Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר אוטמטי - ניסאן אלמרה פרפקט 2002


כרמל דוכס
שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר באלמרה פרפקט 1800 אוטמטי , 85000 קילומטר יד ראשונה. הבעיה היא שלעיתים הרכב נתקע על הילוך ראשון ולא עובר לשני , הדבר מלווה בעליית טורים חזקה עד 5000 סל"ד וההילוך לא עולה. יש לציין שהבעיה לא רציפה , כלומר הרכב יכול להיות לכאורה תקין לחלוטין במשך שבוע שבועיים ללא כל בעיה ואז ישנה התקלה , ואח"כ חוזר למוטב.

הכנסתי את הרכב פעמיים למוסך היבואן קרסו בצומת וולקן בחיפה , שם התחברו למחשב ולא מצאו שום תקלה. בנסיעת מבחן שלהם הכל היה תקין. מבחינתם הם לא מאתרים שום בעיה ונותנים איזו אמירה כללית שאני אצפה שיילך בקרוב הגיר והעלות תהיה אסטרונומית. במוסך אמרו לי להוריד מ-D ל-2 בעת שזה קורה .

אם מוסך היבואן לא מסוגל לאתר את התקלה אולי למישהו יש כאן רעיון. לעניות דעתי הלא קובעת ייתכן שיש איזה חיישן לא תקין וזה מקור הבעיה שכן בתשעים אחוז מהזמן הגיר עובד ללא דופי.

מה יכולה להיות הבעיה , ולמי לפנות לתיקון התקלה באיזור חיפה לפני שבאמת יילך כל הגיר ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדוק שלא מילאו לך יותר מדי שמן גיר.

 

 

הבעיה אינה בעודף שמן גיר.. מי יכול לעזור , לפחות בהמלצה למכון גירים רציני בחיפה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים, כשהתקלה הזאת אינה קיימת אז לא ניתן יהיה לאתר את מקורה ולכן גם מכון גירים אוט' לא יוכל אז לסייע.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיכולה להיות בעיה בחיישן מצב מצערת, שאחראי גם על הגיר.

יתכן שכאשר הוא נתקע ומעביר למנוע נתון שהרכב בפול גז אחת המטרות של החיישן זה למשוך הילוך.

כמו כן יכול להיות שלחצן שאחראי על הקיק דאון תקוע (תקלה שהייתה לחבר).

בכל אופן אני ממליץ לך ללכת למוסך שני בקריית אתא, מנסיון של החבר זה המוסך היחיד שפתר לו את הבעיה לאחר שהוא עבר בכל המורשים בצפון. 048720232

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

אחרית דבר שנתיים לאחר פתיחת השרשור .

 

לטובת מי שיעשה חיפוש בעתיד אני מעלה את הפתרון לאחר שנתיים מפתיחת השרשור וכמעט שלוש שנים לתקלה.

בלי להשמיץ יותר מדי את מוסך קרסו בצומת וולקן , נמצאה לבסוף התקלה לאחר עוגמת נפש רבה .

הבעיה נעוצה בחיישן מהירות , או כפי שרשום על קופסת החלק שהושארה ברכב - חיישן גיר אוטומטי.

עניין של 900 ש"ח החלק +300 עבודה.

פשוט חוסר מקצועיות וידע של מוסך מרכזי של יבואן ...התקלה אומנם נדירה אבל לא בלתי מוכרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

כרמל דוכס - תודה ענקית!!!

גם אני מסתובב עם אותה בעיה בדיוק כבר למעלה מחצי שנה... (אצלי זה דגם 2001).

 

שוב תודה,

זוהר.

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מצטרף לשאלה.

 

זוהר בחושך, סידרת את הבעיה?

 

הרגע חזרתי מביקור במוסך, ושם, לאכזבתי המאד גדולה, אמרו לי כי יש ישנם שני חיישני מהי' לגיר - אחד בכניסה ואחד ביציאה.

בגלל שזאת תקלה "חמקמקה" (כלומר, מופיעה מתי שבא לה :evil:), המוסכניק לא יודע לאבחן את הבעיה בדיוק, כי המחשב של הרכב לא מדווח על שום תקלה, ושאני אחזור אליו כאשר הבעיה מופיעה... :roll:

אני לא רוצה להחליף על עיוור את החיישנים (זה לא זול...), וגם כי יכול להיות שהבעיה היא בכלל, אם הבנתי נכון, בין החיישנ/ים ללוח המחוונים (מד המהירות).

בקיצור, הלכתי מלא תקווה למוסך וחזרתי עוד יותר מבולבל...:cry:

אם יש למישהו עצה/רעיון אני מאד אשמח לשמוע.

תודה.

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה בארץ?

 

אם התכוונת אלי, אני ממודיעין.

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם מדובר בדיוק באותה הבעיה, אבל נפתח בעבר שרשור באותו נושא, עם עוד הצעה של ניקוי.

 

אם התכוונת לשירשור של הבעיה עם ה"מכה" בהעברת ההילוכים מראשון לשני - אז לא, זאת לא אותה הבעיה. פה מדובר במצב שנתקעים בהילוך הראשון (ולפעמים השני) והרכב לא מצליח להעביר הילוך. המצב נפתר רק לאחר שעוצרים ומכבים את המנוע...

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...