Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קרור לPSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

 

62 ש"ח???

 

ייתכן וזו טעות.(קורה הרבה שם).

 

רכשתי לפני מספר חודשים 2 מיכלי 5 ליטר מקוריים ב35 ש"ח כ"א.

פורסם
הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

 

62 ש"ח???

 

ייתכן וזו טעות.(קורה הרבה שם).

 

רכשתי לפני מספר חודשים 2 מיכלי 5 ליטר מקוריים ב35 ש"ח כ"א.

 

היית רוצה / יש לך קומבינה.

פורסם
הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

 

 

הפרסי מוכר משהו בצבע ירוק זוהר / ירוק צבע מאכל....

לא הייתי שם את זה באוטו , למרות שהוא טוען שזה "מקורי".

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

 

 

הפרסי מוכר משהו בצבע ירוק זוהר / ירוק צבע מאכל....

לא הייתי שם את זה באוטו , למרות שהוא טוען שזה "מקורי".

 

הנוזלים האלה תמיד מזכירים לי את כל התרכיזים האלה שמוכרים במכולת - לא ברור לי למה לא קוראים להם בשמם האמיתי : "מיצי רמת חובב" :twisted:

פורסם
הבוקר התקשרתי לפרסי שאלתי על מיכל 5 ליטר-אמרו 20ש"ח.

לא הגיוני.

התקשרתי לזאן- אמרו 62 ש"ח.

מה בדיוק מוכר הפרסי בתור נוזל קירור?

 

 

הפרסי מוכר משהו בצבע ירוק זוהר / ירוק צבע מאכל....

לא הייתי שם את זה באוטו , למרות שהוא טוען שזה "מקורי".

 

הנוזלים האלה תמיד מזכירים לי את כל התרכיזים האלה שמוכרים במכולת - לא ברור לי למה לא קוראים להם בשמם האמיתי : "מיצי רמת חובב" :twisted:

 

המשקאות של קריסטל בצבע ירוק זוהר וכחול זוהר מבוססים עליהם...

 

נ.ב. היה לו גם אדום זוהר "עבור" רכבי קבוצת פולקסווגן :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...