Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החברה טסה לארה"ב וחשבתי אולי לנצל את ההזדמנות כדי לשרדג.

 

הנוכחיות - סנהייזר PMX 200. מאוד מרוצה מאיכות הסאונד, קצת פחות מהישיבה של האוזניות. מעל שעה איתן ומתחילה לכאוב האפרכסת.

 

המוזיקה - רוק, קצת אלקטרוני.

 

התקציב - +-400 ש"ח.

 

הדילמה - יש מה לקנות אוזניות בדיוטי פרי? יש אוזניות בתקציב הזה שיהוו שידרוג? מבחנתי חשוב שיהיה דגש על איכות סאונד, אבל שלא יתעוותו גם בווליום יותר גבוה.

 

 

 

 

יש למישהו רעיון/כיוון? לא אכפת לי לטייל קצת כדי לשמוע ולהחליט.

 

 

נ.ב. שומע דרך האייפוד.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ואתה רוצה אוזניות באותו סגנון מבחינת גודל ?

כלומר מיני (לא גדולות ולא IN EAR למיניהן)?

 

המלצה שלי - לטעמי בהחלט שדרוג - הסנהייזר האלו בינוניות ומטה לטעמי:

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6787&perur=4

ואפשר להשיג אותן ביותר זול

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תשמע ותבחר מה הכי מתאים לך:

 

iem

Westone 1

D-Jays

Etymotic ER4p

Shure SE210

Denon C700/750/751

Ultimate Ears Super.Fi 5 pro

 

 

Full Size

Audiotechnica AD700

Grado SR125

Grado SR225Beyerdynamic DT770

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אתה אוהב סאונד עם הרבה טרבל או יותר באס?

אוזניות תוך-אוזן או חוץ?

לי היה cx500,אין מילים על הסאונד שהם נותנות,קטנות,אוטמות רעש חיצוני טוב מאוד.

אבי רכש עכשיו בטיול לארה"ב אוזניות כמו שיש לך,אהבתי מאוד את הסאונד.

 

ישנה חברה שנקראת shure,אומרים שהיא אחת החברות הכי טובות בעולם,אולם אוזניות טובות שלהם חורגות מהתקציב שלך בהרבה.

 

כרגע יש לי פנסוניק she9550 שאני מאוד מבסוט מהם! (אני אוהב באסים יותר מאשר טרבל).

 

בן.

Got To love It

פורסם

אני קצת נרתע מאוזניות IN EAR, לא נראה לי בריא מדי כל הסיפור..

אין צורך באוזניות פול סייז.

אני אוהב שהאוזניות נותנות יפה את כל הספקטרום, לא רוצה להתפשר פה.

 

קפצתי היום לבאג, לראות מה הAKG יודעות לעשות, ואין להם לתצוגה. הוא בדק, ואין להם באף סניף.

מישהו באמת יוציא 499ש"ח (כן, עלה) על אוזניות שהוא לא יכול לשמוע? מתסכל.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הייתי לוקח את bayer dynmics dt990 וגראדו SR225 לפני שבכלל הייתי מסתכל על הבוס, כל הניוז קנסלינג זה ההייפ הכי גדול בהיסטוריה, לדעתי אין בזה צורך מעבר לטיסות וגם אז, אוזניות earplugs או inear עושות את העבודה מספיק טוב.



אגב, גראדו SR 80 נמכרות באיזור ה100 דולר.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...