Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי אותו.

 

פתחתי את פילטר האויר של המיזוג, סגרתי את הפתחים ועם לחץ אויר כל פעם דרך פתח אחר הוא הופיע.

 

שחררתי אותו באיזור חולי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עקיצה של עקרב יכולה להיות סיפור ממש לא נעים.

בגיל 3 עקץ אותי עקרב שחור (אין לי מושג איזה זן) ועד היום יש לי כאבים במקום כשיש שינוי בטמפרטורה.

 

זה מה שקורה כשאישה מבוגרת נכנסת להיסטריה וצועקת בלי סיבה. אני חשבתי "טוב, אני אפתור את זה בשניה" ודרכתי עליו יחף.

 

עריכה:

למרות שאין סיבה, הנה מיקום העקיצה.

 

puke_030.jpg

למה לא שמים אזהרה בכותרת?:evil:

פורסם
בגירה

למה?

טוב, אני אדרוך על המוקש הזה... למה מה?

 

אז יש לך בבית אוסף של עקרבים מתים ממוסמרים לקיר עם מנורת אולטרא מאירה עליהם?

מאיפה הרעיון הביזארי הזה?

איזה משוגע מחזיק בבית אוסף של עקרבים מתים מוארים בתאורה אולטרה סגולה? :screwy:

אני מחזיק בבית אוסף של עקרבים חיים מוארים בתאורה אולטרה סגולה! :loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מצאתי אותו.

 

פתחתי את פילטר האויר של המיזוג, סגרתי את הפתחים ועם לחץ אויר כל פעם דרך פתח אחר הוא הופיע.

 

שחררתי אותו באיזור חולי.

 

הופיע הכוונה יצא מהבית של הפילטר ?

העיקר שנגמר.

עכשיו תבוא לשחרר לי 5 שקלים שעפו לי לתוך הדש בורד...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
פתחתי את פילטר האויר של המיזוג, סגרתי את הפתחים ועם לחץ אויר כל פעם דרך פתח אחר הוא הופיע.

 

 

 

LMAO!!!!!:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

הזכרת לי את זה:

http://www.youtube.com/watch?v=K-jaOfIHGko&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

נגנב לי המח כאן טוטאלית, אני צוחק כבר רבע שעה...

 

 

עכשיו תבוא לשחרר לי 5 שקלים שעפו לי לתוך הדש בורד...

לפחות תגיד " בבקשה " ...:?

:-D

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הופיע הכוונה יצא מהבית של הפילטר ?

העיקר שנגמר.

עכשיו תבוא לשחרר לי 5 שקלים שעפו לי לתוך הדש בורד...

 

למה להוציא את ה 5 שקלים?

 

קודם כל זה מעלה את שווי האוטו ב 5 שקלים ושנית אם זה לא עוקץ/מרשרש/מפריע אז לא נוגעים.

 

ולשאלתך הוא עף מבית הפילטר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זה רעיון לא כלכך רע.

יש שמועות שאומרות שאם שופכים על עקרב אלכוהול הוא עוקץ את עצמו למוות.

 

אני דווקא מכיר שמועות דומות על סוג של "מעגל אש". כלומר, שאם נגיד תצליח להקיף עקרב באש (שאין לו לאן לברוח) אז הוא מתאבד.

 

מעולם לא ניסיתי, וגם אין לי כוונות כאלו בעתיד.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
מאיפה הרעיון הביזארי הזה?

איזה משוגע מחזיק בבית אוסף של עקרבים מתים מוארים בתאורה אולטרה סגולה? :screwy:

אני מחזיק בבית אוסף של עקרבים חיים מוארים בתאורה אולטרה סגולה! :loco:

 

אני חייב לבוא לבקר.

אני גם חייב לדעת מה אתה כן עושה איתם אחרי שהם מתים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

scorpion_8554-120.jpg

 

ממש מזכיר לי מישהו:pred1.gif

 

 

והייתי בטוח ששוורצנאגר חיסל אותו ב"הטורף" ורק כך יכולתי ללכת לישון בשקט. ב 1990 יצא הזיבלון שנקרא הטורף 2 שבו דני גלובר היה אמור לגמור עליו סופית ושוב פעם פחדתי לישון בלי מנורת לילה, אבל מסתבר שהוא לא צלח במשימה ולכן מישהו החליט להוציא זיבלון נוסף בשם "הנוסע השמיני נגד הטורף" (בקרוב ב"yes 2", בשעה 2 בלילה, פעמיים בשבוע עד שנת 2222) ומאז אני ישן עם תאורה זהה לזה של הסנטיאגו ברנביאו.

 

עכשיו נשאלת השאלה: בגירה אתה מקושר להפקה של הסרט הרביעי? ואם כן, תוכל להשיג לי תותח כתף עם כוונת לייזר משולשת כמו שלו?

פורסם

 

 

והייתי בטוח ששוורצנאגר חיסל אותו ב"הטורף" ורק כך יכולתי ללכת לישון בשקט. ב 1990 יצא הזיבלון שנקרא הטורף 2 שבו דני גלובר היה אמור לגמור עליו סופית ושוב פעם פחדתי לישון בלי מנורת לילה, אבל מסתבר שהוא לא צלח במשימה ולכן מישהו החליט להוציא זיבלון נוסף בשם "הנוסע השמיני נגד הטורף" (בקרוב ב"yes 2", בשעה 2 בלילה, פעמיים בשבוע עד שנת 2222) ומאז אני ישן עם תאורה זהה לזה של הסנטיאגו ברנביאו.

 

 

זה לא אותו אחד, לא רוצה להפחיד אותך עוד יותר אבל יש כמה כאלה... :shock:אגב כבר יצא זבל טוטאלי העונה לשם AVP2.

 

עכשיו נשאלת השאלה: בגירה אתה מקושר להפקה של הסרט הרביעי? ואם כן, תוכל להשיג לי תותח כתף עם כוונת לייזר משולשת כמו שלו?

רואה את החתימה שלי? דבר איתי בפרטי...:roll::lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...