Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה - מוניות


dinamit
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא שמת לב שאיכות ההרכבה גבוהה?

אני נתקלתי בנהג שטוען שהבעייה נעוצה דווקא בצריכת הדלק,

לטענתו, היא גבוהה באופן משמעותי ממנועי ה-TDI של ואג,

(אם הנהג מרגיש צורך לדבר, אני לא אעצור אותו, אך עדיף לשמוע על מכוניות ולא פוליטיקה :)).

אני דווקא שמעתי משהו הפוך, כשדיברתי עם נהג מונית על הרכב (קיה ריו) הוא אמר שהסיבה היחידה שהוא קנה את הרכב היא צריכת דלק עדיפה על האוקטביה.

מה שכן, יצא לי ביום שישי ליסוע במונית אוקטביה חדשה ואני חייב לציין שהבדלי הנסיעה בין הישנה לחדשה היא שמיים וארץ.

TFSI Power

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל קיה מג'נטיס מגיעה עם מושבי עור? כל הכבוד. הם בטח מפצים על העובדה שעד לפני שנה, הרכב עוד נמכר עם רדיו-טייפ :)

פורסם

אני לא אשכח שלפני חודשיים בערך ראיתי במסגר מונית מג'נטיס שהנהג שלה הדביק אזלוריבנד על הסמלים ותלה מעליהם/במקומם סמלים של מרצדס

תן חיוך הכל לטובה :-P

פורסם

כמה שטויות במיץ.

יצא לי לעלות בתור נוסע על מונית קיה ריו ואפילו לנהוג באחת פרטית.

המנוע מזיז את הרכב בצורה מפתיעה, איכות החומרים לא רחוקים משל הפאביה, איכות הנסיעה סבירה בהחלט, האיבזור מספק והכי חשוב תג המחיר שווה בהחלט !

 

מכאן ועד ללהכפיש את הרכב ולקרוא לו "זבל קוריאני", נראה לי לא צודק ולא נכון בעליל.

צריך לדעת להכנס לפרופורציות.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

הדעה שלי [לא שאני נהג מונית או משהו]

אבל לפי מה שאני רואה, הסקודה לוקחת את הקיה בכל הדברים.

חוץ מזה שהיא קצת יותר יקרה.

אבל היוקר הזה, בא לידי ביטוי בדברים אחרים, שזה מה שעושה את האוקטביה הרבה יותר טוב.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

אם המונית היא בשבילי כלי לייצור הכנסה ואני מחזיק נהג שכיר, אין שום סיבה אמיתית לקנות מרצדס.

במחיר של המרצדס אפשר לקנות 2 קיה ריו, להושיב בשתיהן נהג שכיר ולעשות אחלה הכנסה.

 

זאת הסיבה האמיתית שקיה משתלטים על שוק המוניות.

פורסם

לרוב, נהגי מוניות הקונים מרצדס, אלו נהגים עם ותק (ולא כאלו שרק נכנסו לעסק) וכאלה שכבר ניסו מכוניות "פשוטות" יותר ועם הזמן החליטו להתקדם. עד לא מזמן, בשוק שלטה בעיקר הפאביה והקורדובה. כשיבוא הקורדובה הופסק, ובסקודה החליטו שהפאביה החדשה לא תימכר לנהגי מוניות, הקטנה היחידה עם מנוע דיזל שנשארה היא הריו ובגלל זה רואים אותה יותר ויותר.

 

זו הסיבה שקיה בולטת בשוק המוניות. אל תדאג למרצדס, הם מוכרים מספיק מה-C ומה-E החדשה בכל הגרסאות (E200, E250, ו-E350 שעולה לנהג מונית כמו 3 קיה ריו).

פורסם

הקיה סיד היא מכונית מצויינת, בעיקר בגרסת הסטיישן, יש לה מנוע דיזל מעולה ואין לה בכלל במה להתבייש מול כל מותג אירופאי - המכונית מציעה רמה גבוהה של עידון הנדסי ואיכות נסיעה.

 

היום קיה הוא מותג מבית יונדאי וכל המכללים הם של יונדאי (בדומה לסקודה וסיאט שהן מותגים של VAG).

 

כיוון שהיבואן הקודם לא הצליח בהחדרת המותג (בלשון המעטה מאד עדינה...), ולאור העובדה שלמותג קיה יש בעיית מוניטין קשה, החליט היבואן לחזק את המוניטין ע"י הענקת 7 שנים אחריות בשוק הפרטי וחדירה מאסיבית לשוק המוניות כדי לחזק את תדמית האמינות. החלטה דומה מאד לזאת של יבואני סקודה מלפני 10 שנים (אז מותג מזרח אירופאי עם מוניטין עלובים).

 

היום כאשר לסקודה יש מוניטין אמינות מצויינים בעקבות השירות כמונית/משטרה וכד', היבואן מחליט לצאת משוק המוניות כדי לשדרג שוב את המותג. זאת הסיבה שהפאביה החדשה והסופרב לא משווקות באופן סדיר בשוק המוניות (יש מעט מאד אקזמפלרים של פאביות, עודפי ייבוא).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הקיה סיד היא מכונית מצויינת, בעיקר בגרסת הסטיישן, יש לה מנוע דיזל מעולה ואין לה בכלל במה להתבייש מול כל מותג אירופאי - המכונית מציעה רמה גבוהה של עידון הנדסי ואיכות נסיעה.

 

היום קיה הוא מותג מבית יונדאי וכל המכללים הם של יונדאי (בדומה לסקודה וסיאט שהן מותגים של VAG).

 

כיוון שהיבואן הקודם לא הצליח בהחדרת המותג (בלשון המעטה מאד עדינה...), ולאור העובדה שלמותג קיה יש בעיית מוניטין קשה, החליט היבואן לחזק את המוניטין ע"י הענקת 7 שנים אחריות בשוק הפרטי וחדירה מאסיבית לשוק המוניות כדי לחזק את תדמית האמינות. החלטה דומה מאד לזאת של יבואני סקודה מלפני 10 שנים (אז מותג מזרח אירופאי עם מוניטין עלובים).

 

היום כאשר לסקודה יש מוניטין אמינות מצויינים בעקבות השירות כמונית/משטרה וכד', היבואן מחליט לצאת משוק המוניות כדי לשדרג שוב את המותג. זאת הסיבה שהפאביה החדשה והסופרב לא משווקות באופן סדיר בשוק המוניות (יש מעט מאד אקזמפלרים של פאביות, עודפי ייבוא).

צודק לחלוטין!! מה גם שקיה מאוד מצליחה באירופה ובסיקרי אמינות הם תמיד במקומות הראשונים.

פורסם

לא מזמן יצא לי לשכור בארה"ב קיאה מגנטיס (הקרויה שם אופטימה) וריאו ואני הופעתי מאוד לטובה, בעיקר מהמגנטיס.

 

אחת הסיבות לכך שהופתעתי לטובה היא בגלל הציפיות הנמוכות שהיו לי שנבעו מהדעות הקדומות שקיימות בארץ לגבי קיאה. דוגמה לדעה קדומה זו ניתן לראות בכמה תגובות לשרשור הזה, חלקן כנראה נכתבו בידי אנשים שמעולם לא נסעו - שלא לומר נהגו - בקיאה.

 

אגב, קיאה עושה חיל בארה"ב. רואים שם יותר ויותר רכבים של יצרן זה.

 

לגבי נוחות מוניות - אני נוסע לא מעט במוניות. אין ספק שהמונית הכי פחות נוחה לנוסע בה נסעתי היא הפאביה דיזל. נסיעה בה מרגישה (ונשמעת) כמו נסיעה בטרקטור.


×
×
  • תוכן חדש...