Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

 

לפני כחודש רכשתי מכונית מיד שנייה - סובארו אימפרזה שנת 2006.

הרכב במצב מעולה ועבר 79 אלף ק"מ.

כרגע אני חושב להחליף ג'נטים וגלגלים מאחר וכמעט עברו 4 שנים לגלגלים ואני מאוד

רוצה להביא לרכב שלי לוק ספורטיבי.

 

הגלגלים כרגע בגודל של 185/70R/14 והשאלה היא לאיזה גודל אני יכול להגיע ?

רציתי לקנות ג'נטים בגודל 18" אבל אני לא מבין בזה ולכן רציתי המלצה לגלגל ספורטיבי,רחב ומעולה

שאתם ממליצים.

 

תודה רבה.

פורסם

מצטער, אני לא שמעתי על שום דגם של אימפרזה שהגיע עם גלגלים 14 אינטש ב 2006...

 

להחליף ל 18?

 

צמיגים בני 4 שנים ברכב בן 3 שנים? ועוד עם 80000 ק"מ???

 

נשמע כמו בדיחה לא מצחיקה...

פורסם

בקשר לתגובתו של SENDA

 

ברשותי פורד פוקוס 2007, הרכב עצמו עלה לכביש ביוני 06

לכן למרות שהוא 2007 הוא כבר מעל מ3 שנים על הכביש. מה ששואל פה הבחור סביר לחלוטין.

 

בקשר לעלייה מ14 ל-18, לפי דעתי זה לא מומלץ.

הביצועים ירדו, צריכת הדלק תעלה - והכל יהיה באופן ניכר.

לגבי היופי החיצוני, אין ויכוח - יהיה בהרבה יותר יפה מ14.

 

הנקודה היא שזה לא שווה את זה, אני אישית לא הייתי עולה מעל 17, והייתי ממליץ לך לנסות 16'.

 

אגב אני מאמין שהרכב הוא 1600 רגיל? תקן אותי אם אני טועה.

פורסם

senda - אני לא מנסה להצחיק.הגעתי לכאן עם שאלה ורציתי שתעזרו לי.

 

הרכב הוא שנת 2006,ואנחנו אוטוטו נכנסים ל2010 אז סביר להניח שהרכב יהיה בן 4 שנים,לא ?חישוב מתמטי פשוט.

 

בקשר לזה שלא שמעת על הצמיגים שאמרת,אז אין לי מושג מה להגיד לך,סך הכל העתקתי את מה שרשום לי ברישיון.

 

ולמה זה לא סביר שהרכב נסע 80 אלף ק"מ ? הרכב נקנה במצב מעולה+.

 

Eliran1987 - האם הגדלים 16 אינץ או 18 אינץ קריטיים ?

 

וכן,המנוע הוא 1600.

 

איזה צמיגים וג'נטים ספורטיביים אתה ממליץ לי.

×
×
  • תוכן חדש...