Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליף צמיגים לגרוטאה שלי.

הציעו לי של חב' קנדה או איזה שם דומה, כנראה יפני.

המחיר נשמע נהדר: 700 ש"ח לכל ה-.4

 

האם כדאי?

פורסם

נשמע מאוד חשוד המחיר.

אני בספק שאלה צמיגים יפניים.

 

ובנוסף, יש סיכוי מאוד גבוה שהייצור שלהם הוא 2006 או באזור ובגלל זה המחיר המאוד נמוך הזה.

 

אתה מצפה שננחש איזה רכב יש לך ואיזה מידת צמיגים את צריך?

פורסם

קנדה זו חברת צמיגים קוריאנית או סינית שהתחילה לתפוס תאוצה בחודשים האחרונים בעיקר בגלל זה שהצבא התחיל

לעבוד איתה וקנה מהם מלאי גדול לסוג מסויים של רכב.

לגבי האיכות שלהם אני לא כול כך בטוח אני מאמין שהיא בסיגנון של NANKANG הסינית שגם הם צמיגים מאיכות ירודה

שתפסו תאוצה כי יונדאי מרכיבים אותם בדגמים שלהם.

אם אין לך כסף לצמיגים מאיכות טובה יותר ואתה חייב להחליף צמיגים אז כן תתפשר על אחת מהחברות האלו.

פורסם

קנדה מייצרים אחלה צמיגים לאופניים ונחשבים בין המובילים בתחום.

 

במכוניות - ממש לא.

 

תוסיף עוד 100 ש"ח לתקציב הכללי ותוכל למצוא יוקוהומה A DRIVE.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

כמו שאמרו מקודם,

תוסיף עוד 50 שקל לצמיג ואל תהמר על סכנות עם צמיג סיני.

פתאום תמצא את עצמך לא עוצר בזמן כי הצמיג לא אוחז כביש טוב ו....

לא להתפשר עם זה !.

קובי

:-)

פורסם

קנדה (KENDA) היא למיטב זכרוני חברה תאילנדית או משהו כזה. היא בהחלט נחשבת לאחת היצרניות המובילות בייצור צמיגים לאופניים (אני לגמרי רציני), וגם הקטנועים של סאן-יאנג מגיעים במקור עם צמיגים מתוצרתה, אם כי יש לציין שמכרים שהתנסו בהם טוענים שלא מדובר בפאר היצירה, בלשון המעטה.

השאלה היא בכמה הציעו לך צמיג במידה זהה ומחברה יותר איכותית ומוכרת. אם ההפרש מסתכם בכמה עשרות שקלים ליחידה, חבל על ההימור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קנדה זו חברת צמיגים קוריאנית או סינית שהתחילה לתפוס תאוצה בחודשים האחרונים בעיקר בגלל זה שהצבא התחיל

לעבוד איתה וקנה מהם מלאי גדול לסוג מסויים של רכב.

לגבי האיכות שלהם אני לא כול כך בטוח אני מאמין שהיא בסיגנון של NANKANG הסינית שגם הם צמיגים מאיכות ירודה

שתפסו תאוצה כי יונדאי מרכיבים אותם בדגמים שלהם.

אם אין לך כסף לצמיגים מאיכות טובה יותר ואתה חייב להחליף צמיגים אז כן תתפשר על אחת מהחברות האלו.

 

אצל הצבא דווקא מאוד מחמירים על הקטע של הצמיגים, אני רואה רק צמיגים מסוג goodyear על המשאיות שלהם ועל רכבי הפורד.

×
×
  • תוכן חדש...