Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

היי..

 

אני יודע שכבר ענו על השאלה הזאת בפורום ושזה לא חוקי לסוע עם זה.

 

אבל השאלה שלי היא האם זה חוקי שהתאורה תפעל רק כשפותחים אחת מהדלתות ולא בנסיעה?

 

תמונה: http://car-lab.co.il/wp-content/uploads/2009/02/underlights-big.jpg

בס"ד!! אני 0 והשם אחד ביחד שתינו 10!!! שעת האפס 2 - צפיה והורדה ישירה (סרט חינמי)

Subaru B3 2009 :-PHU: Necvox HQ4 SPEAKERS: focal k2p, Rockford preimer SUB: MTX AUDIO Magber: Rotech RTC

פורסם

החוק "היבש" אוסר על התקנת פנס תאורה או כל מתקן מפיץ אור מחוץ לרכב, כולל גחון הרכב.

ולשאלתך, גם התקנת נורות שפועלות רק בזמן פתיחת הדלת, מבחינת החוק היבש הן אינן חוקיות, מכיוון שהן מותקנות על המרכב החיצוני ולא בתוך הרכב, כך שאם שוטר יחליט לתת על כך דוח הדוח יהיה מוצדק לחלוטין מכיוון שהנורות הותקנו מחוץ לרכב.

 

(קנס של 250 ש"ח 0 נקודות).

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ואם זה מנורת לדים שהיא בתוך האוטו ומאירה דרך השמשה הקידמית?

 

המיקום שלה על המפשיר אדים קידמי והיא מאירה לבחוץ..

בס"ד!! אני 0 והשם אחד ביחד שתינו 10!!! שעת האפס 2 - צפיה והורדה ישירה (סרט חינמי)

Subaru B3 2009 :-PHU: Necvox HQ4 SPEAKERS: focal k2p, Rockford preimer SUB: MTX AUDIO Magber: Rotech RTC

פורסם

בתוך הרכב ניתן ומותר להתקין פנסים נוספים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש ספר חוקים, "חיקוקים בדיני תעבורה" הוצאת בורסי, בספר הזה מצויים כל החוקים הקשורים בתעבורה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מבחינת החוק ה"יבש" כמו שאמרה ל', מותר לך להתקין בתוך הרכב גם סופרנובה :shock: (כלומר עוד מקורות אור). ההגבלה היחידה עד כמה שאני מכיר היא לגבי צ'קלקות (כי הן יכולות לעודד התחזות לשוטר) שזה חוק אחר לגמרי שאומר שאסור להתחזות לעובד ציבור (או משהו כזה)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא ידוע על חוק או תקנה של התחזות , אך ישנה תקנה שבה מגבילים רק את כוחות הביטחון (רכב בטחון), אמבולנס,משטרה, רכב צה"ל כיבוי אש או רכב אחר אשר אושר על ידי רשות הרישוי כרכב בטחון.

רכבים אלו לא ישמיעו אות אזעקה (סירנה) ולא יפעילו אורות מבהבים אלא אם הדבר דרוש למילוי התפקיד המוטל עליו ובשעת מילוי תפקידו.

 

אבל ישנה תקנה שבה רכב עם מטען חורג חייב בהפצת אור מוב מהבהבה שיראה לכל עוברי הדרך מכל הכיוונים, בדומה לגשרי התאורה של כוחות הבטחון.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...