Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2003 C5 נורית service מהבהבת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני שם לב שמפעם לפעם נורית ה service נדלקת במהלך נסיעה לשניה ונכבית מייד שאר הנוריות לא דולקות איתה כולל נורית עם סימון תקלת המנוע שגם היא נשארת כבויה.

בבדיקה עם סורק לא נירשמו תקלות.

יש לי תחושה שזה משהו רגעי קצר מאוד שלא נירשם במחשב כי הוא מסתדר מייד.

הרכב נוסע תקין ואין שום בעיה בנסיעה ובהתנהגות המנוע/גיר.

משהו מכיר והתנסה בתופעה כזו?

פורסם

כל הודעות SERVICE בלוח שעונים מגובת בהודעה (מלל) על צג ההודעות הדיגיטלי על הדשבורד.

אם לא הספקת לקרוא את ההודעה אני מציע שבשלב ראשון תבדוק מפלס שמן מנוע והשלם לפי הצורך, לוודא שמיכל המתזים מלא במים ולוודא שמפלס נוזל הבלמים, הקירור והנוזל ההידראולי של המערכת ההידרופניאומטית נצאים בגובה הנכון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק

לצערי שום הודעה לא מופיעה בצג

הנוזל היחיד שאולי היה חסר קצת זה הנוזל ההידראולי.

הוספתי מעט וכעת ניראה אם זה ממשיך.

פורסם

קרה לי הרבה בקסנטיה שלי.

יש מצב שאחד מהחוטים מקצר.

כשזה הופיע לי פעם ראשונה גם אני נלחצתי והלכתי למוסך מספר פעמים ולא מצאו מה התקלה .

לבסוף אחד המכונאים אמר שיכולה להיות בעית קצר בחיווט ואם לא מופיע התראה ספציפית לא להתרגש.

 

אצלי קניתי את הרכב עם התקלה ונסעתי עליו ככה כמעט שנתיים אם האור מהבהב לסירוגין .

כשמכרתי אותו האור המשיך להבהב והכל היה תקין.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לי זה קרה בסיבובים כשהיה חסר לי שמן מנוע ( אבל היה גם מלווה בציפצופים)

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הבעיה חזרה שוב, עברתי על כל הנוזלים:

קירור, LDS, שמן מנוע, שמן בלמים, הכל תקין ולא חסר כלום.

חיברתי סורק ולא נרשמה שום תקלה.

יש למשהו עוד רעיונות?

המנורה פשוט מהבהבת סתם במהלך הנסיעה ללא כל הודעה בצג המרכזי.

הדבר היחיד ששמתי לב שההיבהוב מופיע יותר במהירות גבוה מחוץ לעיר.

בתוך העיר במהירויות מתונות של פחות מ 50 היא לא מהבהבת.

כמו כן ההבהוב לא קשור לחום המנוע, הוא קיים גם בתחילת נסיעה על מנוע קר וגם בהמשך.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום קרה לי אותו הדבר! במהלך נסיעה הנורה התחילה לפעמים להבהב בלי שוב צפצוף או הודעה על הצג. בדקתי כל הנוזלים כולל הדרואלי ולא חסר כלום! מה דעתכם?

עודד מה נגמר איתך עם הבעיה?

פורסם

בסופו של דבר איציק נ. צדק.

הייתה נזילת שמן LDS קטנה מצינור הגומי של הבולמים שגרמה לאיבוד LDS.

לאחר תיקון הנזילה והוספת LDS הבעיה לא חזרה יותר.

פורסם

הוספתי נוזל LDS עד שכמעט התמלאה הכוסית של המיכל עד הסוף. בדקתי את כל הנוזלים האחרים, אך התופעה לא נעלמה.

בכל נסיעה לאחר שאני מגיע למהירות גבוהה, משהו בסביבות 110 קמ"ש, אני מקבל צליל שגיאה, לפעמים בלי הודעה ולפעמים עם הודעה שמיד נעלמת לפני שמספיקים לקרוא אותה, מה שכן תפסתי שם שכתוב BRAKE... לא הצלחתי להספיק לקרוא את היתר היו עוד שתי מילים. מהרגע הזה מנורת ה SERVICE מתחילה להבהב מפעם לפעם בלי שום צלצול חוזר או הודעה! האוטו רגיל לחלוטין אין שום משהו מוזר בהתנהגות שלו. מה דעתכם?

פורסם

נזכרתי במשהו, התופעה החלה לאחר ששלשום פירקתי את הצמיכ הימני כדי להגיע לחיישן כמות מים של הוישרים. האם יתכן שנגעתי בטעות בחיבור של החיישן רפידות בלמים שם? האם זה יתכן שהדבר קשור לזה?

פורסם

ענית לעצמך על התשובה

רוב הסיכויים שיש מגע רופף בחיישן רפידות הבלמים

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

×
×
  • תוכן חדש...