Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומוטור 2010


smcboy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם מגיע.

לגבי חנייה, במקום 60 שקלים דלק + 25 חנייה + כאבי ראש של נהיגה בת"א, עדיף בפחות מ-50 שקלים, להחנות את הרכב ברכבת בקריית גת, לעלות על רכבת ולהגיע בשקט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני שנתיים בעודי מטייל להנאתי בביתן של סמל"ת

אני קולט שני ערבים פותחים את מכסה המנוע של האלפא 147

זורקים אחד לשני כל מיני שטויות בערבית וצוחקים

פתאום אחד מהם גם פירק את מכסה הפלסטיק מעל המנוע

בעוד השני יושב באותו, וכל זה בזמן שאנשים שההמון מסתובב באולם

עד שהגיע אחד השומרים והעיף אותם משם לכל הרוחות...

זה רק סיבה קטנה שמראה למה לא מגיעה לנו תערוכה נורמלית

 

ולהזכירם לא היה מדובר באיזו למבורגיני או משהו כזה...

פורסם

למה כל הכאב ראש הזה??

הולכים לתערוכה ברמה גבוהה לחו"ל שמוצגים שם רכבי-על, נהנים ומתרגשים יותר וזהו .:lol:

וזאת סיבה מוצדקת לדעתי לנעול את הרכבים בארץ בגלל הגניבות והשחטות.

 

ושמישהו שיודע באמת יענה על השאלה, האם פרארי ומזארטי יוצגו בתערוכה ?

תודה

פורסם

מגיע חבל שאנשים הורסים את התערוכה וגונבים דברים עד שיש משהו שקשור לספורט מוטורי רוצים להרוס גם את זה ממש חבל.

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

פורסם
למה כל הכאב ראש הזה??

הולכים לתערוכה ברמה גבוהה לחו"ל שמוצגים שם רכבי-על, נהנים ומתרגשים יותר וזהו .:lol:

וזאת סיבה מוצדקת לדעתי לנעול את הרכבים בארץ בגלל הגניבות והשחטות.

 

ושמישהו שיודע באמת יענה על השאלה, האם פרארי ומזארטי יוצגו בתערוכה ?

תודה

 

למה כל כך חשוב לך לדעת? אתה הרי הולך לתערוכות בחו''ל, לא פה.

אוטומוטור זה כאב ראש ותערוכת ז'נבה לא?

נכון, בז'נבה ישנם רכבים שלא מוצגים בארץ אבל זו לא סיבה לזלזל.

 

 

גם בחינם לא הייתי הולך לאוטומוטור, איזה בזבוז זמן יא אללה.

לראות ולצלם מכוניות שיש גם במסגר חונות, נו באמת...

 

צודק ב 1000% גם את רכבי מועדון ה-5 יש במסגר וגם כמה קונספטים יש במסגר,

בשביל מה ללכת לאוטומוטור? לא שווה.

ועכשיו ברצינות, תחשוב שוב.

 

 

 

ללא קשר , לדעתי המכוניות חייבות להיות פתוחות מכוון שההתרשמות והחוויה תהיה מכופלת , רק

שליד כל מכונית צריך להיות שומר , שישמור על הסדר הטוב ונוכחותו תמנע מ"קנאים מוסלמים" ומתוסכלים

למינהם לעשות שריטה או להעלים ידית הילוכים .

 

בתערוכה בסדר גודל כזה , שרוצה להביא כמה שיותר אנשים מצפון ומדרום הארץ ,דבר הכרוך בנסיעה ארוכה

, בבזבוז יום שלם, וכמובן בעלות לא מבוטלת , חייבים המארגנים לדאוג לאטרקציות יחודיות שיגרמו לי כחובב

מכוניות להגיע לתערוכה , כאשר הכוונה באטרקציות מבחינתי היא להביא כמה מכונויות על! שיגרמו לכל חובב

רטט בגוף ותשוקה להגיע לתערוכה.

 

1+

 

הייתי בפעמיים האחרונות, אבל הפעם כנראה לא אגיע. יותר מידי צפיפות וערסים.

 

כמו שאתה אומר, על תיכנע, במקרה הזה לצפיפות ולערסים.

שלומי.

פורסם

מועדון ה-5 יהיה באוטומוטור? אפשר לראות את הרכבים שלהם כל שישי ביד אליהו + חניה חינם בשפע.

קונספטים?! מעניין ומגניב אולי לילדים בני 5, לפי לדעתי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לא יודע באיזו תערוכה היית, אבל בתערוכת פרנקפורט האחרונה, רוב המכוניות היו פתוחות לציבור הרחב. אלה שלא היו שייכות למותגי על ויוקרה ו/או דגמי קונספט שונים. בפרנקפורט אפשר היה להכנס לכל דגמי אודי (כולל ה-R8 וה-RS6), למשל. כנ"ל לגבי מרצדס - אפילו ב-S65 אפשר היה לשבת ולהתרשם. וכן, היה שם המון קהל (ואני האחרון שאוהב קהל) אבל הם התנהגו בצורה תרבותית יחסית (יחסית - כי הם עדיין נכנסו לי לפריים). לתא הנוסעים של ה-S65 שלום :roll:

 

בפרנקפורט מ2001 ועד היום, בפריז 2006 ו2008.

 

במחיר של מרצדס, במוו או אודי בארץ אתה יכול לקנות מאזארטי או פרארי בחו"ל.

הR8 הייתה מגודרת וכל פעם נתנו לבנאדם אחד בלבד להכנס למתחם, אחרי שהתייבש כמה עשרות דקות בתור - וגם זה בליווי של "דוגמנית" או נציג כלשהו.

 

ההשקעה הכספית בתערוכות בחו"ל גבוהה בעשרות מונים מאשר ההשקעה בתצוגה בארץ. וגם החשיפה שהמותגים מקבלים.

אז אל תתפלא אם לא כל אחד יכול להכנס לשבת בפנאמרה החדשה או בSLS שמרצדס כנראה יביאו לתצוגה.

 

התערוכות, לפחות מבחינתי, הן בשביל הדברים היותר מיוחדים שלא רואים בסוכנויות בארץ (לדוגמא SLR, מייבאך, גאיירדו וכו' שהגיעו בעבר) או בשביל קונספטים שלפעמים יבואן או 2 טורחים להביא.

ללכת לתערוכה ולעמוד מול סוזוקי או סובארו, עם כל הכבוד למותגים הללו, לא בדיוק מעניין אותי.

לשבת במרצדס או במוו? תיגש לסוכנות - כל המכוניות פתוחות.

ובכלל, אני לא מבין את הרצון העז כלכך לשבת במכונית בתערוכה. בשביל מה זה טוב?!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם יש צ'אנס לשבת במכונית למה לא?

אותי דיי מסקרן לראות את הרכב מבפנים ולא, לא מספק אותי לראות דרך החלון.

רכבים שאני מכיר באמת שאין טעם להיכנס אליהם,

אבל במידה וזה לא משהו מוכר- מתיחת פנים, רכב חדש בארץ וכדומה, אז אותי באופן אישי מסקרן יותר.

שלומי.

פורסם

מפגשים של מועדון החמש לא פתוחים לקהל הרחב? אז לכו לשם ותפסיקו לקשקש על מה שאתם רואים ברחוב המסגר.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לכל מי שמתבכיין על "למה לשלם X כסף על מה שאפשר לראות במסגר/ יד אליהו/ ביר זית", להזכירכם, אף אחד לא מכריח ללכת לתערוכה ובמידה ואתם לא מעוניינים, לא קרה כלום.

 

מזכיר לי שכל פעם שאני הולך להופעה, יש חברים שישר אומרים לי, "מה? 500 ש"ח לראות את מדונה (או כל אמן אחר)? תוריד באינטרנט את ה DVD בחינם ותראה בבית בלי שיסתירו לך ובלי לעמוד 3 שעות".

 

אני מאמין שמבחינתם זה נשמע הגיוני לחלוטין אבל לי, זה נשמע הזוי לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה צודק: לאחר קריאת השרשור, חשיבה מרובה, "חפירה" בתמונות שצילמתי מהתערוכות הקודמות (301 תמונות ב- 2008 ו- 93 תמונות ב- 2006) הגעתי למסקנה שחבל על הכסף והזמן שלי, או: סטטוס אחד בפייסבוק שווה אלף מילים (מצ"ב צילום מסך). השנה לא אסע לתערוכה.

 

למי שבכל זאת נוסע: תהנו ותצלמו - בעיקר את המכוניות הספורטיביות, ע"מ שגם אלו שלא יבואו לתערוכה יוכלו לטעום ממה שהיה בה. תודה :-)

לוח עריכה02.jpg

פורסם

תמיד אנחנו צריכים להסתכל על דברים מלמעלה ולחלק נקודות וציונים.

התערוכה של 2008 היתה ממש טובה ומאורגנת היטב, אפילו שב- 2006 היו יותר מכוניות "כבדות" כמו ה- SLR.

 

נכון המחיר קצת יקר, אבל בארץ הכל יקר! מכונית שעולה 50K בחו"ל עולה כאן 120K. אז לקיים תערוכה בגודל זה צריך כסף והמון, מי שלא יכול לשלם 89 ש"ח אז לא לדבר על תערוכות בחו"ל.

 

ול- AdirR אנחנו תמיד אוהבים להראות ולהרחיק את האחריות מאיתנו, נכון היה שם יהודים וערבים על כל העדות שלהם, והנזקים שנגרמו הם מנת חלקם של כולם. וחומר למחשבה הערבים בארץ הם לא אלה שבגללם התייר הישראלי ידוע לשמצה בחו"ל.


×
×
  • תוכן חדש...