Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב לא מניע......


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר נכנסתי לרכב הקשתי את הקוד סיבבתי את המפתח

והוא עשה מן "תיק" אחד וכלום....... ניסית שוב....... כלום

אתמול ושלשום זה קרה לי גם בפעם הראשונה לא הניע שניה או שלישית הניע

המצבר שלי בן 2.5 שנים ואתמול ושלשום הוא הניע אז לא נראה לי שזה הבעיה.

 

היום בבוקר שניסיתי להניע הוא גימגם חצי סיבוב כזה ומת...

לאחר כמה ניסיונות...... לאחר סיבוב מפתח הוא נתן נקישות מהירות

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

חיפשתי ולא מצאתי תשובה .. הרוב דיברו על מצברים ואצלי ככל הנראה זה לא מצבר

 

****פעם שנייה , חפש סטרטר**********

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

שווה לנסות להתניע עם כבלים ממצבר אחר בכל מקרה לפני שממשיכים לחפש את הגורם לתקלה.

יתכן שהמצבר שלך חדש ותקין אבל יש בעיית טעינה או איזה צרכן גדול שמרוקן אותו במהלך הלילה .

התקתוקים שעליהם אתה מדבר ,נשמעים כאילו באים מכוון המנוע (פתח מכסה מנוע ותנסה להקשיב אם זה מכיוון הסטרטר ) או נשמעים כמו ממסר חשמלי שנפתח ונסגר ?

פורסם

הצלחתי להניע עם כבלים.

נסעתי לחשמלאי החשמלאי בדק את המצבר ואמר שבמצבר מת..

קניתי מצבר של שנפ 60A ב 420 ש"ח,

האוטו מניע...

מזדה LANTIS F

שנת 98

×
×
  • תוכן חדש...