Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על שברולט קרוז


Lich
שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז בקיצר - ישבת ליד משהו שנהג לנסיעת מבחן.

או קיי, מניסיון קצת יותר ארוך משלך - לדעתי אתה טועה ובגדול.

 

איתי - אני לא אתפלא, יצא לי לנהוג ולסוע על חלק מהפאר כמו לאנוס ורייסר.

האמת - עדיין האופטרה מור (איז לס) לוקחת את רובן לטעמי.

 

ליצ' כמו שאמרתי - מירב התלונות שלי הם על חוסר כח / משחק בהילוכים והנדסת אנוש פשוט לוקה בחסר.

 

בליסינג הייתי בהחלט מעדיף קודם להן: C4 , מאזדה 3, מגאן וB3 בלי יותר מדי מחשבה.

על I30 וסיד גם הייתי מתלבט.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לסיכום - פאקינג דייהולט !!!!

 

בחרת ? קנית ? תהנה ( כל עוד זה ליסינג ואחרי שלוש שנים תתפטר ממנה ) !

 

דני, איך אתה מתכוון שאני אתייחס בכלל לתשובה שלך כאחד שלא נהג בכלל ברכב איך יש לך בכלל דעה אחת גרועה על הרכב, זה שיש לך דעות קדומות על המותג זה לא אומר שאתה צריך להכפיש את הרכב החדש!!! שניקרא קרוז. כשאני קיבלתי אותו בהשכרה גם אני עשיתי פרצופים מה מי מה מביאים לי בכלל שברולט וכ'ו אבל אחרי שבוע של נסיעה, על הרכב הוא התגלה כרכב טוב מבחינתי עם זה נוחות, מרווח, איבזור שלא היה חסר אז לפחות אחרי שתנהג ברכב אשמח לשמוע מה היו הערות שלך כלפי הרכב.

לגבי הטויוטה (סליחה שאני הולך להתבטאות בצורה הבאה) חרא חרא ושוב אני חוזר על זה חרא של אוטו לא נוח בכלל מנוע הכי מעפן שיצא לי לנסוע עליו אי פעם ושלא נדבר, על זה שהחליפו לי את הרכב לאחד יותר תקין והצטערתי על הרגע שבכלל לקחתי את הרכב הזה, אז אתה מדבר על הקרוז שהוא פי כמה רמות מהזבל שניקרא טויוטה קורולה ושוב סליחה על איך שהבעתי את דעתי.

 

אכן יצאתי לנהיגת מבחן, אבל בסוכנות בתל אביב, כך שהנסיעה הייתה על איילון בכביש פתוח.

שמעתי על התגובות הבלתי אוהדות, אבל אני חייב לציין כי נסיעת המבחן הקצרה לא הייתה כזו רעה. המושב נוח מאוד, מושב הנוסע נוח מאוד ובעל כיוון לגובה. התאוצה הייתה בסירה, לא הרגיש עצל מידי. בידוד רעשים טוב. הבעיה היא שתנאי הדרך לא חייבו משחק של הגיר, כך שלא יכולתי לבחון את הבעייה של קפיצה בין ההילוכים השונים בקצב גבוה.

אשמח לקבל תגובות נוספות מכאלה שנוסעים על הקרוז באופן קבוע.

תודה.

 

לפי דעתי אני אהבתי את הרכב כאשר שכרתי אותו ואין לי שום תלונות חוץ מי זה שקצת היה חסר כוח (אולי אני רגיל למנועים יותר גדולים) אבל לא יותר מי זה, ולפי דעתי אתה לא צריך להתייחס למגבים שבכלל לא נהגו על הרכב אלא שמעו שככה וככה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כח - היא איטית משמעותית מהמאזדה 3 בכל מצב שאתה לוחץ על הגז מעבר לחצי דוושה.

 

אם אתה קורא למאית השניה הבדל עצום בכוח אז כן היא יותר חלשה.

מנסיון נסיעה של כמה חודשים אני יכול להעיד שמבחינת ביצועים היא דומה לכל המתחרות שלה בקטגוריה זו

שניה יותר שניה פחות.

מבחינת איבזור ובטיחות הרכב הזה עולה על רוב הרכבים שבקבוצה איתו, גם ציון הבטיחות שהרכב קיבל בANCAP

הוא הגבוה ביותר בקבוצה 2

אז נכון זה לא רכב ספורט או רכב שמתיימר להיות כזה, אבל בתור רכב משפחתי הוא ממש טוב ומספק את צרכי בסדר גמור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק לקרוא את התגובות שרשמו לך כאן ועל ההמלצות כנגד

טויוטה רכב טוב אבל אפור משעמם ונחות משמעותית בכל מה שקשור לאבזור

מאזדה מיוחצנת יתר המידה, ולמרות שהיא סובלת מכל הבעיות שהוזכרו על הטויוטה, בנוסף היא סובלת מרעש בתא הנוסעים

וצפיפות על מאחור

כך שבכל רכב שאני יעלה כאן אני אמצא תקלה

מה שהכי חשוב ברכבים האלו זה האבזור, הבטיחות והנוחות ובזה אין ספק שהקרוז נונתנת תמורה טובה מאוד

 

כי אחרי הכל אנחנו מדברים על רכבים משפחתים בקבוצה 2

 

ולא על רכבים ספורטיבים שאמורים להצטיין בביצועים ובמהירות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרנדטורינו - אנחנו אחרי 3 שנים עם מאזדה 3 , תאמין לי שזה לא מסתכם בעשירית השניה.

כל האצת ביניים ומצב שהוא לא מעיכת דוושה בקרוז - לא יגרום לה להניע את עצמה קדימה.

 

זה שאת אבא שלי שנוהג ברכב זה לא מעניין - זה נכון.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרנדטורינו - אנחנו אחרי 3 שנים עם מאזדה 3 , תאמין לי שזה לא מסתכם בעשירית השניה.

כל האצת ביניים ומצב שהוא לא מעיכת דוושה בקרוז - לא יגרום לה להניע את עצמה קדימה.

 

זה שאת אבא שלי שנוהג ברכב זה לא מעניין - זה נכון.

 

ליביו

נכון לעומת דגמי 2006-2008 ההפרש בהאצה הוא שנייה וחצי ואילו בדגמים החדשים של המאזדה שנפגעו בביצועים ההפרש עומד על סליחה 30 מאיות השנייה(טעות שלי).

די עם הקטנוניות, המאזדה בדיוק כמו הקרוז מרגישה איטית גם בדגמים החדשים וגם בישנים, אז די עם הפרגון יתר הזה על הביצועים של המאזדה כי בסה"כ מדובר ברכב אפור וצפוף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

ממתי מספרים הם מדד לתכלס על הכביש?

אתה לוקח מספרים שנמדדו במפעל וזה מה שמגבה אותך להשוואות?

בפועל הקרוז מרגישה איטית וכבדה, בסיבובים (לא מאתגרים מדי, יומיומיים) היא נותנת את ההרגשה

שעוד שנייה אתה נדבק לגדר. לסיים עקיפה מהר זה עניין בטיחותי ובקרוז פשוט אין את זה.

אתה על 100 במישור, רוצה לעקוף, ליטוף לדוושה והתיבה המפגרת מורידה לרביעי תוך כדי טילטול ורעש בלתי נסבל,

והכי גרוע - האוטו לא מאיץ בכלל. כלום. רק צורח. שתבוא מולך משאית תבין טוב כמה היא לא משתפת פעולה.

 

ואם הזכרת את המאזדה, גם ה-1.6 על כל מגרעותיה, מרגישה הרבה יותר טוב מבחינת אחיזה וביצועים.

 

Lich - ממליץ לך לעשות נסיעה יותר תובענית, בעיקר בתוך העיר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח שלי אני מדבר מנסיון ולא

מנסה ליפות את הדברים, אבל אני שואל אותך האם גם אתה מדבר מנסיו נסיעה של כמה חודשים על הרכב או שאתה ניזון משמועות?

ממבחנים שנערכו ולא לפי דעתי האישית בלבד הקרוז מבחינת אכיזת כביש מרגישה טובה יותר ופקודות ההגה מרגישות חדות יותר

מאשר המאזדה.

לדעתי כל הפרגון הזה למאזדה טיפה מצחיק .

כי אחרי הכל מדובר ברכב באמת חלש בעל פח חלש, ביצועים חלשים ובעיקר צפוף ולא מחדש

ורק כאן בארץ בכל פעם שמישהו מדבר עליה כולם עוברים לדום כאילו זה היה טומי קיירה או משהו כזה

די כבר תבינו שרק כאן בארץ המאזדה נמכרת ככה

ביפן המאזדה השנה ירדה למקום ה4

מבין כל היצרניות.

כך שבאמת באמת מדובר ברכב חלש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כל הפרגון הזה למאזדה טיפה מצחיק .

כי אחרי הכל מדובר ברכב באמת חלש בעל פח חלש, ביצועים חלשים ובעיקר צפוף ולא מחדש

ורק כאן בארץ בכל פעם שמישהו מדבר עליה כולם עוברים לדום כאילו זה היה טומי קיירה או משהו כזה

די כבר תבינו שרק כאן בארץ המאזדה נמכרת ככה

ביפן המאזדה השנה ירדה למקום ה4

מבין כל היצרניות.

כך שבאמת באמת מדובר ברכב חלש

 

פח חלש.., לא שמעתי את זה כבר 10 שנים..

 

ה 3 עדיפה על הקרוז בכל פרמטר מלבד מרווח פנימי.

הקרוז אולי הייתה אטרקטיבית במחיר של 10K פחות מהמובילות בקבוצה.

כאשר מדובר על אלפי שקלים בודדים עדיף לבחור במתחרה מודרנית כמו ה 3 לדוגמא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני יודע איך הגעת למסקנה שהמאזדה טובה יותר כאשר במבחנים שהתפרסמו בממון לפני זמן לא רב זכתה השברולט קרוז בכל הפרמטרים בתוצאות טובות יותר מאשר המאזדה ואני כנהג ותיק אשר נוהג הרבה שעות בכל יום, בוחן איזה רכב יוביל אותי בביטחה למקום חפצי בבטיחות המירבית ובנוחות עליה אני לא מתפשר, איני בודק מי מהירה יותר, כי המהירות קוראת לשטן ואני לא ממהר ובשבילי עדיפה השברולט החדשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא הפעם הראשונה שאתם מדברים על מהירויות ותגובות מי מגיעה מ 0 ל 100 ראשונה, כי כל כלי הרכב מהסוג הזה משמש כמכונית משפחתית ומי שמחפש להגיע ראשון שיקנה פורשה, יש ב 10 ש"ח למי שקונה במקדונלד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף קיים אתר רציני שמנהליו משתדלים להחזיקו ברמה גבוהה ואני מקווה שכל אותם כותבים, לא יכתבו סתם לפי שם רכב או לפי מי מוכר יותר רכבים או מציף את שוק הליסינג, אלא איזה רכב באמת טוב יותר, אמין יותר, בטוח יותר ויוכל להוביל אותנו ממקום למקום בלב שקט וחשוב לא פחות מי היבואן ומי יצרן הרכב ובנקודה זו איני מכיר מישהו טוב יותר מ GM שיש לה אולי את המבחר הרציני ביותר ברכבים משפחתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על הרכב.

תגובת דוושה איטית והרכב מתנהל די בכבדות למרות גיר 6 ההילוכים.

התיבה שלעצמה די פעלתנית עם החלפות הילוכים די מורגשות למרות שהרכב חדש לגמרי, די התאכזבתי מזה.

למרות שאנשים רושמים שהתיבה מורידה 2 ו 3 הילוכים בלטיפה אז אני הגעתי למצב של כמעט ותאונה בגלל שהתיבה סירבה להוריד מהר להילוכים נמוכים יותר וההשהייה היתה ארוכה מאוד עד לתוצאה המתבקשת.

הרכב די מרווח, מושבים קשיחים ויש שימצאו אותם לא נוחים, היתה בעיית אטימה לרוחות מכיוון חלון נוסע צד ימין, פה ושם קרקושים למרות שהרכב חף מהתקנות פנים.

הרכב בגרסת הליסינג LS ולמרות שמצויין שישנם פתחי מיזוג גם מאחור, אז אין.

חיצונית הוא מרשים מאוד, הפנל מלפנים די ברור ואפשר להסתגל מהר לסביבת הכפתורים שבו.

 

בסביבת הרכבים שהוא אמור להתחרות אז הוא לא בולט בצורה יוצאת דופן, לדעתי עוד משפחתית ממוצעת בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לא פחות מי היבואן ומי יצרן הרכב ובנקודה זו איני מכיר מישהו טוב יותר מ GM שיש לה אולי את המבחר הרציני ביותר ברכבים משפחתיים

 

אחרי זה מגיעה הודעת חסות של קלאב הוטל לוטרקי יוון?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...