Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שביקרתי אצל דודי (פיט סטופ) שלא הייתה להם תוכנה מתאימה בשבילי (למרות שהציעו לי להשבית את הרכב שבוע ולהכין אחת בשבילי - דבר שלא אפשרי מבחינתי) ואצל E&A שהתקינו לי את הגירסא אך הרגישה לי חזקה מידי בהתחלה במקום להיות ממותנת (זהירות, גיר שביר) הגעתי לקובי. ממצאים:

 

הרכב: פאסאט 1.8T שנת 2000 טיפטרוניק.

 

נתונים:

 

יצרן: 147 כ"ס ו21.1 קג"מ.

ריבו סטייג' 1: 195 כ"ס ו30 קג"מ.

 

כמובן בלי להתחשב באיבוד הסוסונים עם השנים. בכל מקרה, יישרתי קו ברכב לפני שנכנסתי לעולם.

 

תודה רבה לקובי מTOP RPM התותח שנתן לי גירסת ניסיון (שמשום מה הרגישה לי יותר חזקה מהתוכנה הסופית - כנראה בגלל ההתלהבות הראשונית) והיה מקצועי לכל אורך התהליך. וכמובן, שענה לכל השאלות הקודחות שהעלתי בפניו.

תודה!

 

עוד מישהו התנסה בתוכנת הניהול הזאת? תגובות?

פורסם

אני קצת בור ועם הארץ בנושא הזה. האם אני יכול להחליף גירסת ניהול בוולו S60 שנת 2001.?

כי לקבל יותר כוח וכאלה. ואם כן היכן ניתן לעשות זאת.?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם
ריבו STAGE 2 תוכנה מעולה חזקה מאוד ולינארית בלי משחקי גדישה דוחפת מסל''ד נמוך .

 

רק שכחת ש- STAGE 2 זה לא רק תוכנה בלבד

צריך גם ווסת דלק 4 בר

צנרת

ופילטר אויר.

פורסם

משה תודה על הפרגון

 

אני משוכנע שתהנה מהתוכנה המדהימה הזו

אביתר אתה מוזמן לתת קפיצה ולעשות נסיון אני משוכנע שתתמכר

 

מה שיפה בתוכנה של REVO זה שהיא נתנת לשינוי

כלומר ניתן כל ציפ קיים לשנות לו ערכים של גדישה, הצתה ,ותערובת דלק

הכל בהתאם למה שיש ברכב ובעצם כל תוכנה הופכת להיות אופטימלית(קאסטום)

עבור אותו סוג רכב

 

וכל זה ללא עלות נוספת!!!

 

חג שמח לכולם

פורסם

אני בתקווה לבוא למרכז וישר לשים תוכנה בלי נסיון. אין לי זמן ואת האפשרות כל פעם לנסוע עד המרכז ולנסות כל תוכנה בנפרד ואז להחליט, את האמת שעכשיו יש לי 2 התלבטויות , ריבו ואפסולוט.

 

אז מה שאתה אומר בעצם ברגע שאני שם אצלך תוכנה , אם אני משנה בעתיד צנרת וכו, אתה פשוט מתאים לי את התוכנה לרכב וללא עלות נוספת? אם כן אני בא עוד חודש בערך :)

פורסם

גם בריבו.

כל שינוי של חלק כלשהו ברכב (לא כולל החלפת טורבו), יעשה שינוי בתוכנה ע"י המתקין.

 

 

אביתר, הדרך הכי טובה להחליט בנושא הוא פשוט לקחת כל אחת מהתוכנות ולהתקין ברכבך וכך להחליט. אתה לא תוכל להחכים דרך ניסיונות אחרים. זה מה שלפחות אני עשיתי.

פורסם

אביתר

 

שינוי בצנרת או בפילטר אויר יצריך שינוי בתוכנה

ממך זה יגזול 10 דקות המתנה בלבד:wink:

כל שינוי גדול יותר כמו מזרקים טורבו וכדומה זה סיפור אחר לגמרי

שמצריך שינויים אחרים.

 

כמו כן כמו שאמרתי מקודם ע"י יחידת ה SELECT ניתן לשלוט בתוכנה הקיימת ולתפור אותה לצרכי

הלקוח ע"י שינוי ערכים כמו בוסט ,הצתה ותערובת אויר דלק

פורסם

אני לא מתכוון לשינוי של טורבו או מזרקים, לפחות לא בשנה הקרובה.

אני מחכה כרגע לאינלט של פורג' שצריך להגיע אליי מארה"ב, פורק של פורג' ופילטר פתוח INBOX K&N יש כבר :)

בקשר לצנרת לא ניראה לי שאני יעשה בזמן הקרוב רק בגלל הבלאגן בטסטים.

 

אם אני מוסיף את האינלט לאחר השינוי תוכנה, זה מצריך שינוי?

×
×
  • תוכן חדש...