Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב לקנות סאב ולא בא לי להשקיע הרבה כסף,שמעתי שיש בדיוטי מגבר 2 ערוצים JBL שנותן בגישור בערך 80-100 וואט.

זה לא יספיק לי?

אני שומע מוזיקה תמיד עם חלונות סגורים וזה לא בשביל שאנשים ברחוב ישמעו.

פשוט אני חושב על המערכת הרגילה שיש לי בבית...משהו כמו 110 וואט ואני תמיד שומע רק עד חצי עוצמה.

פורסם

tamir3: חשוב גם לציין ש-110 וואט בבית לא ישמעו אותו דבר כמו 110 וואט באוטו.

בבית 110 וואט יכולים לפוצץ בניין (אני אישית בכלל לא ראיתי רמקולים ביתיים שמסוגלים לעבוד בהספק כזה אבל אני בטוח שקיימים) לאחר שראיתי מגברי גיטרות של שני חברים שלי - 80 וואט ו-90 וואט... הם לא מגבירים מעל ל-"1" בווליום כי אז יש הרבה כאב ראש לכולם :lol:

 

(בבית יש לך 110 וואט RMS? או 110 וואט מקסימום?)

 

בקיצור- הספק של 110 וואט RMS באוטו לא נשמע כל כך חזק יחסית לבית בגלל שבאוטו ישנו מתח משתנה של 12 - 14.4 וולט (יכול להיות גם יותר ופחות) פחות או יותר, הרמקולים נמצאים בדלתות וצריכים לעמוד ברעידות הדרך וגם בגלל האקוסטיקה באוטו לעומת חדר - שבו בדרך כלל כל רמקול נמצא בתיבה המותאמת לו (בדרך כלל), עומד יציב על הריצפה (או תלוי על קיר :p ) ומקבל מתח יציב מהמגבר שלו (למרות שהמתח בישראל לא ממש כזה :lol: ).

 

עוצמת המגבר מבחינת ווליום זה כמו כל דבר - עניין של טעם, כי יש כאלה היותר רגישים ומעדיפים לשמוע בווליום יותר נמוך מאחרים ויש כאלה שאוהבים להרגיש כאב ראש כל פעם שהם באוטו והדבר גם תלוי בנצילות של הרמקולים שאתה מחבר למגבר.

 

עם המערכת שלי כרגע (ללא סאב) - אני נותן לקומפוננט שלי הספק של 130-140 וואט RMS ובפול ווליום בהחלט כואב הראש... אבל זה לא משתווה לאותו הספק בבית :shock:

 

(לדעתי המגבר יספיק לך עם חלונות סגורים, ובכלל אם אתה לא מחפש משהו יקר מדי - זאת יכולה להיות הוצאה נחמדה ולא מזיקה מדיי לכיס אם חושבים על העתיד)

 

בהצלחה.

פורסם
tamir3: חשוב גם לציין ש-110 וואט בבית לא ישמעו אותו דבר כמו 110 וואט באוטו.

בבית 110 וואט יכולים לפוצץ בניין (אני אישית בכלל לא ראיתי רמקולים ביתיים שמסוגלים לעבוד בהספק כזה אבל אני בטוח שקיימים) לאחר שראיתי מגברי גיטרות של שני חברים שלי - 80 וואט ו-90 וואט... הם לא מגבירים מעל ל-"1" בווליום כי אז יש הרבה כאב ראש לכולם :lol:

 

(בבית יש לך 110 וואט RMS? או 110 וואט מקסימום?)

 

בקיצור- הספק של 110 וואט RMS באוטו לא נשמע כל כך חזק יחסית לבית בגלל שבאוטו ישנו מתח משתנה של 12 - 14.4 וולט (יכול להיות גם יותר ופחות) פחות או יותר, הרמקולים נמצאים בדלתות וצריכים לעמוד ברעידות הדרך וגם בגלל האקוסטיקה באוטו לעומת חדר - שבו בדרך כלל כל רמקול נמצא בתיבה המותאמת לו (בדרך כלל), עומד יציב על הריצפה (או תלוי על קיר :p ) ומקבל מתח יציב מהמגבר שלו (למרות שהמתח בישראל לא ממש כזה :lol: ).

 

עוצמת המגבר מבחינת ווליום זה כמו כל דבר - עניין של טעם, כי יש כאלה היותר רגישים ומעדיפים לשמוע בווליום יותר נמוך מאחרים ויש כאלה שאוהבים להרגיש כאב ראש כל פעם שהם באוטו והדבר גם תלוי בנצילות של הרמקולים שאתה מחבר למגבר.

 

עם המערכת שלי כרגע (ללא סאב) - אני נותן לקומפוננט שלי הספק של 130-140 וואט RMS ובפול ווליום בהחלט כואב הראש... אבל זה לא משתווה לאותו הספק בבית :shock:

 

(לדעתי המגבר יספיק לך עם חלונות סגורים, ובכלל אם אתה לא מחפש משהו יקר מדי - זאת יכולה להיות הוצאה נחמדה ולא מזיקה מדיי לכיס אם חושבים על העתיד)

 

בהצלחה.

 

בחור... תפסתי מימך יותר חכם. מה שרשמת פה זה הרבה שטויות.

ואין לי כוח לתחיל לתקן הכול. אתה מטעה הרבה אנשים תמימים שקוראים את זה עכשיו.

 

ובקשר למגבר גיטרות הוא חופר בראש כי זה תדר בייניים מעצבן. שחופר בראש וזה המגבר על 1" והוא מפציץ זה בגלל שהרגישות של הכניסה שלו גבוהה זה לא עושה אותו חזק מאוד.

אם המגבר בסך הכול 80-90W.

 

תמיר.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...