Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע נישארו מבחינתי 3 מגברים בהתלבטות עמוקה מאוד (פשוט מישתגע).

 

כל כך חשוב לי שהמגבר שאני הולך להביא יהיה הכי טוב למחיר שאני משלם עליו,למרות שזה לא ברמות שרובכם משתמשים פה אני לא רוצה להתבאס כי אני לא מתכוון להחליף רכיבי מערכת בשנתיים שלוש הקרובות,המגבר עבורי הוא הרכיב הכי אהוב במערכת (תרתי משמע) פשוט משיכה יש לי למגברים :lol: הוא ניראה טוב ועושה פלאים!:wink:

 

טוב אז לענייננו,המגברים שאני מתלבט בינהם אלו:

 

JBL GTO1004

SUNDOWN SAX50.4

שניהם באותו המחיר...

 

בנוגע למגבר השלישי,זה המגבר של הקיקר... KX650.4.

 

שמעו,אם לא היה לי פחד ממוצרים יד שנייה כבר מזמן הייתי מביא אותו,המוכר שלו הוא מישהו כאן מהפורום בשם מיכאל,הניק שלו זה:JKstar .

האם מישהו מכיר ויכול להרגיע אותי שהוא בן אדם אמין? אני יודע שהוא היה בכמה מפגשים והתקין אצל יוסי מערכת,אני כל כך רוצה את המגבר של הקיקר וכל כך פוחד שהמגבר דפוק או משהו.אגלה לכם משהו,יש לי חולשה למוצרים חדשים,ברגע שאני שומע "יד שנייה"-קשה לי לפתח אמון במוצר גם אם אין עליו סריטה,מה לעשות?

 

מקווה שתעזרו לי בהחלטה הסופית,כבר הכל סגור,ואני כבר מעל חודש בחיפוש אחר המגבר האידיאלי,מישתגע ולא יודע מה לעשות.וההתלבטות שלי בקשר לג'י בי אל והסאןדאון היא בעיקר כי הג'י בי אל חזק יותר,אך הסאן דאון איכותי יותר ועל איכות קשה לוותר,אך מצד שני אני רוצה מגבר "שיפוצץ" לי את הסאב בלי להיתאמץ יותר מדי וקשה ממגבר כמו הסאןדאון 50.4 לעשות את זה.המשך ערב מהנה,שבת שלום,ותודה לעוזרים.

פורסם

כרגע נישארו מבחינתי 3 מגברים בהתלבטות עמוקה מאוד (פשוט מישתגע)

 

כל כך חשוב לי שהמגבר שאני הולך להביא יהיה הכי טוב למחיר שאני משלם עליו,למרות שזה לא ברמות שרובכם משתמשים פה אני לא רוצה להתבאס כי אני לא מתכוון להחליף רכיבי מערכת בשנתיים שלוש הקרובות.

טוב אז לענייננו,המגברים שאני מתלבט בינהם אלו:

 

JBL GTO1004

SUNDOWN SAX50.4

 

שניהם באותו המחיר...

 

בנוגע למגבר השלישי,זה המגבר של הקיקר... KX650.4.

 

תראו,אם לא היה לי פחד ממוצרים יד שנייה כבר מזמן הייתי מביא אותו(את הקיקר),המוכר שלו הוא מישהו כאן מהפורום בשם מיכאל,הניק שלו זה:JKstar .

האם מישהו מכיר ויכול להרגיע אותי שהוא בן אדם אמין? אני יודע שהוא היה בכמה מפגשים והתקין אצל יוסי מערכת,אני כל כך רוצה את המגבר של הקיקר וכל כך פוחד שהמגבר דפוק או משהו.אגלה לכם משהו,יש לי חולשה למוצרים חדשים,ברגע שאני שומע "יד שנייה"-קשה לי לפתח אמון במוצר גם אם אין עליו סריטה,מה לעשות?

 

מקווה שתעזרו לי בהחלטה הסופית,כבר הכל סגור,ואני כבר מעל חודש בחיפוש אחר המגבר האידיאלי,מישתגע ולא יודע מה לעשות.וההתלבטות שלי בקשר לג'י בי אל והסאןדאון היא בעיקר כי הג'י בי אל חזק יותר,אך הסאן דאון איכותי יותר ועל איכות קשה לוותר,אך מצד שני אני רוצה מגבר "שיפוצץ" לי את הסאב בלי להיתאמץ יותר מדי וקשה לצפות ממגבר כמו הסאןדאון 50.4 לעשות את זה.שבוע טוב,ותודה לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...