Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין שום ברירה חוץ מאשר לנהל איתם קרבות התשה תמידיים שגם הם, ישיגו במקרה הטוב ביותר איזה סטטוס-קוו ששניכם תחיו איתו בשלום.

 

מילא שבלולים, שלסוגים מסויימים מהם יש שימוש עם קצת חמאה רותחת ושום, אבל איזו סיבה יש לי לחיות בשלום עם נמלים, שהן חסרות כל ערך מוסף?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לגבי נמלים בקיר, בצבא היייתה לנו באחד החדרים במוצב מעין דיווזיה של נמלים בקיר.

 

עקבנו אחרי הנמלים לנקודת היציאה שלהם מהקיר (לרוב נמצאים בחיבור בין הקיר לרצפה) ריססנו אל תוך החור K300 בעזרת קשית, ולאחר מכן סתמנו את החור עם סיליקון לבן.

 

יומיים ראשונים ריח של K300, לאחר מכן שקט על פני תהום, מקווים שהנמלים עברו לחדר של המ"גד.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

לא התכוונתי ל"לחיות בשלום" כי הן חמודות ולא מזיקות, התכוונתי "לחיות בשלום" כי בילתי ניתן למגר אותן לחלוטין.

 

שפוך 10 ליטר DDT לתוך החור בחרסינה, שבוע לא תשמע מהן ותהיה מבסוט שהצלחת לסדר אותן, פתאום אחרי שבוע הן יצאו מהבלטות באמבטיה.

 

אותו טיפול באמבטיה יגרום להן פתאום לצאת מהקיר בשירותים , אותו טיפול בשרותים... טוב, בטח כבר הבנת את העיקרון :wink:

 

מצד שני, אם אתה לא מטפל בהן, הן בסוף נמצאות בכל חדר בבית ככה שחזרנו להודעתי המקורים, נלחמים בהן בחירוף נפש אבל תוך הבנה מראש שבילתי ניתן לנצח במלחמה :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה רע בנמלים?

 

הכלב שלי אוכל את הנמלים והזבובים (מידי פעם ברחשים על הקיר), עד היום הוא נהנה מהחלבונים וגם מצדיק את קיומו בבית.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מצד שני, אם אתה לא מטפל בהן, הן בסוף נמצאות בכל חדר בבית ככה שחזרנו להודעתי המקורים, נלחמים בהן בחירוף נפש אבל תוך הבנה מראש שבילתי ניתן לנצח במלחמה :lol:

 

זה כמו מה שעמי איילון אמר פעם על הסכסוך הישראלי פלסטיני (לפני שהיה פוליטקאי), שאי אפשר לנצח בו, אפשר רק להכיל אותו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם כבר בנמלים עסקינן, האם מישהו יודע למה בבניין 9 קומות דווקא הקומה האחרונה (אני) צריכה לסבול ממכת נמלים? או שהשכנים האחרים לא שמים לב?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מה רע בנמלים?

 

הכלב שלי אוכל את הנמלים והזבובים (מידי פעם ברחשים על הקיר), עד היום הוא נהנה מהחלבונים וגם מצדיק את קיומו בבית.

 

תגיד אחרי שהוא אוכל את כל המיני "מתוקים" האלה הוא גם בה ללקק אותך ?

:twisted:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אם כבר בנמלים עסקינן, האם מישהו יודע למה בבניין 9 קומות דווקא הקומה האחרונה (אני) צריכה לסבול ממכת נמלים? או שהשכנים האחרים לא שמים לב?

 

זאת סיירת נמלים מוצנחת, אחד מהסודות השמורים של עולם הטבע וביון בין לאומי.

 

תגיד אחרי שהוא אוכל את כל המיני "מתוקים" האלה הוא גם בה ללקק אותך ?

:twisted:

 

 

חו"ח, איכסה!

 

הוא מלקק אותו רק אחרי סשן אינטנסיבי של ליקוקי בייצים ופי טבעת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...