Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחי יש רכב צמוד מטעם החברה,

הרכב הוא סקודה סופרב TDI אלגנס אוטומטית שנת 2005 מנוע 1900 יד שנייה.

המחירון הוא 68,000 ש"ח.

הרכב כרגע בבעלות חברה (צמודה לאחי, אבל לא ליסיגנ, ע"ש חברה),

הבעלות הקודמת גם היתה בבעלות חברה (צמוד לנהג אחד אחר).

ע"פ מחירון יצחק לוי, בעלות הנוכחית מורידה 12% מהמחיר, כלומר ל 60,000 ש"ח,

ומכיוון שגם הבעלות הקודמת היא חברה, מורידית 12% נוספים, ל 54,000 ש"ח (כך מראה מחשבון השקלול).

הרכב נקי מתאונות.

 

1. האם רכב על שם חברה מוריד 12% מהמחירון, בדומה לרכב ליסינג ?

 

2. האם כאשר 2 ידיים הם של חברה, באמת מורידים פעמיים 12%, כפי שמציג המחשבון המשוקלל ?

 

3. האם לרכב הזה יש שוק עירני ויש ביקוש ? האם הוא נסחר (בממוצע) במחירון ? מעל המחירון ? מתחת ?

 

והכי חשוב,

יש לי זכות ראשונים לרכוש את הרכב, במידה וארצה, במחיר של 50,000 ש"ח,

לדעתי בעלי החברה לא מוצעים להפחתה של 12% (ואולי עוד 12%), והציעו במחיר אטרקטיבי רק עבור אחי,

ובהחלט יתכן שהמחיר ירד.

מה המחיר שהרכב הזה באמת שווה, ומה המחיר המקסימלי (בהנחה ואנו זקוקים לרכב) שהופך את העסקה לכדאית באמת ?

 

רוב תודות.

פורסם

הפחתת המחיר מאוד תלויה גם במצב הרכב ומספר הקילומטרים.

לדעתי בגלל שהשוק לא מאוד עירני ומחירי המחירון נמוכים הרכב מאוד אטרקטיבי. מה גם שבפועל הוא נסחר מתחת למחירון.

לפי דעתי לפי מה שפירטת עד כה העיסקה סופר אטרקטיבית אבל כמה קילומטרים האוטו עבר?

יש לזכור שאת ההנחה הגדולה אתה תצטרך לגלגל בבוא הזמן. כשתמכור רכב ששתי הידיים הראשונות שלו רשומות כחברה תצטרך גם אתה להפחית את המחיר בצורה דומה אבל לדעתי אם תוכל לרכוש במחיר כזה ולהחזיק את האוטו תקופה משמעותית זה ישתלם לך בסופו של דבר, שוב זה תלוי במצב האוטו שבמקרה והוא ירוד תצטרך להוציא הרבה כסף על טיפולים וחלפים והם לא זולים.

אגב מדובר בדגם ה-1.9 או 2.5 ליטר?

פורסם
הפחתת המחיר מאוד תלויה גם במצב הרכב ומספר הקילומטרים.

לדעתי בגלל שהשוק לא מאוד עירני ומחירי המחירון נמוכים הרכב מאוד אטרקטיבי. מה גם שבפועל הוא נסחר מתחת למחירון.

לפי דעתי לפי מה שפירטת עד כה העיסקה סופר אטרקטיבית אבל כמה קילומטרים האוטו עבר?

יש לזכור שאת ההנחה הגדולה אתה תצטרך לגלגל בבוא הזמן. כשתמכור רכב ששתי הידיים הראשונות שלו רשומות כחברה תצטרך גם אתה להפחית את המחיר בצורה דומה אבל לדעתי אם תוכל לרכוש במחיר כזה ולהחזיק את האוטו תקופה משמעותית זה ישתלם לך בסופו של דבר, שוב זה תלוי במצב האוטו שבמקרה והוא ירוד תצטרך להוציא הרבה כסף על טיפולים וחלפים והם לא זולים.

אגב מדובר בדגם ה-1.9 או 2.5 ליטר?

 

תודה לך.

 

מדובר בדגם ה 1.9 ליטר,

לא זוכר את מס' הק"מ, אבל סה"כ המצב שלו טוב.

 

לא כ"כ הבנתי, האם אכן מפחיתית פעמיים 12% ?

אם כן, ובנוסף אתה אומר שהו אנסחר מתחת למחירון,

אז כיצד מחיר של 50,000 ש"ח (לעומת מחירון של 54,000 ש"ח לאחר הפחתה פעמיים של 12%) הוא מאוד אטרקטיבי ?

 

עריכה :

אגב, איך הרכב הזה מבחינת צריכת דלק ? כמה ק"מ עוד עושה בפועל בערך לליטר ?

ארגת הרישוי (טסט) שלו היא גבוהה, 2,300 ש"ח,

האם גם הביטוח אמור להיות גבוה ?

פורסם

אין שום קשר בין מחיר הטסט למחיר הביטוח. האוקטביה למשל יקרה בביטוח עקב היותה "מבוקשת" בקרב הגנבים. אם גם הסופרב "מבוקשת" כמו האוקטביה אז המחיר עלול להיות גבוה, אך באופן כללי, אין שום קשר לטסט.

פורסם
אין שום קשר בין מחיר הטסט למחיר הביטוח. האוקטביה למשל יקרה בביטוח עקב היותה "מבוקשת" בקרב הגנבים. אם גם הסופרב "מבוקשת" כמו האוקטביה אז המחיר עלול להיות גבוה, אך באופן כללי, אין שום קשר לטסט.

 

הבנתי, תודה.

אגב, האם אכן מפחיתית פעמיים 12% ?

×
×
  • תוכן חדש...