Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אי-מתן זכות קדימה זה שלילה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי העניין כאן הוא גדול יותר ממתן זכות קדימה. (מקרה פרטי)

מה שמעצבן אותי זאת ההפרעה לתנועה בכביש. (מקרה כללי הכולל בתוכו מתן זכות קדימה)

 

נהגים קופצים לכיכר כשאתה בתוכה רק בשביל שאתה תאט את המהירות בשביל להזהר מהם ובסוף הם יחכו יותר זמן ממה שהיו צריכים מלכתחילה כדי שתפנה את הכיכר.

או

שלא נכנסים לעקיפה מסודרת ע"י השוואת מהירות לנתיב ונכנסים לך לנתיב במהירות שלילית.

או

שנתקעים בשמאלי וכל העולם בתחת שלי.

 

הדבר הראשון שמלמדים בשיעורי נהיגה (לפחות המדריך שלי) זה לא להפריע לתנועה לזרום, אם זה בעזרת מתן זכות קדימה או השתלבות נכונה וכו'...

 

היום בכבישים אין שום התייחסות לחוק הבסיסי הזה...

אני לא מבין, לא להפריע לתנועה זה כבר פאסה?

פורסם
MoonKnight : לא רק שאתה לא נותן זכות קדימה בכיכר אתה גם הופך נתיבים עירוניים

 

תגיד מה אתה על סמים, מתי אמרתי שאני לא נותן זכות קדימה לאנשים בכיכר, להיפך אמרתי שזה מה שמעצבן אותי הכי הרבה ובגלל זה אני רב עם אנשים.

אני תמיד נותן זכויות קדימה לאנשים בכיכר רק מהסיבה שזה מעצבן גם אותי.

Volkswagen POLO 1.4 16v

×
×
  • תוכן חדש...