Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיין לא יצא לי לראות את גירסאות הקופרה וה-FR נראה לי בגלל מחירם הגבוהה והבנתי שגרסת ה-FR מגיע רק תיבה ה-DSG

 

גם הקופרה מגיעה רק עם תיבת DSG.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
רוב האיביזות החדשות שאני רואה על הכביש הם גירסות ה-5 דלתות או ה-3 כדגמי ה-1600 וגם לא בכמיות גדולות!

 

עדיין לא יצא לי לראות את גירסאות הקופרה וה-FR נראה לי בגלל מחירם הגבוהה והבנתי שגרסת ה-FR מגיע רק תיבה ה-DSG

 

מחיר ההשקה של האיביזה היה 106K, ואתה מקבל רכב עם מגנזיום וגג, הרכב מכר יפה מאוד, יש לי חבר שהחליף את ה307 XSI שלו עם הרכב הזה, למרות שהתקדם 8 שנים בשנתון, הוא הרגיש שחזר אחורה. הרכב סה"כ בסדר, אבל לא מצטיין בעיצוב פנים או נוחות, ומאוד צפוף מאחורה.

פורסם

נקודה נוספת לדיון: בחודשים הקרובים יוחלף ה-1.6 הרועש ב-1.2TSI. אותו הספק, אך מומנט משופר משמעותית ופוטנציאל זיווג טוב יותר עם ה-DSG.

 

מעבר לכך, איביזה הרגילה(לא הגרסאות הספורטיביות) היא מכונית חביבה למדי, מעניינת יותר לעין מפולו ופאביה, ביחוד מבפנים - ומציעה ניהוג לא רע בכלל. עם מנוע TSI באותה רמת מחיר היא תהיה אחת הקניות הטובות בסגמנט שלה(וזולה משמעותית מפולו החדשה והמשמימה).

 

למה מוכרים? בהנחה ורוב הבעלים הם צעירים, הנה עוד שלוש סיבות הגיוניות:

-ישנם צעירים רבים בעלי סף ריגוש נמוך, שמחפשים כל הזמן את הדבר הבא. לאחר חודשים ספורים וכמה אלפי ק"מ, הם חשים שהם מיצו ומחפשים הלאה(בדומה לחובבי גאדג'טים).

-שוק ההייטק מגלה סימני התאוששות, רבים מתקבלים לעבודה עם רכב צמוד.

-חלקם מעונינים באיביזה TSI ומעונינים למכור לפני שמחיר ה-1.6 המשומשות ירד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לדעתי הפולו החדשה מאוד מרשימה ונראית מצויין. לעומת זאת האיביזה החדשה - בכל פעם שאני רואה אחת כזאת, אני לא מבין מי השיכור שעיצב אותה ומי העוד יותר שיכור שאישר את זה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה בדיוק מרשים בפולו? הטאסות שהיא באה איתם? או הידיות והמראות השחורות?

את מה שבאמת מרשים בפולו, יחידת הכח, יהיה עוד מעט גם באיביזה ובפאביה.

emotion of motion

פורסם

כבר הזכרת בשרשור הזה שאתה לא אוהב את העיצוב של האיביזה!

אני לעומתך מאד מתחבר לעיצוב של האיביזה במיוחד גרסת ה 3 דלתות המאובזרת בצבע לבן עם גג פנורמי.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

האיביזה מקבלת גם את ה1.2TSI ?

מעניין.....יש מידע \ נתונים רשמיים ?

שאתה אומר "מומנט גבוה משמעותית" זה נשמע קצת מוזר

סך הכל אותו מנוע.

פורסם
אותו דבר בדיוק היה עם האיביזה הקודמת , מדובר ברכב שהרבה צעירים קונים אותו ופשוט לא מצליחים לעמוד בתשלומים של ההלוואה,_מה שנקרא קפצו מעל הפופיק והנה הם מוכרים במחירי שחיטה.

 

בדיוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

[quote=אייל;2470217

 

יש אופציה נוספת: הרכב נרכש ע"י אנשים עם בעיות ראייה (שלא הבחינו כמה הוא מכוער) ולאחר שעשו משקפיים/ניתוח לייזר הבינו מה הם קנו :)

 

אני באותה הדיעה!:lol:

פורסם
כ"ס? זה כולה מנוע משפחתי.

אני משאר שהם ידעו שלא בדיוק מכרו להם חורכת אספלט (ואני עדין)

 

ליביו

 

לא כל אדם צעיר מעוניין ברכב חורך אספלט, מרוקן כיסים, שולל רישיונות ומעלה דמעות.

יש גם כאלה שיתספקו ב100 כ"ס.

 

אמרתי שאני מנחש שייתכן שהרכב לא בדיוק מה שהם קיוו - זאת מכייון שרוב המכוניות שנמכרות הן ה1.6 ולא ה1.4.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

ראיתי גם הרבה איביזות עם 0 ק"מ שנמכרות ע"י 2 סוכנויות רכב.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.


×
×
  • תוכן חדש...