של המצמד ואז עזיבה מהירה ולחיצה מהירה על הגז כדי לא להדרדר ואח"כ עזיבה קטנטנה של המצמד ואז עוד גז ואז להתקדם שניים-שלושה מטרים ורק אז לעזוב את המצמד לגמרי וכל זה כל הזמן בעליות של ירושלים... ביומיים הראשונים זה היה פשוט יאוש כשהאוטו נכבה לפחות 15 פעמים במצטבר ובעלייה תלולה במיוחד האוטו נכבה 4 פעמים עד שהצלחתי לזנק כאשר מאחורי שביל של מכוניות צופרות...:oops: ביום השני לקחתי את העלייה הכי תלולה שאני מכיר והתאמנתי איזה שעה וחצי על זינוקים בעלייה בלבד עד שנהייתי מקצוען. 8)

עדיין לא ניסיתי לזנק עם רכב מלא באנשים וציוד בעלייה הכי תלולה, אבל אני מניח שזה יהיה אתגר לא פשוט.

לדעתי ההילוך הראשון של הרכב הזה פשוט ארוך כי ב-30 קמ"ש הוא מגיע ל-3000 סל"ד בלבד. הייתי מעדיף הילוך ראשון קצר בהרבה יותר שהיה נותן יותר כוח בזינוקים

המצמד ברכב הזה רגיש מאוד מאוד יחסית לידניות שנהגתי בהן.

האוטו מרגיש מעולה בסיבובים וההגה גם מרגיש אחלה בזמן נסיעה.

 

מקום

דבר ראשון אפשר להגיד שהבגאז' פשוט לא קיים. 5 שקיות מלאות של סופר - זה הכול. (לא ציינתי עד כמה הרכב הזה נראה מדהים מאחור :-) ) הבגאז' גם נפתח בצורה מגניבה! (בלחיצת כפתור באופן אוטומאטי)

לא ניסיתי עדיין לקפל את הכיסאות האחוריים אבל זה נראה שאחרי שהם מקופלים יש המון המון מקום.

לגבי מקומות ישיבה - אם כל יושבי הרכב (שזה 4 מקסימום) עד 1.85 מ' - יש בהחלט מספיק מקום וכולם יכולים לשבת בנוח בסבבה.

 

צריכת דלק

עכשיו הרגע שכולם חיכו לו - האם הרכב הזה באמת חסכוני כמו שאומרים?

הנתונים היבשים: 359 ק"מ לעומת 22.933 ליטר נותנים צריכה של 15.65 ק"מ לליטר. (נהיגה משולבת כולל לקחת בחשבון שהעירוני זה לא ת"א אלא ירושלים)

בהחלט לא מה שהבטיח היצרן אבל אם ניקח את הפרמטרים הבאים בחשבון נראה שמכאן המצב רק הולך להשתפר:

א. אני לא יודע לנהוג. 8)

ב. כמו שהבנתי מהדיבורים פה בפורום המנוע עדיין לא "נפתח".

ג. מעניין כמה דלק בזבזתי בכל הקטע שהרכב נכבה איזה 15-20 פעמים ובאימון שלי בזינוקים בעלייה...:oops:

 

ביטוח

4300 ש"ח מקיף + חובה + תנאים ממש טובים יחסית לשאר ההצעות שקיבלתי. (אני מבוטח כשמישהו ללא תביעות ב-3 השנים האחרונות)

 

דברים נוספים

פגוש קדמי נמוך מאוד. אם רוצים להיצמד למדרכה אז רק ברוורס אבל עם מכונית באורך 3.43 ממש לא חייבים להיצמד למדרכה - גם אם חצי מטר רווח בין הרכב למדרכה עדיין המאזדה 3 המצויה בולטת הרבה יותר לכיוון הכביש. :lol:

 

סיכום

האוטו הזה פשוט מעניק לי אושר! תענוג לנסוע בו, הוא נראה מדהים, ואני יודע שבגלל שהוא חדש אף אחד אחר לא נגע בו.

חוץ מזה, אני לא יודע מה המרכיבים הכימיים של הריח של רכב חדש מבפנים אבל זה פשוט ריח שגורם לך להתמסטל מאושר - וזה שווה הרבה כסף בפני עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלתה לי מחשבה בראש,התא מטען כמעט ולא קיים,ואם מסתכלים מהצד זה נראה כאילו המושבים האחוריים נמצאים בתא מטען.

מה קורה במקרה של תאונה מאחורה במהירות גבוהה יחסית?

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק מצויינת אם לוקחים בחשבון שמנוע עדיין לא נפתח ובנוסף אתה לא יודע לנהוג לנצל את הרכב בצורה אופטימלית. לדעתי הרכב נותן יחס מחיר-תמורה הרבה יותר טוב בהשוואה לאלטו. ציון בטיחות יותר גבוהה (ולא, אלטו לא הייתה מקבלת 4 כוכבים אם היה ESP. אלטו הייתה מקבלת עוד נקודה בקטגוריה עזרי בטיחות. זה כתוב שחור על גבי לבן באתר EURONCAP), מנוע יותר איכותי ומעודן, התנהגות כביש יותר טובה ואמינות מוכחת. בהחלט דיל מצויין.

 

האם ניתן לרכוש ג'אנטים קלים מקוריים? איזה עוד תוספת היבואן מציע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן פה לא נותן כמעט כלום מבחינת תוספות. הדברים היחידים שהוא נותן זה ציפוי סיליקון לרכב, עוד מפתח וחיישן רוורס.

החו"ל אפשר לקנות הרבה תוספות מקוריות מגניבות (יש באתר העולמי של פיג'ו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור,

 

האם אתה מבצע זינוק בעלייה ללא בלם היד?

 

כי אם כן זה מסביר את כל הבעייה.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לעשות זינוק בעליה בלי בלם יד וזה בכלל לא קשה, את האמת אף פעם לא עשיתי עם בלם יד.

פשוט צריך לתת יותר גז ויותר מהר מבמישור.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר הרבה דברים השאלה אם זה נכון.

 

יש מצבים שבהם אין צורך, כלומר לא בכל עלייה קטנה חייבים בלם יד. מצד שני יש מצבים שבהם כן צריך.

 

הכל תלוי בתנאי הדרך וברכב.

 

בכל מקרה בעליה תלולה כן צריך להשתמש כי לקחת סיכון שבטעות תתדרדר על רכב מאחורה, או חס וחלילה על איזה ילד שרץ לך בדיוק מאחורי הרכב, לא שווה את זה.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא השתמשתי בבלם היד בעת זינוק בעלייה, מישורית כתלולה.

המשחק עם הקלאץ' היא תכונה נרכשת ושונה מרכב לרכב. שישה ימים זה פרק זמן קצר מדי בכדי להכיר את הרכב וללמוד לשלוט בו כמו שצריך. אני בטוח שבעוד חודש פותח השרשור יוכל לזנק גם בעלייה תלולה מאוד ללא כל בעייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורום ייעוץ רכב אחד הרוכשים שילם 2,500 ש"ח עבור חבילת טיפולים "ראש שקט". בהצעת מחיר כתוב 50,000 ק"מ או 3 שנים. ברוב הרכבים המודרנים טיפולים עושים כל 15,000 ק"מ. כלומר החבילה מכסה בערך 3 טיפולים. האם זה משתלם? כל כמה ק"מ צריך לעשות טיפול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם,

 

אני לא אומר שאי אפשר. ברור שאפשר וזה לא תורה מסיני אבל זה פחות בטיחותי.

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורום ייעוץ רכב אחד הרוכשים שילם 2,500 ש"ח עבור חבילת טיפולים "ראש שקט". בהצעת מחיר כתוב 50,000 ק"מ או 3 שנים. ברוב הרכבים המודרנים טיפולים עושים כל 15,000 ק"מ. כלומר החבילה מכסה בערך 3 טיפולים. האם זה משתלם? כל כמה ק"מ צריך לעשות טיפול?

 

ייתכן שאתה מתכוון אליי בסוף לא לקחתי את זה כי זה היה חלק מהצעת מימון שלא קרצה לי.

תשמע בעקרון הכל תלוי בך אם תשמור על האוטו אז הטיפולים יהיו זולים אבל הם נעים בין 400 500 לאלף ומשהו.

הכל תלוי בנהג.

 

בסוכנות בטובל הם המליצו לי על מוסך מסוים שיכול לתת הנחות יפות בדרום תל אביב, ליד הבית וגם נבדוק את המחירים נראה אם הם מתאימים

בברכה, רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...