Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נוסעים בירידות ארוכות בלי להשתמש בברקסים?


שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

הרכב שקיבלתי הוא רכב אוטומטי, ברכב הידני שהיה לי קודם כמעט לא נגעתי בברקסים ואת כל הנסיעה בירידות עשיתי בהילוך נמוך (שעוצר את הרכב) , השאלה היא איך אני מבצע פעולה דומה ברכב אוטומטי? לצערי אני נוסע הרבה בירידות ולא רוצה לשחוק את הברקסים ע"י לחיצה בלתי פוסקת עליהם בזמן הירידה... (הירידות דיי תלולות ונמשכות כמעט 40 דקות של נסיעה כל יום...).

 

אשמח לעיצות בנושא, תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב.?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שיש בתיבה רק מצב אחד "D" עבור נסיעה קדימה (אין D1, D2....) וכמו כן יש אפשרות של העברת הילוכים ידנית, האם אפשר להשתמש בזה להאטת האוטו בירידות?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שיש בתיבה רק מצב אחד "D" עבור נסיעה קדימה (אין D1, D2....) וכמו כן יש אפשרות של העברת הילוכים ידנית, האם אפשר להשתמש בזה להאטת האוטו בירידות?

 

תודה!

 

טיפטרוניק?

אם כן אז אז כן :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאפשר.

 

בירידה תעביר למצב הידני ותוריד להילוך 3 (או 2 אם הירידה ממש תלולה). זה בתנאי שיש לך גיר 4 הילוכים. אם יש גיר עם יותר הילוכים,

תוריד כמה הילוכים עד תרגיש, שהמנוע בולם את הרכב, ועם זאת הסל"ד לא גבוה מידי.

 

לא תקבל בלימת מנוע ברמה שמוכרת לך מגיר רגיל, אבל זה בכל זאת אפקטיבי, ותוכל לצמצם את השימוש בבלמים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

ולמה זה לא עוצר ביעילות כמו ברכב ידני? אני נוסע הרבה בירידות (תלולות וארוכות) ולא רוצה להחליף ברקסים כל חודשיים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה זה לא עוצר ביעילות כמו ברכב ידני?

תיבת הילוכים אוטומטית מחוברת למנוע באופן שונה מתיבה ידנית - בתיבה ידנית החיבור הוא מלא כל עוד המצמד לא לחוץ בעוד שבתיבה אוטומטית המצמד, או ליתר דיוק ממיר המומנט מופעל ע"י לחצי שמן ולא חיבור פיזי מלא (לרוב).

 

אלץ את הרכב להילוכים נמוכים יותר ובלום בהדרגה במידת האפשר.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...