Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם !

קיימת ברכב הזעה די מסיבית שגורמת לריח של שמן שרוף ועשן מדי פעם

האם לרכב יש פאקונג או צריך לסגור עם RTV ? הבנתי מבעל מקצוע שככל הנראה בשנתון כזה כבר אטם זה לא טוב כי זה עקום אחרי שפתחו את המכסה שסתומים הרבה פעמים (כנראה )

האם זה פעולה מסובכת לפרק את המכסה שסתומים ? ממה יש להיזהר ולמה צריך לשים לב במיוחד בנושא זה

האם יש צרוך לפרק את הרצועה שמחוברת לקאמשאפט (טיימינג לא ?) בשביל לפרק את המכסה שסתומים ?

תודה רבה וחג שמח !

פורסם

קודם כל קנה אטם מקורי בחברה + 4 גומיות לפלגים .

אטם חלופי לא יעשה את העבודה היות והוא נמוך מידי .

למכסה השסתומים יש שתי יציאות של צינורות גומי .

פרק אותם ואת הברגים ולאחר מכן נקה היטב את שאריות האטם הישן

בזהירות .

שים את המכסה על משטח ישר - על השיש במטבח לדוגמא ובעזרת פצירה שייף את הבליטות (לא את המשטח עצמו)

עד שהמכסה ישב מאוזן בלי לרקוד .

כעת שים את האטם החדש - בלי שום חומר נוסף והדק את הברגים בהצלבה ובעדינות .

אל תשכח את הגומיות לפלגים .

למכסה השתומים יש בליטות חיצוניות כדי למנוע סגירת יתר .

את אלה תשייף עד שהמכסה יישב יפה על משטח ישר .

אם תעשה עבודה טובה אין שום סיבה שתהיה הזעה .

 

מועדים לשמחה .

×
×
  • תוכן חדש...