Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

אני גר בבית צמוד קרקע ובימים האחרונים השבלולים תוקפים לי :lol: את דלת הכניסה.

 

כיוון שהם גם נכנסים לבית מידי פעם,נופלים לרצפה ואז בטעות אני דורך עליהם (בלי כוונה), רציתי לדעת אם יש דרך לסלק אותם ללא אבידות בנפש (בשבילם)?

 

מצ"ב תמונות+פלסיפלורה ליחוס (לא עונת האבטיחים:oops:).

P1030203.JPG

P1030205.JPG

P1030204.JPG

P1030206.JPG

P1030208.JPG

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

אצלנו בבית, היה גם אותו המקרה.

 

צריך לנקות טוב טוב את האיזור, גם באזור הקרקע שקרובה לדלת הכניסה, לאחר מכן יש לשפוך מלח גס באזור הכניסה לדלת.

וזהו. זה אמור לפתור לך את הבעיה .

 

ניתן לפזר חומר הדברה נגד חלזונות , אנחנו נמנענו מכך, מכיוון שיש בבית בעלי חיים .

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אמנם לא עונת אבטיחים אבל - קליפה של אבטיח תהווה בעבורם מוקד עליה לרגל (מניסיון). מה שנותר הוא לזרוק את הקליפה יחד עם המוני השבלולים לפח הקרוב. :twisted:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

הרי מדובר בבעלי חיים אז מה פתאום לפח? :shock:

 

זרוק את הקליפה באיזה שדה או גינה ציבורית באזור.

 

 

בכל מקרה, מלח גס כפי שציינו, עובד מצוין וכמו כן, פס של אבקה נגד קרציות ופרעושים לכלבים (אופיגל או אחת מהמתחרות) לאורך ספי הדלת בבית ירחיקו שבלולים, חשופיות,עכבישים, עקרבים, נחשים ושאר מרעין בישין:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פזר מלח לא משנה גס או מלח שולחן ממש בחיבור של הקיר עם הרצפה, זה לא פוגע בהם הם מגיעים למלח ופשוט מסתובבים

פורסם
מלח גס לא פוגע בהם?

 

 

אם תפזר עליהם - כן

אם תפזר לידם הם פשוט יתרחקו.

 

 

מתעלק על השרשור -

למישהו יש רעיון נגד נמלים בתוך הבית?

 

עם נמלי החצר אין לי בעיה - פיזרתי דיזיקטול ומאז שוררים בינינו יחסי שכנות קרה.

הבעיה היא עם נמלי הבית - פצפוניות כאלה, שיוצאות מחורים בלתי נראים וממלאות את הבית לחלוטין.

יש מה לעשות נגדן?

 

קראתי שהן לא מזיקות, אבל לך תספר את זה לאורחת שהכנת לה נס והיא מוצאת בפנים פרוטאין מין החי...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הרי מדובר בבעלי חיים אז מה פתאום לפח? :shock:

 

זרוק את הקליפה באיזה שדה או גינה ציבורית באזור.

 

 

אתה צודק. סליחה.

 

 

 

בכל מקרה, מלח גס כפי שציינו, עובד מצוין וכמו כן, פס של אבקה נגד קרציות ופרעושים לכלבים (אופיגל או אחת מהמתחרות) לאורך ספי הדלת בבית ירחיקו שבלולים, חשופיות,עכבישים, עקרבים, נחשים ושאר מרעין בישין:wink:

 

לא נמיס אותם?

 

 

 

 

 

55555

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

הבעיה היא עם נמלי הבית - פצפוניות כאלה

עם הקטנות המאבק אבוד מראש. אחרי ברירה טבעית של מאה שנות בנייה בבטון מזוין,

הן הסתגלו לבתים האלה וכנראה קודחות כל היום עם וידיה...

 

אין מה לעשות חוץ מהדברים הרגילים - לסתום את החורים שאתה כן מצליח לאתר,

ולהסתיר/להרחיק/לשנות מיקום/להחביא/לאטום היטב כל חומר שמושך אותן - סוכר, עמילן וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עם הקטנות המאבק אבוד מראש. אחרי ברירה טבעית של מאה שנות בנייה בבטון מזוין,

הן הסתגלו לבתים האלה וכנראה קודחות כל היום עם וידיה...

 

 

מסכים לחלוטין, קרב אבוד מראש שניתן לנצח בו אך ורק בעזרת פח נפט וגפרור או מודעת מכירה לבית :lol:

אין שום ברירה חוץ מאשר לנהל איתם קרבות התשה תמידיים שגם הם, ישיגו במקרה הטוב ביותר איזה סטטוס-קוו ששניכם תחיו איתו בשלום.

 

לא נמיס אותם?
לא, הם נעצרים לפני החומר, עושים אחורה פנה וקדימה צעד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אמנם לא עונת אבטיחים אבל - קליפה של אבטיח תהווה בעבורם מוקד עליה לרגל (מניסיון). מה שנותר הוא לזרוק את הקליפה יחד עם המוני השבלולים לפח הקרוב. :twisted:

 

פסיפלורה לא הולך?

 

בכל מקרה, מלח גס כפי שציינו, עובד מצוין

 

מרח מעט חמאה על הדלת, ויש לך אחלה מתכון!!! המבטא הצרפתי- עליך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...