Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חמי יוצא לפנסיה, מחזיר את הרכב למקום העבודה ומעוניין ברכב חדש.

הוא התלהב מהרכב של אמי, ניסן קשקאי וחושב ברצינות לרכוש אחד כזה בקרוב.

אלא שאני, בשיטוט מקרי באינטרנט, נתקלתי בסיאט אלתיאה דגם XL שנראה לא פחות טוב מעמיתו היפני.

 

על הקשקאי המוצלח (והמצליח שיווקית) אין צורך להכביר במילים, קראתי מספיק וכאמור אני מכיר את הרכב מקרוב.

 

השאלה היא אפוא לגבי הסיאט: האם האלתיאה XL מודל 2010 יכול להוות אלטרנטיבה טובה לקשקאי ואולי אף מדובר ברכב טוב יותר?

 

חמי לא מחפש "ביצועים" וכו' אלא רכב בטוח, אמין, חזק, מרווח מאד (לנהג/נוסעים ותא מטען) ומפנק.

 

יש למישהו כאן תובנות בעניין? אולי בכלל כדאי לו לבדוק רכב אחר לגמרי באותה קטגוריה של מיקרו-וואן?

 

תודה!

פורסם

הוא לא היה מעדיף ללכת על רכב מנהלים במחיר של הקשקאי (160K)?

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

לא. האמת שהוא נדלק על הקשקאי אלא שאני מנסה להראות לו שיש עוד אלטרנטיבות לא פחות טובות בשוק. אם הוא הולך לקרסו, הוא יכול לבדוק את הרנו המתחרה. אבל גם סיאט לדעתי אופציה. מעוניין לשמוע תגובות החברים כאן.

פורסם

הניסאן קשקאי היחידה שנמכרת במחיר של אלטיאה, יהא הדגם הכי פחות מאובזר.

 

הלטיאה יש לה יתרון של מנוע 1.8TSI.

 

אופציה מעניינת, שווה לבדוק בצ'מפיון אם יש אפשרות לעשות הזמנה מיוחדת לאלטיאה פריטרק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...