Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן טראנו - מעבר מיים למיכל עיבוי


Beery
שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכל פעם שאני מכבה את המנוע ,יש מעבר של מיים מהרדיאטור למיכל עיבוי , כשאני בודק מיים לאחר שהמנוע התקרר יש תמיד חוסר ברדיאטור ועודף במיכל עיבוי.

האוטו מאבד כליטר נוזל קירור בשבועיים ובבדיקת לחץ לא נמצאו נזילות. הרכב אינו מתחמם.

בשלב ראשון החלפתי פקק לרדיאטור אך הבעיה לא נפטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר גם אצלי בטרנו זה אותו הדבר.

מים כשהם מתחממים הם יוצרים יותר לחץ(התרחבות) לכן המים עוברים למיכל העבוי שנועד בשביל זה.

המים לאחר התקררות אמורים לחזור חזרה.

תעשה בדיקה- תדומם את המנוע לאחר נסיעה ארוכה. לאחר שהמנוע התקרר מעט תבדוק מה קורה ברדיאטור(המים אמורים לעבור מעט למיכל העיבוי).

ולאחר מספר שעות תחזור שוב לבדוק. המים אמורים לחזור מהמיכל עיבוי

אתה נוסע על מים או על אנטיפריז?

 

רוסלן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המים לא חוזרים חזרה לרדיאטור. כשאני בודק את הרדיאטור שהמנוע קר תמיד חסר בו מים אפילו כשהמיכל עיבוי מלא יותר מהקו העליון שלו.

בזמן הכיבוי של המנוע שומעים ביעבוע של מיים מהמיכל עיבוי והוא מתמלא.

נשמע נורמאלי?

אני ממלא רק אנטיפריז,אךלא בטוח שזה שהרכב היה שלו לפניי עשה זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בסדר....

שיבדקו טרמוסטט יכול להיות שהוא לא נפתח....

וניקוי רדיאטור יכול לעזור..

 

זה עזר אצלי 2 הדברים הנ"ל

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מתחמם בעמידה ? אם כן ככל הנראה שהרדיאטור סתום . המים רותחים ונזרקים למיכל העיבוי , בגלל שמיכל העיבוי מתמלא יותר מדי אז יש נזילה קטנה מהמכסה . זה לא אומר שהמכסה לא תקין פשוט המיכל מלא מדי ומטפטף החוצה .

 

נראה רדיאטור סתום או טרמוסטט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי את הרכב למוסך שיבדקו את התופעה ונראה שיש בועות אוויר ברדיאטור ללא C02, דבר ראשון הוחלף טרמוסטט והרדיאטור נשלח לניקוי והתגלה שהיה 20% סתום אך הבעיה לא נפתרה, הוחלפה משאבת מיים שגם לא פתרה את הבעיה.

בדיקת לחץ מהבוכנה ובמערכת מיים לא הראתה שיש בריחת לחץ.

 

בנתיים הוצאתי כסף רב לחינם אולי,המכונאי חושד באטם ראש ואני נשארתי עם סימני שאלה ????????????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

היה לי את הבעיה הזאת החלפתי חלקים רבים את הפאן קלאצ' ,רדיאטור חדש,טרמוסטט,צינורות ופקק,

לבסוף הוחלט להוריד ראש מנוע והתגלו סדקים במעברי אויר שהוביל להחלפת מנוע,מקווה שאצלך זה לא יהיה ככה

 

בברכה אלדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...