Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה בדיוק מנתק הצתה?


omri888
שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנגנון הגנה על המנוע, המנתק את ההצתה אם וכאשר הנהג ממשיך להאיץ, גם כשמחוג הסל"ד הרבה מעבר לקו האדום, ברמה הגורמת סכנת בלאי ממשי למנוע.

ההצתה מנותקת, וגם אם הנהג ימשיך לנסות להאיץ - המנוע מגן על עצמו ולא מאפשר זאת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי ונגיד שהמשכתי להאיץ והגעתי למנגנון ניתוק הצתה והמנוע לא מאפשר לי עוד להאיץ, מה אז? אם אני מוריד את הרגל מהגז ונותן לסל"ד לרדת ואז שוב מתחיל להאיץ, המנוע יאפשר לי להאיץ או שצריך לעשות משהו מיוחד בשביל שיהיה אפשר שוב להאיץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OMRI888,

 

לאחר ההסבר של razmel וההנחה שלי שהבנת מהי הפעולה של ניתוק ההצתה, אין שום סיבה לשהות בקרבת הקו האדום - המנוע כבר לא נמצא בשיא ההספק וגם לא בשיא המומנט אז בקיצור אין לך מה לחפש שם :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שנים מאוחר יותר...

תיקון קל למה שנכתב:

 

זה ניתוק הזרקה ולא הצתה.

 

אם מנתקים את ההצתה בלבד, מזרקים ימשיכו להזריק דלק. הוא לא ישרף כיוון שאין הצתה, יעוף לאגזוז, עזהם ויהרוס את הממיר הקטליטי.

 

ולכן מה שקורה זה הפסקת פקודת הזרקה למזרקים. כלומר ניתוק הספקת דלק למנוע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותיקון לתיקון.

במכוניות שצוידו במאייד אכן היה קיים מנתק הצתה, שמנע מהמנוע להגיע לסל״ד מסוכן, ועל פי רוב הותקן במפלג, אך הוא היה נדיר למדי.

אני זוכר היטב את מנתק ההצתה בפולקסווגן טרנספורטר ובסיטרואן ax ספורט, שהותקן במפלג.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולשאלתך נמרוד - הרכב ממשיך לסוע כרגיל, המנוע עובד, יש ברקסים, יש הגה, יש חשמל, הדבר היחידי שאין זה עליה בסל"ד/האצה.

אם תחשוב על זה הגיונית ובטיחותית - היצרן לא ירצה בשום מקרה ואופן לנתק לך כל מערכת כלשהיא במהלך נסיעה, אתה יכול להבין לבד למה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...