Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בריחת מי קירור באפלאוז 92


slav360
שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

פתחתי כבר שרשור בנושא הנ"ל אני פשוט לא מוצא אותו אני רק אפרט שוב בקצרה למי שניתקל בשאלתי בפעם הראשונה.

אני בעל אפלאוז 92.כבר שבוע אני סובל מבעיה שאיננה ברורה לי עד היום.

כל בוקר לפני שאני מניע את הרכב אני בודק מים(בשגירה) אני מגלה שאין מים לא ברדיאטור ולא במיכל עידוי.

מבדיקה כללית שערכתי אין נזילות שניראות לעין בכל המערכת המים (רדיאטור ,צינורות ,סביב המנוע ,מתחת לרכב וכו'.)

היום פתחתי את את הרדיאטור ונתתי לרכב לאט לאט להיתחמם ולראות מה קורה עם המים .כבר בדקה ה-2 התחילו להיות בועות בפי הרדיאטור שמעידות על אוויר במערכת.

מבירור עם כמה אנשים ו2 מוסכים הבנתי שיש מצב ש"בקום ראש" משהו כזה שנימצא על הבלוק כלומר באזור הראש מנוע כניראה אכול כבר כי הוא מאלומיניום ושאכין את עצמי ל"קניית מנוע חדש" במיקרה והראש מנוע אכול בהגזמה.

 

אחד מחברי הפורום המליץ לי לקרוא כאן.

http://www.autosport.co.il/viewtopic.php?t=11590

הבעיה זוהתה שם והוא המליץ על חומר מסוים שיכול לעשות סתימה לחורים קטנטנים אבל במיקרה שלו הנזילה היתה באזור הפלגים(תקראו בהמשך העמוד)

1.עד כמה החומר הזה יעיל והאם הוא יוכל לשמח גם אותי?

2.אם יש כאן מישהוא בעל אפלאוז או שניתקל בבעיה שכזאת אנא תציעו מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

השרשור שפתח והלך לאיבוד, נמצא על ידי משטרת השכונות והנה הוא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285620

אין טעם שתפתח שרשור חדש באותו נושא, כאשר עדעען לא ביצעת את ההמלצות שקיבלת בשרשור הקודם.

עלייך לגשת למוסך לבצע בדיקת לחץ הפוך(ליקייג), שבו תבדק האפשרות שקומפרסייה חודרת למי הקירור, וגורמת לפליטת מי הקירור דרך מיכל העבוי, או הפיכת מי הקירור בתא השריפה לקיטור, ופליטתם בצורת עשן לבן מצינור הפליטה.

במקרה כזה, כל שימוש קוסמטי בעזרת חומרים כלשהם מיותר, והוא יהיה בבחינת כוסות רוח למת, והמלצה להחלפת מנוע, תיהיה אקטואלית .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...