Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לבצע הנמכה לרכבי.

כרגע ישנם כמה הצעות לגבי כמה סוגים של קפיצי הנמכה:

1)OMP.

2)EIBACH

3)MAD

4)VOCLAND

 

את ה-OMP וה-EIBACH אני מכיר, את האחרים לא.

הסכומים נעים בין 600 ל-650 כך שהמחיר לא משחק תפקיד.

אני מעוניין לדעת האם מישהו ניסה את הדגמים הלא מוכרים, והאם מישהו יכול להצביע על הקפיץ שיתאים בצורה הכי טובה לרכבי שיושב כרגע על בולמי KONI.

 

תודה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לדעתי אני ממליץ לך לא להנמיך את האוטו ב 35 ממ תנסה לראות אם יש קפיצים של 25 ממ

 

 

בכל מקרה לי יש קוני באוטו וקפיצים של OMP והתחושה היא שזה שילוב מצויין למרות שאני כבר ממש לא אוהב את ההנמכה הזאת.

 

מבחינת קפיצים אין הבדל כל חברה היא טובה תקנה את החברה שאתה אוהב

פורסם

יש הבדל בין כל הקפיצים . נקודה .

 

לדעתי תיכנס לפורום בריטי או משהו של ה 106 ותראה מה הם ממליצים .

 

חוץ מזה יש לך את תומר לשאול , שמן הסתם היתה לו ראלי והוא התעניין בזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה, אם תשמע את מה שתומר הציע לי האוזניים יעמדו לך...

קפיצים של סימוני מסגסוגת שהמחיר נושק ל-3000 שקל...לזוג קפיצים. :shock:

אני כולה רוצה להנמיך... :lol:

אני חושב שאני אלך על OMP, מחירם 650 שקלים ולפי מה שידוע לי, גם לתומר היו אותם על הראלי, והם סה"כ עושים את העבודה.

EIBACH לצערי אני לא יכול להשיג כי המלאי נגמר, ועד שיגיע חדש, יגדלו לי שערות בכף היד.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

מתעלק על השרשור:

האם כאשר שמים קפיצי הנמכה צריך גם להחליף בולמים? או רק להוריד שן מאחורה?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
מתעלק על השרשור:

האם כאשר שמים קפיצי הנמכה צריך גם להחליף בולמים? או רק להוריד שן מאחורה?

 

בצרפתיות כשלך נהוג להרכיב קפיצי הנמכה מקדימה ולהוריד גובה דרך הסרן האחורי ע"י הורדת שן אחת (בדרך כלל).

כשמנמיכים את הרכב רצוי לעבור לבולם ספורטיבי אשר מתוכנן לעבודה עם קפיץ מונמך/ספורטיבי.

פורסם
יאשה, אם תשמע את מה שתומר הציע לי האוזניים יעמדו לך...

קפיצים של סימוני מסגסוגת שהמחיר נושק ל-3000 שקל...לזוג קפיצים. :shock:

.

 

תתפלא , אבל כבר שמעתי......

 

תומר , אתה מלך !

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao::roflmao:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

1-קודם כל הייתי ממליץ לך להחליף את הבולמים לבולמים קצרים שמיועדים לכלי רכב מונמכים. אם לא תחליף התוצאה תהיה לא טובה.

2-הפתרון הנפוץ להנמכת כלי רכב ללא קפיצים מאחור (צרפתיות בעיקר) הוא אכן הורדת 'שן' מאחור, אך פתרון זה אינו יעיל. הסיבה היא שקפיץ הנמכה קדמי הוא קשיח יותר, כך שהרכב לא רק יורד בגובה, אלא גם מוקשח. הורת 'שן' מאחור אינה מקשיחה אלא רק מורידה את הגובה. התוצאה היא חוסר איזון מסוים שגורם בין השאר לתת היגוי מוגבר. הפתרון האמיתי להנמכת הרכב היא התקנת 'TORSION BAR" מוקשח מאחור, אותו ניתן להזמין באתר:

http://www.gmcmotorsport.co.uk

שם גם תוכל לקרוא בנושא ולהשכיל. בנוסף הם מציעים קפיצי הנמכה שתוכננו במיוחד ל-106, סקסו וכו.

3-נתין להשיג אייבך אצל היבואן החדש: מ.י.ח בראשל"צ, או בחנות PIT STOP החדשה ברח' המסגר. באופן עקרוני הם עדיפים משמעותית משאר המותגים שהזכרת.

פורסם
1-קודם כל הייתי ממליץ לך להחליף את הבולמים לבולמים קצרים שמיועדים לכלי רכב מונמכים. אם לא תחליף התוצאה תהיה לא טובה.

2-הפתרון הנפוץ להנמכת כלי רכב ללא קפיצים מאחור (צרפתיות בעיקר) הוא אכן הורדת 'שן' מאחור, אך פתרון זה אינו יעיל. הסיבה היא שקפיץ הנמכה קדמי הוא קשיח יותר, כך שהרכב לא רק יורד בגובה, אלא גם מוקשח. הורת 'שן' מאחור אינה מקשיחה אלא רק מורידה את הגובה. התוצאה היא חוסר איזון מסוים שגורם בין השאר לתת היגוי מוגבר. הפתרון האמיתי להנמכת הרכב היא התקנת 'TORSION BAR" מוקשח מאחור, אותו ניתן להזמין באתר:

http://www.gmcmotorsport.co.uk

שם גם תוכל לקרוא בנושא ולהשכיל. בנוסף הם מציעים קפיצי הנמכה שתוכננו במיוחד ל-106, סקסו וכו.

3-נתין להשיג אייבך אצל היבואן החדש: מ.י.ח בראשל"צ, או בחנות PIT STOP החדשה ברח' המסגר. באופן עקרוני הם עדיפים משמעותית משאר המותגים שהזכרת.

 

אשמח לקבל את מספר הטלפון של היבואן החדש של EIBACH, (מ.ח.ח ראשל"ש)

תודה.

:)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
1-קודם כל הייתי ממליץ לך להחליף את הבולמים לבולמים קצרים שמיועדים לכלי רכב מונמכים. אם לא תחליף התוצאה תהיה לא טובה.

2-הפתרון הנפוץ להנמכת כלי רכב ללא קפיצים מאחור (צרפתיות בעיקר) הוא אכן הורדת 'שן' מאחור, אך פתרון זה אינו יעיל. הסיבה היא שקפיץ הנמכה קדמי הוא קשיח יותר, כך שהרכב לא רק יורד בגובה, אלא גם מוקשח. הורת 'שן' מאחור אינה מקשיחה אלא רק מורידה את הגובה. התוצאה היא חוסר איזון מסוים שגורם בין השאר לתת היגוי מוגבר. הפתרון האמיתי להנמכת הרכב היא התקנת 'TORSION BAR" מוקשח מאחור, אותו ניתן להזמין באתר:

http://www.gmcmotorsport.co.uk

שם גם תוכל לקרוא בנושא ולהשכיל. בנוסף הם מציעים קפיצי הנמכה שתוכננו במיוחד ל-106, סקסו וכו.

3-נתין להשיג אייבך אצל היבואן החדש: מ.י.ח בראשל"צ, או בחנות PIT STOP החדשה ברח' המסגר. באופן עקרוני הם עדיפים משמעותית משאר המותגים שהזכרת.

 

אשמח לקבל את מספר הטלפון של היבואן החדש של EIBACH, (מ.ח.ח ראשל"ש)

תודה.

:)

 

יבואן:

 

http://www.mih.co.il

 

לפני שאתה רוכש צור קשר בה"פ עם אריאל אולי נוכל להכניס את זה לקניה הקבוצתית:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=32560

 

גיא

פורסם
יאשה, אם תשמע את מה שתומר הציע לי האוזניים יעמדו לך...

קפיצים של סימוני מסגסוגת שהמחיר נושק ל-3000 שקל...לזוג קפיצים. :shock:

.

 

תתפלא , אבל כבר שמעתי......

 

תומר , אתה מלך !

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao::roflmao::roflmao:

 

תודה. :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...