Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תדלקתי 64 ליטר סולר בגולף TDI 1.9 1999


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנדלקה המנורה של הדלק, נסעתי עוד כ20 ק"מ על לתחנת דלק ומלאתי להפתעתי 64 ליטר של סולר. קצת מעל ל400 ש"ח.

לדעתי ברכב זה יש מיכל של 55-60 ליטר. ובכל מקרה לא הגעתי עם רכב מגמגם. הגעתי בנסיעה רגילה.

התלוננתי אצל בעל התחנה והוא טען שאין כל בעיה במשאבה ושברכבים גרמניים יש מיכל דלק של 70 ליטר.

אין לי נסיון עם הרכב הזה.

אני שואל את האם זה זה יכול להיות?

 

תודה.

פורסם

התלוננתי אצל בעל התחנה והוא טען שאין כל בעיה במשאבה ושברכבים גרמניים יש מיכל דלק של 70 ליטר.

גם כן מומחה...

 

לפי נתון יצרן- מיכל הדלק של הגולף בנפח 55 ליטר.

פורסם

לפי נתון יצרן- מיכל הדלק של הגולף בנפח 55 ליטר.

 

55 ליטר? זה אומר שחוייבתי על לפחות 15 ליטר (כנראה שיותר, הרי האוטו עוד נסע) סתם. זה יותר מ25%.

 

זו גניבה!

פורסם

לדעתי המשאבה מזייפת. בגולף מיכל הדלק אמור להיות 55 ליטר.

ספר איפה התחנה. אולי מישהו נתקל בתופעה כזו בתחנה המסויימת הזו.

פורסם

מקרה דומה שקרה לי כבר פעמיים עם גולף GTI

 

הרכב בבעלותי כ5 שנים , ובחיים לא הגעתי למצב שאני ממלא 57 ליטר ו 58 ליטר אחרי שנשאר לי רבע מיכל ועוד לא נדלקה הנורה של המיכל דלק.

 

התלוננתי בפני בעל התחנה, אחרי שבועיים חזרו אליי עם תשובה שהכל בסדר , הם בדקו אם יש אוויר במשאבות או תקלה כלשהי ולא היה כלום.

 

יש לציין שאני ממלא 98 , בכל מקרה מוזר מאוד.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
55 ליטר? זה אומר שחוייבתי על לפחות 15 ליטר (כנראה שיותר, הרי האוטו עוד נסע) סתם. זה יותר מ25%.

 

זו גניבה!

שמרת על הקבלה? במידה וכן, רשום על הקבלה את מספר הרכב?

אם התשובה לשני אלו היא כן, הקבלה יכולה לשמש כראיה.

כמו כן, מומלץ להתלונן במשרד התמ"ת על התחנה בחשד לזיוף.

פורסם

שמרתי קבלה. לגבי מספר הרכב, זה היה בתדלוק עצמי, הוא תמיד יכול לטעון שאפשר לכתוב שם מה שרוצים.

בכל מקרה יש שם מצלמות 24 שעות, אפשר לראות בסרט איזה רכב תדלק באותה שעה ולעשות הצלבה עם היומן של המשאבה. זו ראיה חזקה יותר מאשר הקבלה.

זה היה בתחנה במרכז רמת אשכול בירושלים. אולי עוד מישהו נתקל שם בבעיה?

פורסם

לאימי יש גולף TDI, ובאחד התידלוקים הראשונים שלה המתדלק הוציא ממיכל הדלק את האוויר, והצליח להכניס 57 ל'.

אז מאוד יכול להיות שלא נשאר לך אוויר במיכל. ד''א, אתה תדלקת או המתדלק?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

ברכבי VW אחרי הקפיצה יש שסתום שברגע שלוחצים עליו יוצא אוויר מהמיכל וניתן להמשיך לתדלק

ברכבי סולר ניתן עוד כמה ליטרים בודדים וברכבי בנזין אפשר בשקט עוד 7-10 ליטר

אין לכם מה להתרגש, זה פשוט בשביל להשוות לחצים במיכל

אף אחד לא עובד עליכם ולא מרמה אותכם, פשוט ככה היצרן עשה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...