Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו בימים חמים


שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מרבה להיות פה בפורום בעיקר על תקן צופה ופחות על תקן כותב

לא זכור לי שנשאלה שאלה כזאתי אז אשמח לקבל תשובות

ידוע לי שבימים חמים והטמפרטורות גבוהות, קיימת בעיה במכוניות שיש להם טורבו

נוכחתי בעצמי לראות את זה פעם אחת שנסעתי עם חבר באיביזה FR. הרכב לא גדש כמו בימים רגילים והטורבו "נכנס ויצא" לפעולה בצורה מוזרה...

רציתי לדעת כיצד ומדוע משפיע החום או הקור על אופן פעולת הטורבו?

איך ניתן לגדוש בצורה טובה בימים חמים כמו היום למרות החום(בהנחה שאתם מסכימים עם דבריי)?

האם יש פתרון כולל לבעיה הזאתי ע"י יצרניות הרכב שתמנע השפעת טמפרטורות קיצוניות על ביצועיי הטורבו?

תודה רבה לכל העונים ושיהיה לכולכם קיץ נעים 8)

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטורבו גודש הוא דוחס אויר למנוע,ככל שהאויר שנדחס לצילינדרים הוא יותר קר-הוא יותר יעיל(נפחי)

בימים חמים האויר שהטורבו יונק הוא כבר חם מהרגיל,וגם האויר שבא במגע עם האינטרקולר חם יותר מהרגיל

לכן האויר שנכנס לצילינדרים יותר חם ופחום אפקטיבי ונפחי

יש פתרונות של קולר חזית או קולר גדול יותר מהמקור,צ'ארג'קולר (פחות נפוץ), וכיום נפוצות יותר הזרקות המתאנול למיניהן

שעושות ניסים ונפלאות גם בהורדת טמפ' ביניקה,בפליטה וגם ומעלות אוקטן...

מקווה שהבנת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הבנתי.. תודה על התשובה..

בשורה התחתונה מזל שלא הלכנו על האופציה של אורגנדה. ללא ספק שם היה יותר קשה לגדוש

האם יש גם השפעה של טמפרטורה קרה יותר מידי על הטורבו?

מה הטמפרטורות האידאליות שבהם הטורבו יפיק את המיטב?

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטמפ' החשובה היא לא זאת שיוצאת מהטורבו,אלא זאת שנכנסת למנוע.

מהטורבו האויר עובד דרך צנרת הגדישה לאינטרקולר ומשם לסעפת יניקה ולצילינדר.

הטמפ' שיוצאת מהטורבו חמה מאוד ואם זה האויר שהיה מגיע ישירות לצילינדרים האוטו לא היה נוסע עוד הרבה.

בקשר לאויר קר מידי אין לי תשובה,אני מאמין שהמומחים פה ייתנו את התשובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש השפעה של טמפרטורה קרה מדי על הטורבינה. ככל שהגזים חמים יותר (ולכן גם מהירים יותר), הטורבינה תסתובב מהר יותר והשהיית הטורבו תהייה נמוכה יותר. מבחינת כניסת האויר למנוע, כמו שאמרו מעלי. כמה שיותר קר, יותר טוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...