Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

ברשותי סאב 12" של HiFonics.. אני צריך איזושהי הגנה עליו מפני חפצים שעושים מה שבראש שלהם בתא המטען.

חשבתי על גריל כלשהו אבל אין לי שמץ של מושג איך עושים את זה או עם מה.

פונה אליכם בבקשה לעזרה או להפניה למישהו שיכול לעצב/להכין איזשהו גריל נחמד (מספיק אפילו כמה פסים) - כמובן בתשלום.. אלה אם יש פה מישהו שיש לו חלקים זרוקים :)

מצרף תמונה של הסאב עם התיבה.

גר במרכז (חולון), מוכן לתת עוד כמה קילומטרים למען המטרה

 

hifonics.jpg

תודה

מיקי

פורסם

לרוני מלאוד'נ'קליר שיושבים בעיר שלך היה \ יש גריל מוטות. אסטתי ויעיל נגד חפצים שובבים. דבר איתו או גש לשם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אני לא טועה באוטו-דיפו מוכרים גריל לסאב.

 

ואם לא אוטו דיפו באינטרנט, ראיתי לא פעם.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אני רואה הרבה גרילים מקוריים שנמכרים (של חברות , פיוניר וכדומה) - אוניברסליים או שיושבים רק על הסאבים של פיוניר נניח?

פורסם

גריל לסאב זאת בניה ממתכת\פלסטיק שתפקידה להגן על הסאבים ממפגעים העלולים לקרוע\לנקב ממברמה רגישה.

הם מגיעים (בצורה הכי פשוטה) כרשת או כמוטות בצורה "ח".

מה עוד מגיע בצורה "ח"... ידיות לארונות.

 

או לקנות מוכן

http://cgi.ebay.com/12-Black-Speaker-Bar-Grills-from-Volcano-Audio_W0QQitemZ250473450967QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a51618dd7&_trksid=p3286.c0.m14

מוכרים אותם גם בארץ במקומות מובחרים

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אלי-אתה בהחלט צודק שזה בסך הכל גריל ...אבל הלינק שרשמת -את אותו גריל אי אפשר למשל להניח על הגנסיסים שלי כי הם ממש יושבים ונוגעים בסאבים וצריך לבנות הגבהות לתופסנים ולעשות ככה ולע....איזה כאב ראש!!כולה גרילים לעזאזל!:wink::lol:

לכן מחפש בנרות רשת גריל דומה שתתאים.

תודה בכל אופן.

פורסם

ליאור, אני לא רואה שום בעיה.

 

אם הגריל נוגע בסאב אתה יכול לבנות טבעות מMDF שיחוברו לתיבה ועליהם הגריל.

לא עבודה כל כך רצינית ואחריה כל גריל יוכל להתלבש לך על הסאב.

 

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...