Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת רכב בתקציב 50K-65K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש בפורום, הגעתי בעקבות חבר שהמליץ בחום. לא אחפור יותר מדי, רק אגיד שלפני שפרסמתי פה את ההודעה עברתי ואפשר להגיד חרשתי את כל הפורום בחיפוש אחר התשובה המוחלטת לאיזה רכב לקנות.

דרישות מהרכב:

תקציב: כאמור 50K-65K

מטרה: בעיקר הלוך חזור ראשון לציון - ת"א על בסיס יומי (גר בראשון לומד בת"א)

חשוב: ספורטיבי (במסגרת התקציב), צעיר, קטן (3 דלתות עדיף, אם יש רעיונות טובים אז גם 5 דלתות) ושישמור על הערך שלו.

לא חשוב: עלויות דלק (לא בהגזמה, אבל זה מרכיב שפחות חשוב בשיקולים)

חקרתי התמקדתי ואז התפזרתי שוב ועברתי קצת על הדגמים הבאים:

פורד פוקוס 2006-2007 5 דלתות - ליסינגי מדי, עגלה וגם גדולה לי

סיאט איביזה 1.4 2004-2007 3 דלתות - נראית טוב מבחוץ אבל נטולת ביצועים והנאה מנהיגה

וולקספגן פולו 2006 - עם הרבה מחלות כרוניות

טויוטה RUNX - יקרה יותר וקצת גדולה לי לדעתי

על המכוניות האלה קראתי המון בפורום ואלו בערך הרוחות שנושבות בפורום לגבי הדגמים.

עלו גם מכוניות כמו יונדאי קופה, סקודה פביה וג'יפונים.

מה שכן יש לי ניסיון מר עם פג'ו 206 אוטומטית לכן יש לי סלידה מצרפתיות...

 

לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית מה יתאים לי.

אודה למי שיצליח למקד אותי על דגם מסויים העונה על דרישותי,

אם הוא קיים ברשימה שלי או שזה רכב שעלול לעניין לאור הדרישות.

המון תודה מראש על כל עזרה...

פורסם

רכב זה הרבה מזל. אתה לא יודע מתי תבוא התקלה הבאה.

לי אין נסיון רע עם אף צרפתיה שהייתה לי (והיו כבר 6 במשפחה לאשתי ולי ב 7 השנים האחרונות).

אם כל מה שמפחיד אותך זה הגיר האוט' ב 206 , יש המון למכירה עם גיר רגיל.

לגבי יתר הרכבים שציינת , אני לא מכיר ולא יכול להמליץ.

תמצא לך אחת כזו דגם XT, רכב מהנה מאד לנהיגה, עבור עם הבעלים על הסטיריית הטיפולים במוסך, ואם הכל נראה לך קח לבדיקה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

nepet תודה על התגובה,

אני התאכזבתי קשות מהפג'ו שהיתה לי, מה גם שהיה לי רכב כזה אז אני מעדיף שלא לחזור אליה...

יש עוד רעיונות??

פורסם

ייתכן שתכנס בלחץ גם גולף דור 5, שנת 2005, 1600. זו ה"סולידית".

 

משהו יותר "ספורטיבי" - פונטו HGT, תתאים לדרישתך (רכב קטן במידותיו, ספורטיבי). הבעיה למצוא אחת שלא התעללו בה.

אלפא רומיאו יכולה לבוא בחשבון ? (יש פוזה,ספורטיבית, ביצועים. חיסרון - אחזקה קצת יקרה מהממוצע. רכב "עדין" - לא אוהב הזנחה...).

alfa 156 2.5.

פורסם

שוב תודה על העזרה,

חולגי נראה לי גולף קצת גדול לי מדי, מצד שני גם פוקוס באותו גודל לא? נראה לי אם כבר פולקסוגן אז פולו

אז ככה עמדתי באיילון המון זמן היום הסתכלתי ככה מסביב וקצת התבייתתי יותר על המכוניות:

1. SEAT IBIZA שלוש דלתות 1400

2. פולקסוגן פולו 1400 2006

3. SKODA FABIA הגרסה עם הגג הלבן

4. FORD FOCUS האצ'בק

 

אנא מי שיכול שיתן חוות דעת על בסיס נסיון או ידע לגבי המכוניות או חלקן, שוב המון תודה

פורסם

פאביה החדשה תוריד מהפרק,החלה להימכר רק ב2008,לא בתקציב,וגם אין למצוא אותם כיד2 מכיוון שנמכרו במספרים מאוד קטנים לליסינג.

לפי הדרישות שלך הייתי הולך לעשות נ.מ. על אלפא 147,פחות או יותר מה שאתה מחפש,עם הכי פחות פשרות.

הערה שאתה צריך להפנים לפני שאתה מתחיל לחפש:

רכב ספורטיבי = ירידת ערך גבוהה מהממוצע. זה המצב בשוק הרכב הישראלי,למעט דגמים מסויימים שנמכרים מעל המחירון עקב מיעוט אקזמפלרים בשוק שמתוחזקות ברמה גבוהה.

עכשיו מכל הרכבים שהזכרת לאף אחת אין באמת זיקה ספורטיבית,למעט סיאט שעוד איכשהו אפשר להתייחס אליה כמכונית יותר דינאמית יחסית למתחרות.

אם אתה באמת מחפש רכב עם איזשהו זיקה ספורטיבית (ואם כך הדבר בכל מקרה יש עדיפות לרכב עם גיר ידני) ויכול למתוח קצת את התקציב כלפי מעלה,תנסה לחפש סיטרואן C2 VTS,יכולה לענות לך על כל הצרכים למעט ירידת הערך ופה שוב אני מחזיר אותך להערה שלי מלמעלה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

כן בדקתי קצת לעומק וראיתי שהפביה לא בא בחשבון, ולגבי הרובר לא יודע פשוט לא התחברתי מעולם לפירמה הזאת

לאחר התעמקות רבה יותר במכוניות האפשרויות הן:

1. Seat IBIZA - איזה מנוע כדי לקחת? האם לקחת ידני אוטומט?

2. VW POLO - שנת 2006 עם 1400 סמק

3. A3 AUDI - כן זה שנתונים ישנים יותר נראה לי עד 2003 אני עוד יכול להביא הבעיה שמ2004 עשו מתיחת פנים עפי הבנתי השאלה מה עונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות לפי סדר:

עד 65 אלף, שמירה על ערך, עלויות אחזקה, וזהו בערך.

 

אנא עזרתכם אני כבר מבורבר לגמרי...

×
×
  • תוכן חדש...