Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מחפשים רכב שלישי למשפחה, לנסיעות עירוניות בלבד בטווח של עד 20 ק"מ ליום.

 

ראיתי היום פונטו מודל 2001 (צורה חדשה) נדמה לי מנוע 1.2 60 כ"ס,

 

עברה 85k, נקייה מתאונות.

 

מחיר המחירון כך נאמר (עדיין לא בדקתי) הוא 55 אלף, ועל הליסינג הם מורידים 17 אחוז

 

כלומר המחיר שהם רוצים הוא 46 אלף.

 

השאלה היא כמה בד"כ מורידים על ליסניג/השכרה, האם יש עוד על מה להתמקח ?

 

ואשמח לשמוע עוד עצות על קניית רכב מליסינג.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

אם אתה לא רוצה להפסיד הרבה כסף אל תיגע, מה שקרה זה שאני לקחתי בשנה שעברה אותה המכונית בדיוק רק עם פחות ק"מ וכשרציתי למכור נאלצתי להוריד באיזור 30 אחוז וגם אז עשו טובה שהמשיכו לדבר איתי בטלפון

 

הבעיה נוצרה כי החברות ליסינג באו והוציאו את אותה המכונית במחיר מופחת ולכן לא היה שווה להם לקנות ממני ונתקעתי עם האוטו

 

מבחינה כלכלית אל תקח

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בדוק נזילות שמן מהמנוע וטיפולים בזמן, בעיקר באיזה מוסך בוצעו הטיפולים, אם לא במרכזי או במורשה מטעם היצרן, תתחיל לחשוד.

אם לא מחזיקים את הרכב הזה טוב הוא עושה צרות בדיוק אחרי 3-4 שנים.

פורסם
בדוק נזילות שמן מהמנוע וטיפולים בזמן, בעיקר באיזה מוסך בוצעו הטיפולים, אם לא במרכזי או במורשה מטעם היצרן, תתחיל לחשוד.

 

בעקבות פתיחת שוק המוסכים מינואר 2003, אין כל חובת טיפול במוסך מ"טעם" די במוסך "מורשה משרד התחבורה".

רוב חברות הליסינג וההשכרה פועלות כך ולחלקן יש אף מוסך עצמי.

כך שמיקום הטיפול אינו העיניין המרכזי כאן אלא האם ישנה היסטוריית טיפולים והאם השתמשו בחלפים מקוריים ע"מ לשמור על ה"אחריות".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בגלל זה כתבתי "תתחיל לחשוד"

רוב המוסכים העצמיים של חברות הליסינג רק עושים נזקים לרכב ולא מטפלים בו טיפול מונע אמיתי.

פורסם
אנחנו מחפשים רכב שלישי למשפחה, לנסיעות עירוניות בלבד בטווח של עד 20 ק"מ ליום.

 

ראיתי היום פונטו מודל 2001 (צורה חדשה) נדמה לי מנוע 1.2 60 כ"ס,

 

עברה 85k, נקייה מתאונות.

 

מחיר המחירון כך נאמר (עדיין לא בדקתי) הוא 55 אלף, ועל הליסינג הם מורידים 17 אחוז

 

כלומר המחיר שהם רוצים הוא 46 אלף.

 

השאלה היא כמה בד"כ מורידים על ליסניג/השכרה, האם יש עוד על מה להתמקח ?

 

ואשמח לשמוע עוד עצות על קניית רכב מליסינג.

 

לכמה אנשים הרכב מיועד ???

אני ראיתי באזור רמת החייל לפני כשבוע סמארט למכירה (שנת 2003 ודרשו משהו כמו 55-60K ש"ח), זה בהחלט הרכב העירוני הכי טוב שיש ...

אם תתן לנו דרישות ותקציב אולי נוכל לעזור לייעץ על רכב אחר יותר טוב, לדוגמא יאריס (במיוחד בגרסאת ה-1000 סמ"ק) אם התקציב קצת יותר גבוה מ-50K ש"ח ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אן מישהו מוכר סמארט 2003 בכזה מחיר סימן שהיא עשתה גם משהו כמו 80-100 אלף קילומטר.. לא מומלץ.

 

הפונטו גם הרבה יותר מאובזרת.

×
×
  • תוכן חדש...