Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בבעלותי רנו מגאן מנוע 1600

בזמן עצירה לפני רמזורים או כל מצב אחר בו האוטו נעצר וללא תנועה

נשמע רעש מהאגזוז שדומה לנקישות של ברזל

(לפני שבוע החלפתי את כל האגזוז מכיוון שהיה בו סדק)

ממה יכולה להיות הבעיה??

פורסם

כנראה שהאגזוז נוגע בחלק מהמרכב של האוטו.

או שהרכיבו אותו לא טוב וקרוב מידי למרכב או שלא חיזקו מספיק את הברגים.

גש למוסך שבו הרכיבו לך אותו לסידור התקלה.

 

בכל מקרה, זה לא שהוא נוקש רק בעצירה. הוא תמיד נוקש אבל בשאר הזמן אתה לא שומע אותו בגלל רעש מנוע בטורים גבוהים יותר מסרק ורעשי הדרך.

פורסם
כנראה שהאגזוז נוגע בחלק מהמרכב של האוטו.

או שהרכיבו אותו לא טוב וקרוב מידי למרכב או שלא חיזקו מספיק את הברגים.

גש למוסך שבו הרכיבו לך אותו לסידור התקלה.

 

בכל מקרה, זה לא שהוא נוקש רק בעצירה. הוא תמיד נוקש אבל בשאר הזמן אתה לא שומע אותו בגלל רעש מנוע בטורים גבוהים יותר מסרק ורעשי הדרך.

 

פעם היתה לי בעיה דומה. אופנוען נכנס בי מאחורה באגזוז ועיקם את הצנרת , וכשהייתי פונה ימינה או עוצר היתי שומע רעש של מטוס נוחת :lol::lol:

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...