Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר של T1R TOYO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל גם עזרה לגבי מחיר של טויו.

 

אני עכשיו צריך להחליף צמיגים לאוטו שלי

מתוך 4 פנצ'ריות שבדקתי בצפון, רק באחת אפשר להזמין TOYO T1R במידה 205/45/16

המחיר שנתנו לי נראה לי קצת יקר (530 ש"ח כולל התקנה ומע"מ לצמיג)

 

איך המחיר ?

(אם מישהו יודע על פנצ'ריות אחרות בצפון שמחזיקות את הצמיג אשמח לדעת)

Seat Leon cupra R

פורסם
אשמח לקבל גם עזרה לגבי מחיר של טויו.

 

אני עכשיו צריך להחליף צמיגים לאוטו שלי

מתוך 4 פנצ'ריות שבדקתי בצפון, רק באחת אפשר להזמין TOYO T1R במידה 205/45/16

המחיר שנתנו לי נראה לי קצת יקר (530 ש"ח כולל התקנה ומע"מ לצמיג)

 

איך המחיר ?

(אם מישהו יודע על פנצ'ריות אחרות בצפון שמחזיקות את הצמיג אשמח לדעת)

 

 

225/45/17 היא מידה נפוצה ולכן תחרותית מאד.

הנסיון להשוות מחירים בין מידות שונות הוא מוטעה מיסודו. כל מידה מתומחרת בהתאם לכמויות ולתחרותיות בשוק.

205/45/16 היא מידה הרבה פחות נפוצה והרבה פחות תחרותית. כל מי שנועל אותה יודע שזה לא פשוט להשיג צמיגים כאלו.

במחיר שציינת עבור 205/45/16 תוכל לקבל R1R

לשפר בלי להתפשר

פורסם

ערב טוב.

אני מכיר מוסך דרומית לאשקלון (80 ק"מ מת"א, שזה שעה נסיעה על 100 וכ35 ש"ח על דלק לכל צד- תעשו את החשבון שלכם) שמתחרה בכל מחיר לצמיגי טויו ופלקן (ועד עכשיו מנצח) כולל הרכבה איזון ומע"מ.

אם תירצו עזרה, פרטים וכדומה התקשרו ל089949468 ובקשו את מנציר.תאמרו לו שהגעתם מהפורום של הרכבים בקשר לצמיגי טויו (הוא מתחייב ל60-65% הנחה אמיתיים, ממחיר היבואן). או צרו עימי קשר בפרטי ואני אקשר ביינכם ישירות כולל הזמנה אם צריך. אין לי קשר למוסך חוץ מהיותי לקוח מרוצה ומהתחייבות האחראי על הפנצ'רייה (זה מוסך גדול), לתת את המחיר הזה לכל מי שאפנה אליו.

חג שמח

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

עוד מישהו שם לב לקפיצת מחיר שהיתה בשבוע האחרון? (לפחות ע"פ אתר TIRES4U)

אני בדיוק מחפש צמיגים במידה 195/50/15 והסתכלתי על הT1R ועל הR1R.

לT1R רצו משהו כמו 397 ש"ח אם זכור לי נכון ופתאום קפץ המחיר ל472 ש"ח!

אותו הדבר עם הR1R שהיה 437 ש"ח ועכשיו 513 ש"ח! (אפילו בפיטסטופ במבצע שלהם רוצים 450 ש"ח)

פורסם
עוד מישהו שם לב לקפיצת מחיר שהיתה בשבוע האחרון? (לפחות ע"פ אתר TIRES4U)

אני בדיוק מחפש צמיגים במידה 195/50/15 והסתכלתי על הT1R ועל הR1R.

 

אני מחפש במידה 195/55/15 כבר למעלה משבוע וברוב הפ'נצריות אין כרגע אני מחכה ליום חמישי לתשובה מפנצ'ריית בית עובד ומכחלון בראשל"צ.

כנ"ל למידה שלך!

rafi

פורסם

אני יודע שאין כרגע ואני מחכה לתשובה מפנצ'ריית שואף ברמת גן.

אבל ההתייחסות העיקרית שלי היתה לקפיצת המחיר שפתאום היתה.

אני תוהה אם המחיר שדיברתי עליו על הR1R/T1R עם הפנצ'ריה יהיה בתוקף או שהחדש, והיות ואין לי שום זכרון דברים לעניין זה אני מניח שהחדש יהיה תקף..באסה אלא אם כן אלך לפיטסטום ואז קצת מצמצים את הנזק.

פורסם

אני לא חושב שהיתה קפיצה במחירים.

בצמיגי אנטון ביפו דרשו על רבעיית T1R בסביבות 1500 ש"ח

עבור R1R בפיטסטופ דורשים 440 לצמיג (תברר שוב)

 

כמובן למידת 195/55/15

rafi

פורסם

יש במלאי R1R

195/50/15

195/55/15

לדעתי במחירים הוגנים.

 

מחירי צמיגים משתנים מידי פעם (יצרנים מעלים מחירים ולאחרונה עלויות השילוח עלו בצורה דרמטית) ואף מקום לא יכול לתת "תעודת ביטוח" למחיר.

תהיו בטוחים שאנחנו עושים את הכי טוב שאנחנו יכולים.

ותהנו

לשפר בלי להתפשר

פורסם

מחירים הוגנים ביותר למי שבאמת מנצל את היכולת שלהם.

 

אני למשל לא זקוק לצמיגים כאלה הנסיעות שלי יותר רגועות ואם אני באמת רוצה לנהוג בצורה אגרסיבית יותר זה לרוב בטיולים או

בימי מסלול.

 

בגלל זה אני מחפש צמיגים ברמה פחותה כמו למשל T1R,S DRIVE,SP 9000 וכו...

rafi

פורסם

אני רכשתי זוג T1R אצל צמיגי שואף בר"ג אתמול לקליאו ספורט.

נראה לי שברוב השירשורים על צמיגים המחיר של הצמיג מופיע כדבר קריטי אפילו כשמדובר בהפרשים מצחיקים.

אנחנו משקיעים פה שעות על שעות רק בלדבר על הצמיג הטוב ולחקור באתרים שונים השוואות שונות ובסופו של דבר מתחשבנים על הפרש של "כמה שקלים".

 

 

לעבודה טובה, יחס טוב, מקצועיות, הוגנות ושרות טוב יש חשיבות ולכן גם מחיר שב"כ לטעמי שווה לשלם - לא רק על שם המותג אלה גם על עבודת בעל המקצוע.

 

בחיפושי אחר צמיגים וצמיגיות מומלצים פה בפורום נתקלתי בסיפורי זוועה משונים על צמיגי טויו שלא מתאימים לקליאו ?!? מתקינים שלא מאפסים עד 0.0, בעלי מקצוע שלא לוקחים אחריות לעבודה שלהם, מרמים לגבי תאריך היצור של הצמיג (אפילו ברמה של רמאות בפרוש הקריאה על הצמיג), לקוחות שנאלצו להתמודד עם היבואן או עם ראש איגוד הצמיגאים (או משהוא כזה), בעלי מקצוע שלא מאמינים שיש קליאו ספורטיבית ומאשימים את הלקוח שהוא "שיפר את הרכב" והרעידות על אחריותו, מוט הגה שכופף בזמן ההרמה, לא מאזנים מאחור וכולי...

 

 

לאחר כל אלה, נסעתי לשואף שילמתי כמה שקלים יותר מהצעה אחרת שקיבלתי ויצאתי מרוצה עד הגג.

הרכב נוסע חלק וחד כסכין, 0 רעידות, יחס טוב, שרות נעים ,המון סבלנות ל"קרציה" כמוני שאוהב לראות מה עושים.

שווה כל שקל.

אני בטוח שאם משקללים דרך אגב את העבודה הכוללת : עוד איזון לצמיג רזרבי ,החלפת צמיגים כדי להשאיר אות הגנטים במקומם ולקבל רזרבי חדש יותר מגיעים לאותו מחיר ואפילו פחות.

 

הגעתי,קיבלתי שרות מידי, יצאתי עם חיוך.

שווה.

 

נתן.

×
×
  • תוכן חדש...