Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי,

במידה והעקרב מסוגל לצאת מהמערכת בכוחות עצמו, תפוס לך צרצר, שים אותו בכלי על רצפת הרכב למשך הלילה, באמצע הלילה (שעת הציד שלהם) צא לאוטו וסביר להניח שתמצא אותו ליד הצרצר.

 

הוא היה צעיר או בגודל מלא? (מאחר וידעת לזהות אותו אני מאמין שתוכל לזהות נכון גם את הגודל).

 

לטבול את הפילטר של המזגן באלכוהול לא נראה לי שיעזור לו אבל יכול לעזור לסטלא שלך :lol:

 

שלומי,

עקרב לא מסוגל להרוג את עצמו עם הארס שלו אבל אני מאמין שהשמועה מבוססת על זה שהאלכוהול צורב לו, הוא מנסה להוריד את האלכוהול בעזרת הצבתות וזנבו ובסוף מת, מה שלאידיוט ששפך עליו אלכוהול נראה כאילו הוא עקץ עצמו למוות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי הרעיון שהציעו פה על הפעלת החימום, אבל צריך לעשות זאת הפוך.

אל תשכח שזה עקרב שרגיל לחום, אולי עם תשים את הרכב במקום מוצל, ותשים על הכי קר שיש, הוא יצא מהמערכת.

רק לך תחפש אותו אחר כך.

 

מצטרף לרעיון של באגירה, שים כמה צרצרים על מלכות עכברים(הדביקה) ככה שהם לא יוכלו לברוח, הוא בטח יבוא לאכול וגם הוא ידבק לזה.

קובי

פורסם

לא יודע כמה יצא לך לעשות שמירות באיזורים מדבריים בלילה, אבל האמן לי שזה הרבה יותר קר ממה שמזגן של צרפתייה יכול להגיע, מילא אם זה היה טויוטה.

פורסם
שי,

 

 

הוא היה צעיר או בגודל מלא? (מאחר וידעת לזהות אותו אני מאמין שתוכל לזהות נכון גם את הגודל).

 

 

בסביבות ה 50-60 מ"מ. די קרוב לגודל מלא.

 

בשירות שלי בבקעה למדתי לזהות די הרבה סוגים של עקרבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה מעשן?

 

יש היום בכל פיצוציה מציתים ב 10 ש"ח שיש בהם פנס.

כל צבע של מצית מפיץ אור בצבע אחר כאשר הסגולים מפיצים אור אולטרא סגול.

 

כידוע לכולם (ברור, מה לא?) עקרבים זורחים באור אולטרא סגול וזה מאוד יקל עליך למצוא אותו.

 

תאיר בחושך לתוך כל פתחי האיורור וחפש אותו, יש מצב טוב שתמצא אותו בפתח היניקה של מערכת האיורור שבד"כ נמצא ברכבים בתחתית הדש-בורד בצד האחורי, פחות או יותר איפה שהדוושות .

 

 

ככה הם נראים תחת אור אולטרא.

 

scorpion_8554-120.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

כידוע לכולם (ברור, מה לא?) עקרבים זורחים באור אולטרא סגול וזה מאוד יקל עליך למצוא אותו.

 

ככה הם נראים תחת אור אולטרא.

 

scorpion_8554-120.jpg

איי קראמבה, מאמה מייה, האסטה לואגו, ג'אמפינג ג'יזס און א פאקינג פוגו סטיק, יהיו לי סיוטים הלילה.

אבל תודה על הטיפ.

 

ניתן גם לקנות פנסי אולטרה סגול בחנויות מתנות לגבר למיניהן, רק שזה עניין יקר, ויש

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

וואי איזה בעיה =\.

אני אישית יש לי פחד לא מובן מעכבישים וזוחלים או מה שהעקרב הזה נחשב.

זה יותר מגעיל אותי מאשר מפחיד, להסתכל עליהם מקרוב :o.

לפי דעתי הוא באמת באזור הרגלים, איפה שהדוושות, אני מקווה שהוא לא קטן מספיק כדי לצאת משם, שלא יפתיע מישהו באוטו, זה יכול לגרום לסיוטים.

וגם לפרק בעצמך, אני מאמין שאתה תשכב על הרצפה ותנסה לפרק, שלא יפול או יפתח מהר הפלסטיקים והוא יעוף ישר לפנים שלך :o גם טראומה מובטחת.

בכל אופן לפי דעתי הכי טוב ללכת למקום שיודע לפרק את זה בצורה טובה, ולהזהיר אותו לפני, הכסף שתשקיע יהיה שווה את השקט הנפשי

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

עקיצה של עקרב יכולה להיות סיפור ממש לא נעים.

בגיל 3 עקץ אותי עקרב שחור (אין לי מושג איזה זן) ועד היום יש לי כאבים במקום כשיש שינוי בטמפרטורה.

 

זה מה שקורה כשאישה מבוגרת נכנסת להיסטריה וצועקת בלי סיבה. אני חשבתי "טוב, אני אפתור את זה בשניה" ודרכתי עליו יחף.

 

עריכה:

למרות שאין סיבה, הנה מיקום העקיצה.

DSCN0577 (Medium).JPG

פורסם
עקיצה של עקרב יכולה להיות סיפור ממש לא נעים.

בגיל 3 עקץ אותי עקרב שחור (אין לי מושג איזה זן) ועד היום יש לי כאבים במקום כשיש שינוי בטמפרטורה.

 

זה מה שקורה כשאישה מבוגרת נכנסת להיסטריה וצועקת בלי סיבה. אני חשבתי "טוב, אני אפתור את זה בשניה" ודרכתי עליו יחף.

 

עריכה:

למרות שאין סיבה, הנה מיקום העקיצה.

 

אייי סקסי!!!

:evil:

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כפי שבאגירה כבר אמר, השיטה הטובה ביותר היא לא לרדוף אחריו, אלא לגרום לו לבוא אליך ("בוא, פוצי-מוצי, בוא..." :lol:).

עכשיו, אחרי שכולם כבר הסתלבטו על הענין, יש לי רעיון בכיוון: בקישור הזה: http://www.ganvnof.co.il/?CategoryID=156&ArticleID=450&Page=1 יש מידע על חומר מענין שמגדיר בעצם גישת הדברה חדשה: פיתיון.

הג'וק מגיע, אוכל את האוכל האהוב עליו, רץ לספר לחבר'ה ומתפגר להם מול העיניים. החבר'ה שלו הם קניבלים, אגב, ולפני שילכו למקום שהספיק לספר להם בנשימתו האחרונה - יאכלו אותו, וכך גם הם יקבלו "הרגשה כללית רעה", וילכו להזדכות על ציודם.

כל הענין הוא שאני לא יודע אם עמילן תירס הוא המאכל האהוב על עקרבים, שכן אם לא - חבל על הזמן וכל הסיפור לא היה ולא נברא. עליך להתקשר ליבואן ולהתייעץ איתו, או אולי באגירה, כמומחה לנ"ל, יודע מה אהוב על ידידך האוטומוטיבי.

במחשבה שניה, אתה יכול גם לקרוא כאן: http://www.google.co.il/search?hl=iw&source=hp&q=scorpion+bite&meta=&aq=f&oq= לך תדע? אולי תחדש כאן משהו?

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם
כידוע לכולם (ברור, מה לא?) עקרבים זורחים באור אולטרא סגול וזה מאוד יקל עליך למצוא אותו.

 

Cool 8)

 

אז יש לך בבית אוסף של עקרבים מתים ממוסמרים לקיר עם מנורת אולטרא מאירה עליהם?

 

נ.ב. מתים מסיבות טבעיות בלבד, כמובן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עקיצה של עקרב יכולה להיות סיפור ממש לא נעים.

בגיל 3 עקץ אותי עקרב שחור (אין לי מושג איזה זן) ועד היום יש לי כאבים במקום כשיש שינוי בטמפרטורה.

 

זה מה שקורה כשאישה מבוגרת נכנסת להיסטריה וצועקת בלי סיבה. אני חשבתי "טוב, אני אפתור את זה בשניה" ודרכתי עליו יחף.

 

עריכה:

למרות שאין סיבה, הנה מיקום העקיצה.

פרנקוס..מה אתה מסטלבט עלינו? בן כמה אתה? זאת נראית כף רגל של בן 8.


×
×
  • תוכן חדש...