Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

gtv6 מלכה


proxima
שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ל GTV6 מרכז כובד גבוה יותר מלפנים ומשקל עודף על הפרונט, מה שהפך את תת ההיגוי בה לקיצוני ובולט הרבה יותר מאשר בדיגמיי ה 4 צילינדרים, ואת ההיגוי שלה לכבד יותר.

הפרשי הביצועים בין ה V6 2.5 ל 2.0 היו קטנים מאוד! הרבה פחות משמעותיים משרוב האנשים נוטים לחשוב.

משקלה של GTV6 גבוה ב 100 ק"ג בדיוק משל אחותה בעלת מנוע 4 צילינדרים.

ההבדלים בין דיגמיי ה V6 ל 4 בטור הם מעטים (מוטות פיתול עבים במעט, בלמים גדולים יותר ומאווררים מלפנים, דריוושפט מעט שונה, ציריות חזקות יותר...) וניתן בקלות רבה ליישם את כולם בדיגמיי ה 4.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, השילדות המרכבים והמתלים זהים לחלוטין בין הדגמים השונים! ( ישנם הבדלים משמעותיים יותר בין דיגמיי הקופה לסדאן אך לא בין V6 ל 4 בטור)

שילדות BMW של שנות ה 80 ומטה לא היוו מעולם תחרות ראוייה לשילדת 116 של אלפא רומאו (למעט בתחום ההחלדה)

יחד עם זאת, BMW התקדמו מאוד מאז ועד היום, בעוד אלפא רומאו שינתה כיוון לחלוטין, לטוב ולרע.

מבחינתי, המבחן המעניין ביותר היה יכול להיות - השוואה בין GTV 116 לBMW מודרנית! אבל לך תמצא GTV במצב ממש קרוב לחדש כדי לערוך השוואה הוגנת...כנראה שלעולם לא נדע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א.אני מדבר מניסיון

ב.תוכל לקרוא את כל מה שכתבתי בכל כתבה שנכתבה אי פעם על GTV למיניהן

ג.תעלה את השאלה בפורומים בחו"ל של בעלי רכבים מסוג זה, ותקבל אותן תשובות בדיוק מבעלי ניסיון שמחזיקים או החזיקו גם ב 4 וגם ב 6.

ד.אני לא מבין איך אפשר להסיק מסקנות לגביי כל רכב מסירטון כה קצר וערוך, הלקוח מסרט שאין לו שום קשר לרכב עצמו.

זה לא מבחן דרכים, זה סירטון קצרצר מתוך סרט של ג'יימס בונד (-:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה צודק, ושכל הטיעונים שהעלית נכונים אבל ...איכותיים לא מכומתים.

על פניו במציאות (טוב ,לא בדיוק ..אבל בד"כ סרטי בונד מאוד מציאותיים) ההבדלים לא כאלו מוחשיים.

נהג טוב מעלים איכשהו את החסרונות האלו ותוספת של 26 סוסים ועוד כמה קג"מים במנוע

עושה שמח בכביש.

אם נשאר במסגרת דיון איכותי, ללא מדידות זמנים משעממות , ה GTV6 עדיין מפגינה התנהגות של הנעה אחורית קלאסית

משובחת בידיים הנכונות, אני לא ראיתי תת-היגויי כזה קיצוני אלא אם כן עבדו עלי והדוגמנית בסרט (חוץ מהשבדית המהממת) היא GTV4 עם מכסה מנוע של 6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה , צפיתי בסרטון שוב, לא יודע על מה אתה מדבר .

איכשהו הנהג שם, לא שמע/קרא על החסרונות האלו או הצליח לפצות עליהם בכשרון.

 

אתה מתכוון שאתה לומד על מכוניות מסרטי ג'יימס בונד?!

ליצן...

 

במחשבה שנייה, לא יודע איך לא נעלתי את שרשור על הסרטון האידיוטי הזה והקשר הרופף שלו למכוניות (ולכותרת) מזמן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...